Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?
Kommentit (186)
Opettaja, en pidä kauniina, vaikka nuorena itse sellaisiin haksahdin parin kuukauden ajaksi. Opiskelijoilla näkee sellaisia aika runsaita.
Ammatti on johtaja, EI tekoripsiä. Ne on pissiksille
Heh. Täällä vastailee naiset miehinä.
Jos miehet ei pitäisi noista tekoripsistä tai vaikka silareista, ei ne olisi niin yleisiä naisilla varsinkin heillä jotka ovat parisuhteessa ja muuten viihdealalla
Juu ei kaikki pidä mutta suurin osa vaikuttaa tykkäävän.
Ja tämä on ihan luomunaisen kommentti joka ei käytä teko tehosteita.
Maailman kauniimmaksi valitulla naisellakin tekoripset
Käsikirjoittaja, näytelmät, tv-ohjelmat. Ripset on päheet isoinakin räpsyttiminä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ei pitäisi noista tekoripsistä tai vaikka silareista, ei ne olisi niin yleisiä naisilla varsinkin heillä jotka ovat parisuhteessa ja muuten viihdealalla
.....ja taaaas, kuten aina: naiset kysyvät miehiltä, ja sitten rynnivät itse kertomaan mitä miehet ajattelevat. Mikä hitto teitä vaivaa?
Työtön. En pidä ripsiä kauniina enkä rumina. Ripset ovat kaarevia, lyhyitä karvoja tai niiden keinotekoisia jäljitelmiä. Ripset voivat vaikuttaa ihmisen ulkonäköön, mutta itsessään ripset ovat neutraalin näköisiä.
Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.
Kuningas, tekoripset on naurettavat räpyttimet.
Insinööri. En pidä tekoripsistä tai muutenkaan liikaa meikatuista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.
Miehiltä siis kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aikuinen pissaliisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aikuinen pissaliisa
Ai koska en pidä meikkaamisesta? Voin olla sinulle ihan kuka vain haluat. En elä sinua varten.
Insinööri. En pidä tekoripsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....ja taaaas, kuten aina: naiset kysyvät miehiltä, ja sitten rynnivät itse kertomaan mitä miehet ajattelevat. Mikä hitto teitä vaivaa?
Koska täällä larppaa naiset miehiä ja vastaavat miesten puolesta.
En kertonut mita miehet ajattelevat, nuo miehiä esittävät naiset sitä tekee. Todellisuus on kuitenkin nähtävillä koska lähes kaikki viihdealan naiset käyt
Miksi edes kysyä sitten?
Sellaiset joista näkee että ne liimatut tekoräpsyt on rumat (Behm)
Voisin harkita yksittäisiä. Mut ei, liikaa vaivaa. Omat on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Behm on ihqu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on ihqu
Behm on Suomen kauneimpia naisia.
Yrittäjä, en pidä minkäänlaisista tekoripsistä, kynsistä tai silareista. Tavallinen meikkaus ja laittautuminen ok.