Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?
Kommentit (186)
Lentäjä ja vain kohtuu tekosellaiset, douple tseck, kohtuu tekosellaiset. Usein näkee todellakin mauttomia liioittelutekoripsia. Ouver ja aut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.
Olet siis aikuinen pissaliisa
Ai koska en pidä meikkaamisesta? Voin olla sinulle ihan kuka vain haluat. En elä sinua varten.
Joku oman elämänsä sanna osui tähänkin ketjuun. Kun mä voin.
Tekoripset jäljittelee puuttuvaa häpykarvoitusts.
Sellaiset katuharjat ovat niin mauttomat. Less is more. Nainen voi ehostaa hillitysti, mutta kova meikki ei kaunista ketään eikä ole tyylikästä.
mies/DI toimitusjohtaja
Biologi. Minusta tekoripset sopivat joillekuille.
Onpas palstalla lukeneita miehiä paikalla. Miehet tykkää luonnollisista naisista.
Ammatilla ei ole väliä oikeasti tässä. Tietenkin ehkä panoa varten kiinnittää helpommin huomion naiseen joka on huoliteltu (tekoripset kuuluu listaan). Mutta en todellakaan halua tuollaista naista parisuhteeseen. Panoihin tietenkin saa olla mitä huolittelua, kivahan niitä on katsella sen yhden illan. Mutta parisuhteessa haluan olla yhden henkilön kanssa, en variksenpelättimen kanssa öisin/aamuisin ja päivisin prinsessa.
En ole mies, mutta oma mieheni naureskelee tekoripsille hyväntahtoisesti. Hän on akateeminen, suurituloisten joukkoon kuuluva yrittäjä. Teko-osat taitavat olla vähän sellaista duunarikulttuuria enemmän. Itäisessä Stadissa näkee paljon.
Sitten se on eri asia, jos joutuu turvautumaan apuvälineisiin vaikkapa sairauden takia. On ymmärrettävää laittaa ripset, jos ne puuttuvat lähes kokonaan tai tekohiukset, jos on alkanut kaljuuntua tai rintasyövän jälkeen silikonit. Tosin ne rakennetaan kai omasta kudoksesta.
Putkimies. Tekoripset, ankkahuulet ja laitettu perä ihan parasta. Ja jättilihis kahdella nakilla!
Ammatti on tapatyötön ja en pidä tekoripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.
Millä tolalla sinun itsetuntosi on? Miksi tämä kaikki vakuuttelu?
Pidän niitä älyttöminä. Miksi joku liimaisi muovia naamansa jos ei ole jotenkin jälkeenjäänyt?
Ope. En pidä tekoripsiä, eivät sovi minulle. Nuorempana toki meikkasin ajoittain, varsinkin rock-keikoille.
Bussikuski
Tekoripset kertovat, että nainen haluaa leimautua pissikseksi.
Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?
Ainakin sillä miehellä ne voimakkaat tekoripset ovat kyllä erittäin lystikkäät.
Ennen kuin vastaan, niin minua kiinnostaa hirveästi avaajan mielipide kyseisistä asioista ja se, miksi häntä kiinnostaa aivan mahdottomasti muiden mielipiteet asioista?
Kyllä pidän, mitä pidemmät sitä kauniimmat.
DI-lentäjä
Työtön, ja en pidä.
Ja mies olen, vaikka täällä joku raivopää vastaan väittääkin.