Käyttekö työpaikan yhteisillä kahvihetkillä?
Mikäli sellaisia on. Esim. torstaisin 15min varattu yhteiseen kahvitteluun.
Kommentit (18)
Esimieheni keksi järjestää meille kerran viikkoon Teams-kahvit. Meitä on n. 20 ihmistä.
Totuus on, että kaikki ovat etänä ja kun oeemma "kahvilla", kukaan ei yleensä sano sanakaan ja odottavat vain koska tästä sonnasta kehtaa lähteä muihin hommiin.
Idea kaunis, toteutus kiusallinen.
En todellakaan käy. Asian perustelut jätän käytöstavat omaavana omaan tietooni.
Maanantai aamuisin käyn koska silloin saa kuulla viikonlopun panojutut ja yhdessä nauraa niille.
Ei ole ikinä ollut missään työpaikassa mitään yhteisiä kahvikekkereitä, ja jos olisi, en osallistuisi. Juon mahdollisen kaffeeni yksin omassa rauhassani. Tosin yleensä välttelen kaffeeta töissä, koska mahani on arvaamaton. Saattaa tulla hirveät väänteet aivan puskista. Ehkä tuntia ennen töiden loppua voin kiskaista kaffit naamaan. Pari tuntia siinä yleensä menee että tulee krampit.
Mä käyn joka aamu kahvit juomassa töissä, mutta oon joka kerta yksin. Pomo juo missä sattuu ja työkaverini ei juo kahvia vaan pitää tupakkataukoja.
Ruokailussa sama juttu.
Mä oon aika yksinäinen tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn joka aamu kahvit juomassa töissä, mutta oon joka kerta yksin. Pomo juo missä sattuu ja työkaverini ei juo kahvia vaan pitää tupakkataukoja.
Ruokailussa sama juttu.
Mä oon aika yksinäinen tässä elämässä.
Kunpa saisit kahvittelu- ja lounaskaverin <3
Vierailija kirjoitti:
En ehdi. Minulla on töitä.
Et ehdi pitämään vartin kahvipaussia? Sinähän korvaamaton olet.
Meillä on työpaikan parhaimmiston kanssa joka päivä pitkät kahvipalaverit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan parhaimmiston kanssa joka päivä pitkät kahvipalaverit.
ohhoh, creme de la creme kokoontuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehdi pitämään vartin kahvipaussia? Sinähän korvaamaton olet.
Tää on niitä böönaut-tapauksia. Taukoja en pidä, haudassa saa sitten levätä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käy. Asian perustelut jätän käytöstavat omaavana omaan tietooni.
Siellä käyvät ovat lampaita, vain sinä ymmärrät yskän ja tiedät mitä muut ei tajua?
Käyn tottakai silloin, kun olen toimistolla. Se tekee oikeasti tosi hyvää poistua välillä työn äärestä ja puhua työkavereiden kanssa muustakin kuin työstä.