Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa
Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa ?
mikä on ikäsi ?
sukupuoli
Kommentit (72)
Ei ole mikään toive tai fantasia jäänyt sanoittamisesta ja kehtaamisesta kiinni, mutta on tietty sellaisia joita en haluaisi toteuttaa. Syy on tavalla tai toisella käytännössä. Eli joko se ei olisi turvallista ja terveellistä toteuttaa tai tiedän jo ennakkoon, että ajatus on kiihottava mutta käytäntö olisi mehhh
Tällaisia on vaikka rajumpi fistaus (kun käytännössä edes koko nyrkin saaminen sisään on osoittautunut kertakaikkiaan mahdottomaksi), jossain ruuhkajunassa ahdistelu/kouriminen ja jonkinlainen free use/joukko_rrr -fantasia, joka jäisi kiinni siitä että eihän ne miehet nyt oikeasti voisi olla tuntemattomia saati painaa paljaalla eikä kunnon haastatteluprosessillakaan löytyisi tarpeeksi miehekkäitä ja just mun mieleen olevia miehiä hommaan ja sitten se ei taas enää olisi ylläri ja ja- :D
Ja tämä viimeisin siis muutenkin vain jos olisin sinkku, en syty yhtään aisurihenkisistä miehistä ja omani kiristeleekin vähän hampaita jos tuosta fantasiasta selitän, vaikka en sitä oikeasti edes halua.
Antaa maksusta vaikka jollekin leskelle.
Vierailija kirjoitti:
N 50+.
Bukkake. Kymmenen lomalle päässyttä varusmiestä otattaa suihin ja laukeaa kasvoille. N21
Uskaltaisin kirjoittaa tänne pervon toivomukseni!!
mies 45v
Naida naista perseeseen ja sen jälkeen virtsata sinne sisään
Pervoin asia minkä haluaisin kokeilla, mutta en oo vieläkään uskaltanut sanoa sitä ääneen kumppanille:
Haluisin, että mun nainen laittaisi ison strap-onin vyötärölle ja ottaisi mut täysin takaapäin, just niin kovaa ja syvältä kuin ikinä jaksaa.
Oon aina ollut se perinteinen vahva tyyppi sängyssä, mutta salaa oon haaveillut vuosikausia siitä, että saisin vihdoin antautua täysin. Että mun oma rakas käskisi mut kontalleen, levittäisi reiteni, valmistelisi mut rauhallisesti mutta päättäväisesti ja sitten työntäisi sen ison strap-onin hitaasti sisään, kunnes tärisen ja anelen lisää.
Haluan kuulla sen äänen kun se osuu ihooni, haluan tuntea miten se täyttää mut kokonaan, miten se ottaa mut niin syvältä että koko kroppa värisee pelkästä alistumisesta. Haluan että se pitää mua tiukasti kiinni lanteista, vetää hiuksista, kuiskii (tai huutaa) likaisia kommentteja korvaan ja samalla ottaa mua käteen edestä: Ota nyt kunnolla, tänään sä oot täysin mun.
Ja just kun oon räjähdysherkkä, se vaan kiihdyttää tahtia ja vie mut yli rajan niin rajusti että näen tähtiä ja jalat pettää alta.
Se ois mulle se kaikkein kiihottavin ja vapauttavin juttu ikinä täydellinen roolien vaihto. Että mä, se iso ja vahva jätkä, oon täysin sen naisen alla, täysin sen vallassa, ja rakastan joka sekuntia.
En oo vieläkään uskaltanut ehdottaa tätä kenellekään, koska pelkään että se kuulostaa liian oudolta tai väärältä. Mutta oikeasti tää pyörii mun mielessä melkein joka kerta kun oon yksin ajatuksissani. 😈
Jos joku nainen joskus ottais mut näin täysin haltuun se ois mun elämäni paras kokemus, ihan varmasti.
Vedonlyönti porukalla. Arvonta ja toteutus. Syödä (hatullinen) paskaa. Muut katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on pervoa. Sehän on YYA - sopimus.
Kolmen kimppa kahden miehen kanssa. Olisin täysin heidän armoillaan.
Yhden tyypin kanssa päästiin jo puhumaan ja hän olisi ollut avoin, jos olisi löytynyt joku porukkaan sopiva mies. Hän käytti itse termiä "spitroasted", ja se elää nyt mun päässä.
Mutta sitten tää tyyppi alkoi seurustella ja joutui blokkaamaan mut. Ilmoitti tästä blokkauksesta kyllä. Heidän parisuhde, joten ok, mutta byhyy silti.
Ja olen nainen, 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on YYA -sopimus 25v yh-mamman kanssa. Se ei ole yhtään pervoa, vaan win-win tilanne.
68v leskiukko
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa kahden miehen kanssa. Olisin täysin heidän armoillaan.
Yhden tyypin kanssa päästiin jo puhumaan ja hän olisi ollut avoin, jos olisi löytynyt joku porukkaan sopiva mies. Hän käytti itse termiä "spitroasted", ja se elää nyt mun päässä.
Mutta sitten tää tyyppi alkoi seurustella ja joutui blokkaamaan mut. Ilmoitti tästä blokkauksesta kyllä. Heidän parisuhde, joten ok, mutta byhyy silti.
Ja olen nainen, 36 v.
Toiveesi kuulostaa kyllä tosi hyvältä ja olisi upean kiihoittavaa päästä toteuttamaan unelmasi eli antamaan naiselle nautintoa toisen miehen kanssa yhdessä.
Haluaisin naiseni painavan sormen anaaliini kun ottaa suihin, loppuun asti.
Haluaisin kalua perseeseen. Olen mies
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naiseni painavan sormen anaaliini kun ottaa suihin, loppuun asti.
Mun nainen taas voisi ottaa suihin kun painelee sormea pyllyyni. Näin ne kielletyt asiat menee ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kalua perseeseen. Olen mies
Olet kuin takavuosina oman laulunkin saanut Davy Crocket. Siinä tästä velikullasta lauletaan 🎶Siinä vasta miesten mies.
Kun puolisoni panee mua sträppärillä niin mielessäni kuvittelen itselleni korsetin ja stay-upit yms. naistenhepenettä. En vain saa suutani auki vaikka tiedän että hän tietää mieltymykseni. Ja kehtaisinko sitten oikeasti. M43
Olen nainen ja fantasioin että, olisin sidottuna sellaiseen panopukkiin pylly pystyssä. Useampi mies naisi minua joka reikään, itkisin kivusta kun minun aukkojani venytettäisiin äärimmilleen. Tätä jatkuisi tunti kaupalla ja lopuksi valuisin spermaa suusta,anaalista, pillustani ja olisin muutenkin ihan spermainen. Joutuisin itkien anelemaan ei enää mutta miehet vain jyystäisivät ja jyystäisivä minua.
Aloitapa sinä!