Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa

Vierailija
23.11.2025 |

Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa ?

mikä on ikäsi ?

sukupuoli 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en tätä edes haluaisi, mutta fantasiana kiihottaa helvetisti ajatus tyttöystävästäni kunnon ryhmäpanon kohteena. Mitä iljettävämpiä läskejä setämiehiä sitä parempi. Karvaiset ukot kilpailemassa kuka saa seuraavaksi työntää parkkiintuneen kyrpänsä nuoreen posliinipimppiin. Kiimanhuuruiset karjut nussimassa viatonta tyttistäni syvälle kurkkuun.

Minut on sysätty surutta sivuun ja joudun vierestä katsomaan kun äijänkäppänät toisiaan kannustaen roiskivat mällinsä tyttikseni tisseille, suuhun, naamalle ja tietenkin syvälle pilluun. Läpeensä puhkinussitun tyttikseni pimppi täyttyy lasti kerrallaan vieraiden miesten spermasta.

M 22

Vierailija
42/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää jonkun 80-90v naisen seksisuhteeseen.. tai ainakin 60+ rehevän yli 120kg..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni + hänen paras kaverinsa vuorotellen panisivat mua straponilla perseeseen kun toinen istuisi naamalla. Olisin samalla myös lukittuna siveysvyöhön.

Vierailija
44/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sensuroitiin? Haluaisin nuolla valtiovarainministerimme kusista pillua!

Vierailija
45/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sensuroitiin? Haluaisin nuolla valtiovarainministerimme kusista pillua!

Valtiovarainministerimme puolueessa on hieman herkkänahkaisempaa väkeä.

Vierailija
46/72 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikätinen mies naisi minua nyrkillä.

N47 

Vierailija
47/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn kuseminen. Pilluun pissaaminen jo koettu naisen aloitteesta

Vierailija
48/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervoin asia minkä haluaisin kokeilla, mutta en oo vieläkään uskaltanut sanoa sitä ääneen kumppanille:

Haluisin, että mun nainen laittaisi ison strap-onin vyötärölle ja ottaisi mut täysin takaapäin, just niin kovaa ja syvältä kuin ikinä jaksaa.

Oon aina ollut se perinteinen vahva tyyppi sängyssä, mutta salaa oon haaveillut vuosikausia siitä, että saisin vihdoin antautua täysin. Että mun oma rakas käskisi mut kontalleen, levittäisi reiteni, valmistelisi mut rauhallisesti mutta päättäväisesti ja sitten työntäisi sen ison strap-onin hitaasti sisään, kunnes tärisen ja anelen 

HOMO

Vierailija
49/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikätinen mies naisi minua nyrkillä.

N47 

Hep! Mulla on "gynekologin nyrkit".

M53 pks

Vierailija
50/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni + hänen paras kaverinsa vuorotellen panisivat mua straponilla perseeseen kun toinen istuisi naamalla. Olisin samalla myös lukittuna siveysvyöhön.

Miten pannaan strap-onilla perseeseen, jos makaat selälläsi sängyllä? Tai miten istutaan naamalla, jos olet kontillasi pantavana? Ma ei ummarra.

Vierailija
51/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pannaan strap-onilla perseeseen, jos makaat selälläsi sängyllä? Tai miten istutaan naamalla, jos olet kontillasi pantavana? Ma ei ummarra.

Mun muija kun panee sträppärillä ni olen välillä selälläni sängyllä ja jalat laitan ikkuna penkille. Hyvin onnistuisi joku naamallekkin istumaan.

Vierailija
52/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nussia tätiäni. Hän on minua vain 14v vanhempi ja eläväinen sinkku. 

M22

Vierailija
53/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin äkkiseltään mietittynä onnistuisi esim. lähetyssaarnaajassa. 

Vierailija
54/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, 3-5 kuuman kiimaisen määrätietoisen ts-typyn leluna, osin ehkä painostettuna alkuun, lopulta anoen.... Fantasiamaailmassa ei tietenkään mitään tauteja tms. tarvisi ajatella.🍆💦💦💦💋🍆🍆🍆🍑

Vierailija
55/72 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso bodari panemassa tyttöystävää sen jälkeen, kun mut on sidottu kiinni oven kahvaan housut nilkoissa. Irti pääsisin vasta jos nuolen vieraan miehen spesset tyttöystävän pillusta tai pyllystä. M26

Vierailija
56/72 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku hanuri juttu

Vierailija
57/72 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on todella kuuma tyttöystävä. Asun isäni kanssa ja tyttis on aina viikonloput meillä. Hän liikkuu asunnossa vain pikkareissa ja isän T-paidassa. Haluaisin päästä naimaan häntä, mutta eipä taida onnistua. 

Vierailija
58/72 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kauniilta ja hoikilta naisilta pieruja, pas kaa, pissaa ja sylkeä naamalle ja suuhun. Haistelisin, maistelisin ja nielisin kaiken.

Vierailija
59/72 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haave olis panna takaapäin

Vierailija
60/72 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmaspyörä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän