Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa

Vierailija
23.11.2025 |

Pervoin asia minkä haluaisit kokeilla mutta et ole uskaltanut ehdottaa ?

mikä on ikäsi ?

sukupuoli 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuset haluasin päälleni, mielellään kaluun.

m58

Vierailija
22/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ehdottaa rivarinaapurini 22 -vuotiaalle kaunottarelle, että sormettaisi mun katsellessa. Ja jos haluaisi voisin vastavuoroisesti hoidella siinä itsenikin.

Ei varmaankaan tuu tapahtuun, mutta houkuttelisi kokeilla ehdottaa, kun sen kanssa muutenkin synkkaa mukavasti. Jo hänen reaktionsa tällaiseen ideaan olisi ilo seurata. 

M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ehdottaa rivarinaapurini 22 -vuotiaalle kaunottarelle, että sormettaisi mun katsellessa. Ja jos haluaisi voisin vastavuoroisesti hoidella siinä itsenikin.

Ei varmaankaan tuu tapahtuun, mutta houkuttelisi kokeilla ehdottaa, kun sen kanssa muutenkin synkkaa mukavasti. Jo hänen reaktionsa tällaiseen ideaan olisi ilo seurata. 

M56

Onko tuo nyt edes niin kovin pervoa? Varmaan jokainen mies haluaa jotain nuorilta kaunottarilta. Nuoret mimmit taitaakin valitettavan usein kohdata just tuon tapaisia tilanteita

Vierailija
24/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää puolitutulta naiselta lupaa sormettaa häntä.

Vierailija
25/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Onko tuo nyt edes niin kovin pervoa? Varmaan jokainen mies haluaa jotain nuorilta kaunottarilta. Nuoret mimmit taitaakin valitettavan usein kohdata just tuon tapaisia tilanteita

Noh, mä paininkin erityisesti sen kanssa, kuin mä kehtaisin ottaa fantasiani puheeksi. En osaa oikein olla noin suorasukaisen rietas, kuin mitä kerroin.

M56

Vierailija
26/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mitenkään pervoa edes mutta kokematta silti. Haluaisin että miesystäväni sitoisi mut sänkyyn, ranteista ja nilkoista. Antaisi piiskaa, naisi ja nuolisi mua miten haluaa. Tiedän että voisin tätä pyytää ja tiedän että hän tekisi juuri noin. En silti uskalla, en tiedä miksi. 

Nainen 49

Vierailija
27/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin viedä yhen söpön luokkakaveritytön koulun invavessaan ja olla sen kaa yhdynnässä siellä. poika 16v 

Vierailija
28/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja fantasioin että, olisin sidottuna sellaiseen panopukkiin pylly pystyssä. Useampi mies naisi minua joka reikään, itkisin kivusta kun minun aukkojani venytettäisiin äärimmilleen. Tätä jatkuisi tunti kaupalla ja lopuksi valuisin spermaa suusta,anaalista, pillustani ja olisin muutenkin ihan spermainen. Joutuisin itkien anelemaan ei enää mutta miehet vain jyystäisivät ja jyystäisivä minua.

No niin Pentti nyt riittää. 

Vierailija
29/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mitenkään pervoa edes mutta kokematta silti. Haluaisin että miesystäväni sitoisi mut sänkyyn, ranteista ja nilkoista. Antaisi piiskaa, naisi ja nuolisi mua miten haluaa. Tiedän että voisin tätä pyytää ja tiedän että hän tekisi juuri noin. En silti uskalla, en tiedä miksi. 

Nainen 49

Hienoa toimintaa ja ei ole pervoa. Kyllä kannattaa esittää toiveena miehellesi luulisi olevan innostunut ajatuksesta.

Vierailija
30/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja fantasioin että, olisin sidottuna sellaiseen panopukkiin pylly pystyssä. Useampi mies naisi minua joka reikään, itkisin kivusta kun minun aukkojani venytettäisiin äärimmilleen. Tätä jatkuisi tunti kaupalla ja lopuksi valuisin spermaa suusta,anaalista, pillustani ja olisin muutenkin ihan spermainen. Joutuisin itkien anelemaan ei enää mutta miehet vain jyystäisivät ja jyystäisivä minua.

No niin Pentti nyt riittää. 

Paitsi että tää on monen naisen fantasia vaikka ei just käytännön takia (taudit, haverit, kuvaamisen riski, väkivallan riski, parempi fantasiana...) halua toteuttaa. 

Minunkin 🙋

N33

Vierailija
31/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa maksusta vaikka jollekin leskelle. 

Mikä tässä on pervoa. Sehän on YYA - sopimus. 

Vanhalle leskelle.

Vierailija
32/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa maksusta vaikka jollekin leskelle. 

Mikä tässä on pervoa. Sehän on YYA - sopimus. 

Vanhalle leskelle.

Ja kaupallisesti. En ole koskaan ottanut maksua. 

Vierailija
33/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin viedä yhen söpön luokkakaveritytön koulun invavessaan ja olla sen kaa yhdynnässä siellä. poika 16v 

Mikäs tässä alapeukuttaa? Toihan on 90 % teinikossien unelmatilanne. Tytötkin haaveilee vaikkei ne myönnä. Mammat kateellisia...

Vierailija
34/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vein ja ollaan yhdessä edelleen.. ollaan yhdynnässäkin vielä.

M36

Vierailija
36/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin että domina sitoo kapea kärkisen korkokengän steyup sukalla kaluuni ja ohjaa naimaan panopenkkiin kiinnitettyä naista. Ja laittaa lopuksi panon kohteen juomaan spermat kengästään

Vierailija
37/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that and bought the t-shirt 

Vierailija
38/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin nussia tytärpuoltani, siis vaimoni tytärtä ajalta ennen avioliittoamme. Hän on kuin 17v versio äidistään. Kotona hän keikistelee pelkässä ylipitkässä T-paidassa, niin ettei ihan näy onko hänellä pikkarit,  ilmeisesti ei ole. 

Vierailija
39/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki ja Petteri punakuono olisivat persepanossa ja miljoona yleisö huutaisi  riemuissaan kou petteri kou.

Vierailija
40/72 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki ja Petteri punakuono olisivat persepanossa ja miljoona yleisö huutaisi  riemuissaan kou petteri kou.Miten se tähän liittyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi