Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?

Vierailija
23.11.2025 |

Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin. 

Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?

Ei. Paras mies on sellainen, joka haluaa vain minut.

Sellaista ei ole juuri koskaan tosielämässä. Mies joutuu lähes aina valitsemaan naisen niiden naisten joukosta, jotka ovat hänestä kiinnostuneet. Useampi nainen siis sopisi miehelle, mutta yksi naisista pitää valita. Vain todella harvalla miehellä on varaa odottaa vain sitä yhtä naista, jonka hän haluaisi. Useimminten mies jäisi silloin yksin loppuiäkse

Mies on siis mieluummin väärän naisen kanssa kuin yksin. Mikä järki tässä on? Hän elelee elämäänsä varattuna ja yhä katselee ympärilleen, jos unelmien naisensa löytäisi? No, jos se unelmien nainen sitten löytyykin, ei se nainen mitään ala edes tutustumaan varattuun mieheen.

Eli lopputuloksena hän on parisuhteessa, joka ei oikeasti tyydytä, ja samalla sulkee siltä paremmalta vaihtoehdolta oven kokonaan. Kuulostaa enemmän itse luodulta ansalta kuin kohtalon pakolta.

Parempi tapa olisi olla yksin niin kauan, että löytyy ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaa olla, eikä vain ihminen, joka sattui olemaan kiinnostunut.

Ei ole olemassa vain yhtä sopivaa kumppania. Sopivia kumppaneita on useita, ja on osittain sattumaa kuka niistä sopivista valikoituu kumppaniksi.

Vierailija
142/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskoakseni koskaan tavannut naista, joka haluaisi tapella miehestä, enkä kyllä halua itsekään. Kiinnostava mies on sellainen, joka osoittaa kiinnostustaan minulle eikä hän huomiota kaikilta muiltakin naisilta. Liian suosittu mies on turn-off, koska itse haluan mieheltäni luotettavuutta enkä kokea olevani jossain jatkuvassa kilpailutilanteessa.

Mies harvoin osoittaa kiinnostusta naiseen (paitsi kännissä) vaan odottaa naisen ensin flirttailevan miehelle, koska on käytännössä mahdotonta iskeä sellainen nainen, joka ei heti ole miehestä kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi tuollaista miestä? Parisuhteessa on suotavaa, että molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan. Ilman mitään kisoja tai taisteluita. 

Tässä tarkoitetaan tilannetta ennen parisuhdetta silloin kun vielä ollaan sinkkuja.

Vierailija
144/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytännössä voisi olla se "miehestä taisteleminen", miten se tapahtuisi?

Vierailija
145/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin. 

Sikäli sama, mutta haluan myös tietää, että olen toiselle oikeasti valinta. Eikä vain, että minä nyt satuin olemaan saatavilla, eikä parempaakaan ollut tarjolla. 

Kertaakaan en enää löydä itseäni suhteesta kuuntelemassa toisen vuodatusta, että voikun olisi ollut deittaillessa enemmän vientiä. 

Vierailija
146/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vietellä mies paremmin kuin kilpasiskosi, jotta mies valitsisi sinut eikä sitä toista naista.

Vierailija
147/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi tuollaista miestä? Parisuhteessa on suotavaa, että molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan. Ilman mitään kisoja tai taisteluita. 

Tässä tarkoitetaan tilannetta ennen parisuhdetta silloin kun vielä ollaan sinkkuja.

Ei se silloinkaan mitään kilpailua ole. Itse en ainakaan kilpaile kenenkään huomiosta. Kyllä sen pitää siitä ihmisestä itsestään lähteä, että kiinnostuu toisesta. Jos muut kiinnostaa enemmän, sitten keskittyy niihin muihin.

Vierailija
148/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte sen, että tietyntyyppiset naiset vaihtavat poikaystäviä? Eli kun naisen suhde poikaystävänsä kanssa katkeaa, hänen tyttökaverinsa alkaa seurustelemaan tämän miehen kanssa. Ei ymmärtääkseni kovin harvinaista.

Vierailija
149/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vietellä mies paremmin kuin kilpasiskosi, jotta mies valitsisi sinut eikä sitä toista naista.

Miksi lähtisi tuollaiseen? Jos tyyppi on kiinnostunut jostain toisesta, niin sitten on. Ei sen pitäisi muuttua mihinkään siitä, että minä siinä jotain "viettelisin".

Ja jos muuttuisi, niin en minä kyllä olisi enää edes kiinnostunut. Turha mitään yhteistä elämää olisi miettiä, jos tyyppi lähtee noin helposti jonkun viettelevän matkaan, vaikka on alunperin ollut ihastunut ihan toiseen.

Vierailija
150/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selitätte sen, että tietyntyyppiset naiset vaihtavat poikaystäviä? Eli kun naisen suhde poikaystävänsä kanssa katkeaa, hänen tyttökaverinsa alkaa seurustelemaan tämän miehen kanssa. Ei ymmärtääkseni kovin harvinaista.

Selittyy sillä että henkilöt todennäköisesti asuvat pikkukaupungissa, jossa on niin pieni populaatio, että käytännössä suhteissa kierrätetään samoja ihmisiä. Ei ole vähänkään isompien kaupunkien ilmiö tämä. 

Vierailija
151/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on monen miehen unelma, että naiset tappelisivat hänestä. Tosiasiassa siinä vaiheessa kun mies yrittää laittaa naiset "riviin" niin kaikki kääntyvät kannoillaan, koska miehiä maailmassa riittää.

No ei riitä niitä miehiä joita naiset haluavat. Siksi seksi jakaantuukin miten se nykyään jakaantuu. Top 10% miehistä saa niin paljon kuin vain jaksavat ja sitten iso osa miehistä  ei saa mitään. Väliin jää sellainen harmaa massa , joka ehkä joskus tulee" vuoroon" kunnnaisella on sellainen tilanne. Tämä tilanne kestää max 7v.  Bändärikulttuuri on hyvä , joskin vähän raflaava esimerkki miten se menee niillä halutuimmilla miehillä. Siellö todellakin on varaa laittaa naiset riviin. 

Sitten naiset ihan vakavissaan ihmettelee lisääntynyt

Aivan, koska kaikki naiset ilmeisesti elävät ihanteellisessa maailmassa, jossa kelpaamattomuuden tunne on täysin tuntematon, ja kaikki miehet ovat automaattisesti jatkuvan hylätyksi tulemisen kierteessä. Todellisuudessa ihmiset sukupuolesta riippumatta kokevat epävarmuutta, yksinäisyyttä ja hylätyksi tulemista. Se, että seksin ja läheisyyden puute on ihmisen perustarve, on ihan totta, mutta ei se tee yhdestä sukupuolesta automaattisesti universaalista kärsijää eikä toisesta universaalia aina kelpaavaa.

Kelpaamattomuus ja yksinäisyys eivät ole sukupuolikysymyksiä, vaan inhimillisiä kokemuksia, joita voidaan helpottaa avoimella keskustelulla, itsetuntemuksella ja empatialla, ei syyttämällä koko vastakkaista sukupuolta.

Olen nainen, jolle on jokaisessa elämänsä parisuhteessa selvinnyt, että olen ollut vain se "ihan ok". Eli ei minua kohtaan ole tunnettu mitään rakkautta ja aitoa kiintymystä, ei minusta ole oltu ylpeitä, ei mitään. Suhde on alkanut, koska minä olen ilmaissut kiinnostukseni, ja toinen ei ole halunnut olla yksin. 

Ja minulle on sitten suhteessa kerrottu jopa ihan suoraan, miten olisi halunnut kauniimman naisen. Ja huokailtu, kun ei ollut enempää vientiä. Paremman etsiminen on jatkunut yhä minun kanssani ollessa, yksikin jäi kiinni aktiivisesta deittiprofiilista.

Minä olen jo luovuttanut. En tule olemaan parisuhteessa, joka olisi alkanut toisen aidosti minua rakastaessa. Tähän mennessä on kelpaamattomuuteni tullut täysin selväksi.

En minä ole kuin varavaihtoehto.

Vierailija
152/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan halua. Jos miehestä on naiselle pienintäkään riesaa niin ei tule edes treffejä. Miehen tulee helpottaa naisen elämää ja tarjota tälle ja yhteisille lapsill elanto ja koti, muuten ei tule kauppoja. Kyllä näitä rotta- ja prinsessamiehiä on nähty jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
153/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?

Ei. Paras mies on sellainen, joka haluaa vain minut.

Sellaista ei ole juuri koskaan tosielämässä. Mies joutuu lähes aina valitsemaan naisen niiden naisten joukosta, jotka ovat hänestä kiinnostuneet. Useampi nainen siis sopisi miehelle, mutta yksi naisista pitää valita. Vain todella harvalla miehellä on varaa odottaa vain sitä yhtä naista, jonka hän haluais

Ei ole olemassa vain yhtä sopivaa kumppania. Sopivia kumppaneita on useita, ja on osittain sattumaa kuka niistä sopivista valikoituu kumppaniksi.

Miten se on sattumaa? Itsehän sinä sen päätät kuka päätyy kumppaniksi.

Vierailija
154/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on monen miehen unelma, että naiset tappelisivat hänestä. Tosiasiassa siinä vaiheessa kun mies yrittää laittaa naiset "riviin" niin kaikki kääntyvät kannoillaan, koska miehiä maailmassa riittää.

No ei riitä niitä miehiä joita naiset haluavat. Siksi seksi jakaantuukin miten se nykyään jakaantuu. Top 10% miehistä saa niin paljon kuin vain jaksavat ja sitten iso osa miehistä  ei saa mitään. Väliin jää sellainen harmaa massa , joka ehkä joskus tulee" vuoroon" kunnnaisella on sellainen tilanne. Tämä tilanne kestää max 7v.  Bändärikulttuuri on hyvä , joskin vähän raflaava esimerkki miten se menee niillä halutuimmilla miehillä. Siellö todellakin on varaa laittaa naiset riviin. 

Sit

Miehet kohtelevat huonosti ihan oikeita prinsessojakin, vika ei todellakaan ole sinussa. 

Naiset elävät fantasiassa ja deluusiossa, että miehet palvoisivat heitä, tosiasiassa he ovat itse tämä rakkaus, joka heidän tulisi kohdistaa itseensä. Nainen ei tarvitse kuin henkisen yhteyden ja sen jälkeen voi unohtaa miehet. 

Vierailija
155/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka miettii useamman naisen välillä, tappaa kyllä kaiken kiinnostuksen ainakin minun puoleltani. Jätän suosiolla muut tappelemaan.

Vierailija
156/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka miettii useamman naisen välillä, tappaa kyllä kaiken kiinnostuksen ainakin minun puoleltani. Jätän suosiolla muut tappelemaan.

Mitä mies sille voi, jos useampi nainen on kiinnostunut hänestä?

Vierailija
157/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin ihan perinteistä, että rinki maahan ja vika ringissä yhtäjaksoisesti pysyvä on voittaja. Jos haluaa vaikeuttaa, voidaan miettiä jotain kevyen vahingon aseita kuten esim. puukeppejä.

Vierailija
158/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sille voi, jos useampi nainen on kiinnostunut hänestä?

Hups, taisit unohtaa ymmärtää lukemasi.

Vierailija
159/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Siksi en ole sellaista ottanut riesakseni, vaan tavallisen hyvän miehen. 

T: Tuntematon 

Vierailija
160/192 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pelle pitää olla, että kuvittelee että naiset haluaa kilpailla? No ainakin kokematon.

Se joku yksittäinen mulkkukin joka on pyörittänyt paria naista yhtäaikaa, tekee sen sen toisen naisen selän takana, joten naiset ei tiedä kilpailevansa. Ja jos tuollainen kuvio paljastuu, alkaa naiset suunnitella elämäänsä ilman tätä mulkkua. Jos ollaan jo sitouduttu enemmänkin, niin ensimmäinen askel on ns. haarat kiinni, jota en varsinaisesti laskisi myöskään kilpailuksi. En näkisi mulkun tilanteessa mitään ihailtavaa.