Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?

Vierailija
23.11.2025 |

Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa, jotkut ei.

Vierailija
2/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin. 

Näin se on. Menköön tiehensä, jos kerran joku toinen miellyttää enemmän.

N007

Vierailija
4/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä haluan sellaisen miehen, joka haluaa olla vain minun kanssa, eikä katsele muita naisia.

Vierailija
5/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?

Vierailija
6/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset taistele miehistä. 

Vierailija
7/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?

"taisteleminen" on low iq baarikanojen hommaa.

Vierailija
8/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä odotellessa... :DD

Vierailija
9/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex heila oli aina naisten mieleen mihin ikinä menimme. Olisi pitänyt heti lopettaa suhde .........No hän on jo maatiasena joten voin antaa anteeksi. 

Vierailija
10/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi jäädä tappelemaan naisten kanssa miehestä. Koska, jos mies haluaa minut hän valitsee minut. Jos hän haluaa useammalta huomiota, hän jää jakamaan sen huomion muiden naisten kanssa. Mutta jos hän haluaa minut, hän tulee luokseni ja pysyy vierellä.

Vierailija
11/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset taistele miehistä. 

ei miehistä, vaan miehestä, eli siitä yhdestä ja samasta, jota kaikki haluaa

Vierailija
12/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin miehen joka haluaa minut.

Vierailija
13/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, te "älykkäät" kieroilette ja puukotatte selkään

Vierailija
14/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on monen miehen unelma, että naiset tappelisivat hänestä. Tosiasiassa siinä vaiheessa kun mies yrittää laittaa naiset "riviin" niin kaikki kääntyvät kannoillaan, koska miehiä maailmassa riittää.

Vierailija
15/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tietoista. Itse ainakin huomasin vasta myöhemmin, että muille naisille mieheni on kuin hunajaa. Hänen statuksensa nousi naisten silmissä, kun menimme naimisiin. Outoa.

Vierailija
16/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Olen hylännyt kaksi miestä tuosta syystä, eli en viitsinyt katsella vierestä tuota jatkuvaa flirttiä.

Vierailija
17/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, te "älykkäät" kieroilette ja puukotatte selkään

älä huoli, et ole älykkäiden naisten tutkassa muutenkaan.

Vierailija
18/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan sellaisen, josta hän pitää. Miehen, jonka kanssa on hyvä olla, näin ainakin minulla. Itse pidän introverteista, koska mun mielestä miehen pitää olla arvoituksellinen.

Vierailija
19/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään tyrkyttävät komeat miehet ovat harvinaisuus, terveluonteiset komeat miehet ovat käytännössä aina varattuja eivätkä tyrkytä itseään. Jos ajatellaan että saatavilla on itseään tyrkyttävä, myös naisten mielestä komea mies tai narsistinen perunamies joka nauttii siitä että saa jatkuvasti huomiota useilta naisilta, on valinta kuitenkin aika helppo. 

Onhan se komea mieskin joskus pariutunut. Onko se mies sitten valinnut naisensa kaikkien niiden naisten keskuudesta, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta häneen vai onko mies vain valinnut haluamansa naisen, ja alkanut viettelemään naista vaikka nainen ei ole alunperin ollut yhtään kiinnostunut miehestä?

Vierailija
20/192 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää missään tapauksessa, hirveän väsyttävä ja ahdistavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi