Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?

Vierailija
23.11.2025 |

Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisia soidinmenoja puolin ja toisin. Riippuu ihmistyypistä, kuka näitä haluaa. 

Vierailija
182/192 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pubiruusut kaatokännissä tappelevat miehistä. Ei varmaankaan miehestä kovin mieltä ylentävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin. 

Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?

En ajattele miehiä tuolla tavalla, vain hyvin harva mies on kiinnostanut ja silloinkin tutkin miehen ja tilanteen tarkkaan ennen kun päätän mitä mieltä miehestä olen. Muiden mielipiteillä ei ole siihen mitään vaikutusta. Miehet ilmeisesti tutkivat ns. kilpailijoita, itse olen katsonut miehen exiä: jos ovat olleet täysin erilaisia kuin itse olen, olen jättänyt homman sikseen, koska olen tulkinnut, että miehen naismaku on erilainen kuin itse olen. 

Mahtaa olla pienet piirit, kun tunnet miesehdokkaasi eksätkin? 

Kun tapasin mieheni Stadissa, minulla ei ollut aavistustakaan kenen kanssa hän oli aiemmin seurustellut. Liikuimme aivan eri piireissä ja asuimme eri kaupungeissa.

Vierailija
184/192 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pubiruusut kaatokännissä tappelevat miehistä. Ei varmaankaan miehestä kovin mieltä ylentävää?

Jos ihastut palavasti johonkin mieheen, ja joku toinenkin nainen ihastuu samaan mieheen, niin kanatappeluhan siitä tulee.

Vierailija
185/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastut palavasti johonkin mieheen, ja joku toinenkin nainen ihastuu samaan mieheen, niin kanatappeluhan siitä tulee.

Eipä tarvitse tapella. Pitää vain katsoa kenestä mies pitää enemmän vai pitääkö kummastakaan. Varmasti miehellä on omakin mielipiteensä asiasta ja rakastaa palavasti jotain kolmatta naista.

Vierailija
186/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itse aiheuttaa ja pitää yllä näitä tilanteita flirttailemalla, niin pitäkööt muut naiset tämän mies hutsun. Haluan luottaa mieheeni ja minun mielestäni terveeseen parisuhteeseen ei kuulu tällainen draamailu. Kyllähän aikuinen ihminen joka on onnellinen kumppaninsa kanssa kertoo tämän selkeästi muillekin.

Vierailija
187/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni  oli näitä ns Afla-uroksia. Puhelias, sivistynyt, huomaavainen, mutta myös naisestaan huolta pitävä. On varmaan vieläkin. Hänen edessään suurin osa naisista on sulaa vahaa. Hän herättää luottamusta, turvallisuuden tunnetta ja halauksen kaipuuta.

No, sain hänet. En ollut ensimmäinen, tiesin. lapsia oli kahdesta edellisestä suhteesta. No, kyllähän hän oli kyvykäs, kaksi lasta sai alulle ja nyt ovat eskari-eka luokka - ikäisiä. Kuitenkin, hän oli tottunut työntämään siemennyselimensä jokaiseen rakoon joka avautuu, ja niitähän avautuu.

Loppu meidän suhteelle tuli kun vuosi toisen lapsen syntymän jälkeen outo nainen soittaa ja sanoo että on raskaana miehelleni. Mies ei kaunopuheisuudestaan huolimatta edes katunut syrjähyppyään, on kuulema normaalia, kaikki naiset haluavat että hän siementää heidät.

Sai lähteä nostelemaan. Elareita, ei ole maksanut senttiäkään. No, valtio huolehtinee niiden perinn

Tuossa oli kyllä aika selkä red flag ennen suhdetta jo tuo, että on lapsia kahdelle eri naiselle.

Vierailija
188/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietäisin, että joku toinenkin nainen on ihastunut samaan mieheen? Mutta eipä tuokaan tilanne sen kummempi ole - miehen täytyy vain itse tietää, kenestä on kiinnostunut. Ja jos hänellä menee sen asian päättämiseen liian kauan, totean että ihastuksesta huolimatta en ole enää kiinnostunut. Jos on vaikeuksia osata päättää, kuka kiinnostaa, silloin ei kiinnosta erityisemmin kukaan. En itse oikein hahmota, millä lailla tuossa edes voisi "tapella" miehestä.

Vierailija
189/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Missä tuollaisia taisteluja käytäisiin?

En tiedä, mutta luin palstalta sellaisenkin asian että miehet herkästi käy pariutuneen miehen kimppuun ja tämän takia mies ei voi eikä sen kannata liikkua deittinsä / puolisonsa kanssa ihmisten ilmoilla. Taisi olla joku miehet häpeää minua se ketjun otsikko.

Mutta joo, varmaan siellä samassa todellisuudessa on nämä molemmat väkivaltaisuudet.

Vierailija
190/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaakatus ja säksätys sekä kirkuminen on kyllä melkoista kuunneltavaa kun on saaliinjako menossa ja laatusaalis sitten vielä mylvii jotain siansaksaa siihen sekaan.

Uuh, kyllä romantiikka on kaunista.

Vierailija
191/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tarkistaa, kuka nainen on ihastunut kehenkin mieheen? Ei ole itsellä nyt mitään miestä kiikarissa, mutta voisin uteliaisuuttani vaan mennä katsomaan ihmisten ihastumistilanteen. Päivittävätkö he itse tietonsa tähän tietokantaan, vai mitä kautta uudet ihastukset ilmoitetaan? 

Vierailija
192/192 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että naiset jotenkin analysoi, että olen rakastunut, mutta en haluakkaan tätä miestä kun muutkin haluaa/ei halua sitä? Normaalilla tunne-elämällä sitä yleensä tuntee haluavansa sen rakkautensa kohteen. Jos joudut miettimään tuollaisia asioita, et ole ikinä ollut rakastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi