Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?
Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?
Kommentit (192)
Jos aloituksen "komea mies" ei osoittaisi kunnolla kiinnostusta tai käyttäytyisi viileästi, vaikka sutinaa olisi meneillään, antaisi hän naiselle kuvan itsestään koppavana, epäluotettavana ja itserakkaana henkilönä. Ja ne eivät ole piirteitä mitä nainen hakee miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin.
Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?
En ajattele miehiä tuolla tavalla, vain hyvin harva mies on kiinnostanut ja silloinkin tutkin miehen ja tilanteen tarkkaan ennen kun päätän mitä mieltä miehestä olen. Muiden mielipiteillä ei ole siihen mitään vaikutusta. Miehet ilmeisesti tutkivat ns. kilpailijoita, itse olen katsonut miehen exiä: jos ovat olleet täysin erilaisia kuin itse olen, olen jättänyt homman sikseen, koska olen tulkinnut, että miehen naismaku on erilainen kuin itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin.
Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?
Nämä kisailijat on vihonviimeinen riesa. Ei kiinnosta kilpailla mistään, edes miehestä. Kisailkaa keskenänne. Ehkä siitä johtuen minulla on itsetunto ja komea mies.
Ne on koiraat jotka kilpailee. Naaras valitsee sen kuka vaikuttaa turvallisimmalta.
Monen suurin defenssi: myöntää että omassa käytöksessä/luonteessa on jotain vikaa, ja siksi syytä etsitään aina ulkopuolelta, mitä hölmöimmistä asioista. Voithan sinä kuvitella, että yhtäkkiä sosiaalisesti kömpelö käytöksesi olisikin muka tosi haluttua, ja sinun ei tarvitsisi katsoa peiliin, mutta se on vain kuvitelmaa, bro. Kasva ihmisenä, niin kappas, yhtäkkiä joku huomaakin että olet kiva.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuultaa läpi, että tässä kyseessä olevaa miestä jo syyllistetään siitä,että on niin haluttava. Eihän se mies välttämättä flirttaile tai pidä peliä, hän vaan saa paljon huomiota naisilta. Kilpailua ei näköjään naiset siedä.
Ihan tavallisilla ja normaalinnäköisillä naisilla on paljon kosijoita ja miehiä jonossa, jos vain haluaa. Meillä miehillä on tuo kilpailutilanne ihan arkipäivää.
Ihmettelen, että näinkin simppelin kysymyksen aloitus on saanut aikaan näin pitkän ketjun, sillä jokaiselle on selvää, etteivät naiset kilpaile miehistä. Ajatus on selkeästi sitä kategoriaa, että mies kuvittelee naisten toimivan ja ajattelevan kuten miehet tekevät.
On olemassa jokin humalaisten naisten tyyli, jossa naiset tappelevat miehestä, mutta sellaisen kohteeksi olen joutunut vain kerran. Eräs tuhannenpäissään oleva nainen koetti vetää miestäni tanssilattialle, vaikka istuin vieressä ja kun tulin naistenhuoneesta ja mieheni oli lähdössä kanssani pois, tämä nainen tuli nyrkit ojossa minua vastaan koettaen viedä pois "saalistaan" :D Ei varmaan edes muista mitä teki seuraavana päivänä. Ja yläasteella minut pahoinpideltiin, kun eräs pissisten poikaystävä oli koettanut pokata minua eli minua syytettiin siitä. Naisten kohdalla miehistä tappeleminen on äärimmäisen marginaalin touhua, joko teinipissisten tai sitten baarikärpästen puuhaa. Nyt kirjoittaessa muistan vielä yhden esimerkin, missä jossain kesämökkipaikkakunnalla ylipainoinen leopardikuvioiseen mekkoon ja terveyskenkiin (!) pukeutunut daami vihelsi tosi kovaa miehelleni ja kirjaimellisesti kävi kimppuun. Tuollainen on kyllä todella poikkeuksellista.
Et ilmeisesti lainkaan käsitä sitä, ettei yksikään nainen kiinnostu miehestä vain siksi, että mies kiinnostuu hänestä. Kiinnostuminen perustuu hänen omiin preferensseihinsä, ei muiden naisten tai tarjolla olevien laatuun. Jopa nuo baarikärpäset noudattavat samaa sääntöä.
Myöskään suositut miehet eivät valitse niiden joukosta, jotka ovat tarjolla, vaan ainostaan omien mieltymysten mukaan. Heillä on sama tilanne kuin suosituilla naisilla eli nuo itseään tarjoavat naiset eivät yleensä ole sieltä kedon kauneimpien kukkasten joukosta. Kauneimpia ja halutuimpia naisia joutuu komeinkin mies piirittämään ihan samalla tavalla kuin muutkin miehet.
En halua.Toiset naiset kuvittelevat että he ovat niin ihania että se mies joka on tuollainen shemeikka muuttuu hänen takiaan.Monesti joutuvat pettymään ja sitten roikkuvat miehessä ja antavat käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
En halua.Toiset naiset kuvittelevat että he ovat niin ihania että se mies joka on tuollainen shemeikka muuttuu hänen takiaan.Monesti joutuvat pettymään ja sitten roikkuvat miehessä ja antavat käydä vieraissa.
Shemeikan kanssa yhteen menevillä on heikko itsetunto, he eivät kuvittele olevansa ihania, vaan heillä on paljon hylkäämiskokemuksia ennestään.
Olen mies ja voin sanoa, että en kaipaa naisten kilpailua "suosiostani", olisi noloa ja kuuluisi enemmän baareihin, yökerhoihin yms. paikkoihin. Omat valintani ja suhteeni on löytyneet toisin enkä ole joutunut katumaan valintojani.
M48
Mustasukkaisuuspeliä?
Ei kiitos!
Sanoisin että suurin osa EI halua mitään tuuliviiriä, josta pitää 'taistella' jotenkin. Jos mies ei osoita kiinnostusta juuri itseä kohtaan, ja pyörittää samalla muita, naisen kiinnostus loppuu hyvin nopeasti. On miesten tehtävä 'taistella' ja yrittää liehitellä naisia, ei toisin päin.
Ei(vät) halua, ei siltikään vaikka sinä simppeli uros-ap haluaisit heidän haluavan. Naiset eivät ole miesten kaltaisia.
kannataisi miettiä uudelleen sitä iskemistä ja pelleilyä.
mikäli on joko rääkyvä sekopää tai muuten hiljaisempi sekopää, sama juttu.
post. näin myös häiriintynyt naikkonen yrittää esittää että hänestä mukamas kilpailtaisiin.
Kukaan normijärkinen nainen ei taistele yhdestäkään 13tusinassa kyrvänkantotelineestä. Näin on närhen "ne", uskot tai et.
Mä en kyllä usko lukemaani. Miten tämä pariutuminen voi olla noin vaikeaa? Sama kaikella elollisella se on samanlaista, kilvoittelua, taisteluakin, etuilua ja tönimistä. Oli kysessä kala, sammakko, kotka, apina, koira, ihminen, sinivalas tai vaikka ampiainen.
Pariutuminen ja suvun jatkaminen on elämän ylin tarkoitus. Pahaasta mahdollisesta parittelukumppanista taistelevat molemmat sukupuolet. Katsokaapa siellä kapakassa sitä "teerenpeliä" vähän uusin silmin. Kaiken tarkoitus on seksi, siemennys, hedelmoitys, ja tiinehtyminen.
Tuliko suoraan sanottua. Perustotuus. Olet varmasti huomannut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ex heila oli aina naisten mieleen mihin ikinä menimme. Olisi pitänyt heti lopettaa suhde .........No hän on jo maatiasena joten voin antaa anteeksi.
Sama suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko lukemaani. Miten tämä pariutuminen voi olla noin vaikeaa? Sama kaikella elollisella se on samanlaista, kilvoittelua, taisteluakin, etuilua ja tönimistä. Oli kysessä kala, sammakko, kotka, apina, koira, ihminen, sinivalas tai vaikka ampiainen.
Pariutuminen ja suvun jatkaminen on elämän ylin tarkoitus. Pahaasta mahdollisesta parittelukumppanista taistelevat molemmat sukupuolet. Katsokaapa siellä kapakassa sitä "teerenpeliä" vähän uusin silmin. Kaiken tarkoitus on seksi, siemennys, hedelmoitys, ja tiinehtyminen.
Tuliko suoraan sanottua. Perustotuus. Olet varmasti huomannut tämän.
Kyllä. Ihmiset käyttäytyvät ihan tuon mukaan oli sitten kuinka vela tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni oli näitä ns Afla-uroksia. Puhelias, sivistynyt, huomaavainen, mutta myös naisestaan huolta pitävä. On varmaan vieläkin. Hänen edessään suurin osa naisista on sulaa vahaa. Hän herättää luottamusta, turvallisuuden tunnetta ja halauksen kaipuuta.
No, sain hänet. En ollut ensimmäinen, tiesin. lapsia oli kahdesta edellisestä suhteesta. No, kyllähän hän oli kyvykäs, kaksi lasta sai alulle ja nyt ovat eskari-eka luokka - ikäisiä. Kuitenkin, hän oli tottunut työntämään siemennyselimensä jokaiseen rakoon joka avautuu, ja niitähän avautuu.
Loppu meidän suhteelle tuli kun vuosi toisen lapsen syntymän jälkeen outo nainen soittaa ja sanoo että on raskaana miehelleni. Mies ei kaunopuheisuudestaan huolimatta edes katunut syrjähyppyään, on kuulema normaalia, kaikki naiset haluavat että hän siementää heidät.
Sai lähteä nostelemaan. Elareita, ei ole maksanut senttiäkään. No, valtio huolehtinee niiden perinn
Milläköhän tutkalla hän onnistuu löytämään kaikki ne tyhmät naiset, jotka haluavat häntäheikin lapsensa isäksi?
Kyllä hän monelle fiksulle naiselle olisi täydellinen turn off.
:D Kaikkea sitä kuulee.