Missä iässä naisen "kuuluu" leikata hiukset lyhyeksi?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään iässä. Jotkut haluu lyhyet vain helppohoitoisuuden takia.
Onko lyhyet hiukset helpot? Niitähän pitää siistiä jatkuvasti kampaamossa, pestä ja laittaa.
Kun ei halua miesten enää lähestyvän.
Mistä 50-luvun oppikirjasta sä tuollaista olet lukenut?
Sitten kun hiukset on niin ohuet, että pitkänä näyttää hiirenhännältä
Ei missään iässä. Itse pidän lyhyenä, kun on niin ohuet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mistä 50-luvun oppikirjasta sä tuollaista olet lukenut?
Tältä palstalta. Pitkät hiukset ei kuulemma sovi enää iäkkäämmälle ja vetävät piirteitä alaspäin jne.
Ap
Miksi ei aikaisemmat vastaukset kelpaa
Vierailija kirjoitti:
...ja ihmettelevät miksi mies vaihtoi nuorempaan, jolla vielä pitkät hiukset?
Siinä iässä, kun seksi ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lyhyet hiukset helpot? Niitähän pitää siistiä jatkuvasti kampaamossa, pestä ja laittaa.
Helpot rahastaa....muista naisen logiiikka, se naisen logiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja ihmettelevät miksi mies vaihtoi nuorempaan, jolla vielä pitkät hiukset?
No jos hiusten takia vaihtaa, niin antaa palaa vaan. Voin potkaista ovella vielä persuksille vauhtiakin.
-eri
Ei siihen ole mitään sääntöä. Joillakin hiukset ohenevat. Toisilla on muuten hankala hiuslaatu.
Nämä on yksilöratkaisuja. Ite teen 4 kertaa viikossa rankan hikitreenin. Tässä iässä pää hikoilee jo vartin pyöräilystä.
Oli päänahalle ja tukalle paras ratkaisu vetää lyhyeksi. 15 vuotta oli se takkuuntuva letti. Voin sanoa, et nyt on toimiva tukka.
Pitäisi olla käytäntö että kun täyttää 50 niin pää kaljuksi, niin kuin miehiläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään iässä. Itse pidän lyhyenä, kun on niin ohuet hiukset.
Ohuethan nuo ovat mutta kompensoin sen sitäkin paksummilla jaloilla. t tantta matami
Silloin kun nainen haluaa, mulla on ollut polkkatukka lapsena ja kolmekymppisenä, nyt viiskymppisenä on olkapäille ulottuvat hiukset ja välillä on ollut paljon pidemmätkin. Lyhyitä hiuksia mulla ei ole ollut koskaa, enkä usko että ikinä tuleekaan. Ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ole mitään sääntöä. Joillakin hiukset ohenevat. Toisilla on muuten hankala hiuslaatu.
Nämä on yksilöratkaisuja. Ite teen 4 kertaa viikossa rankan hikitreenin. Tässä iässä pää hikoilee jo vartin pyöräilystä.
Oli päänahalle ja tukalle paras ratkaisu vetää lyhyeksi. 15 vuotta oli se takkuuntuva letti. Voin sanoa, et nyt on toimiva tukka.
En ymmärrä logiikkaa tässä.