Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?
Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi jäädä tappelemaan naisten kanssa miehestä. Koska, jos mies haluaa minut hän valitsee minut. Jos hän haluaa useammalta huomiota, hän jää jakamaan sen huomion muiden naisten kanssa. Mutta jos hän haluaa minut, hän tulee luokseni ja pysyy vierellä.
Eikö nainen tule ahneeksi ja ajattele, että jos laitan itse effortia viettelemällä miestä, niin saan paljon tuota itsestään tyrkyttävää miestä paremman miehen?
No ei todellakaan halua, jos ei nyt niitä yksittäisiä miehen rahoilla elämään pyrkiviä lasketa. Normaali ihminen ei halua mitään ihme taistelua ihmissuhteisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi jäädä tappelemaan naisten kanssa miehestä. Koska, jos mies haluaa minut hän valitsee minut. Jos hän haluaa useammalta huomiota, hän jää jakamaan sen huomion muiden naisten kanssa. Mutta jos hän haluaa minut, hän tulee luokseni ja pysyy vierellä.
Eikö nainen tule ahneeksi ja ajattele, että jos laitan itse effortia viettelemällä miestä, niin saan paljon tuota itsestään tyrkyttävää miestä paremman miehen?
Ei ajattele.
Sylvester Stallonen tyttöystävä sanoi monien muiden kauniiden naisten näyttävän hänelle keskisormea, ja sanovan Stallonelle "Hi Sly" kun he liikkuvat yhdessä ulkona.
Ap ei nyt taida tajuta, että osa miehen "paremmuutta" on se, että hän tietää mitä haluaa, eikä liihota joka helman perään. Mies joka ei halua juuri minua, ei ole millään järkevällä mittarilla "paras" minulle.
Miksi kukaan normiälyinen nainen taistelisi jostain kyr*änkannattimesta? Noita kannattimia on maailma pullollaan, siitä vaan valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on monen miehen unelma, että naiset tappelisivat hänestä. Tosiasiassa siinä vaiheessa kun mies yrittää laittaa naiset "riviin" niin kaikki kääntyvät kannoillaan, koska miehiä maailmassa riittää.
paitsi niitä miehiä ei vaan riitä joita naiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei nyt taida tajuta, että osa miehen "paremmuutta" on se, että hän tietää mitä haluaa, eikä liihota joka helman perään. Mies joka ei halua juuri minua, ei ole millään järkevällä mittarilla "paras" minulle.
Ap on lukenut ulilaudalta että miehen paremmuuden määrittelee hiusraja, leuka, lihakset, pituus ja palkkapussi. Sen täytyy olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on monen miehen unelma, että naiset tappelisivat hänestä. Tosiasiassa siinä vaiheessa kun mies yrittää laittaa naiset "riviin" niin kaikki kääntyvät kannoillaan, koska miehiä maailmassa riittää.
paitsi niitä miehiä ei vaan riitä joita naiset haluaa.
Yksi nainen tarvitsee vain yhden miehen, joten tuo keinotekoinen ja harhainen inkkelien mutkukaikillepaeiriitähähääyhyy harvinaisuussössötys ei toimi normijärkisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole alunperin yhtään kiinnostunut miehestä, on tämän naisen iskeminen miehelle todella vaikeaa. Toisin se toimii paljon helpommin. Todella kaunis nainen pystyy iskemään useimmat miehet laittamalla itse effortia miehen viettelyyn.
Jokunen mies saa kiksinsä, kun naiset taistelee hänestä. Itse olen pari kertaa joutunut tilanteeseen, kun mut on ns haastettu. En ole lähtenyt kilpasille mukaan, kukaan ei ole sen arvoinen, että mä oman itsetuntoni tuhoaisin jostain miehestä taistelemalla. Menkööt kun haluja on.
Mä haluan miehen, joka on mun kanssa vapaaehtoisesti ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole alunperin yhtään kiinnostunut miehestä, on tämän naisen iskeminen miehelle todella vaikeaa. Toisin se toimii paljon helpommin. Todella kaunis nainen pystyy iskemään useimmat miehet laittamalla itse effortia miehen viettelyyn.
Lirkuti lirkuti, pusi pusi, tulepas mies sieltä tänne ;)
Vierailija kirjoitti:
Puhut vaan. Jatkuvasti saa lukea, että naiset eivät pidä yli-innokkasta miehistä. Naisen mielenkiinto lopahtaa tällöin mieheen. On kuulemma olemassa kolmen päivän sääntö. Se on sellainen, että jos puhelinnumeroita vaihdetaan, niin miehen pitää odottaa kolme päivää ennen kuin ottaa yhteyttä naiseen. Muuten nainen pitää miestä liian innokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut vaan. Jatkuvasti saa lukea, että naiset eivät pidä yli-innokkasta miehistä. Naisen mielenkiinto lopahtaa tällöin mieheen. On kuulemma olemassa kolmen päivän sääntö. Se on sellainen, että jos puhelinnumeroita vaihdetaan, niin miehen pitää odottaa kolme päivää ennen kuin ottaa yhteyttä naiseen. Muuten nainen pitää miestä liian innokkaana.
Voi sinua. Älä usko ihan kaikkea mitä isommat pojat kertoilee.
Jos mies ei ottaisi kolmeen päivään yhteyttä, omat tunteet kyllä viilenisi siinä ajassa, koska hän ei näköjään ollutkaan kovin kiinnostunut. Saattaisin kyllä vielä vastata hänen viestiinsä, sitten joskus, ehkä seuraavalla viikolla, mutta suurin kiinnostus tuosta kyllä kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Älä usko ihan kaikkea mitä isommat pojat kertoilee.
Jos mies ei ottaisi kolmeen päivään yhteyttä, omat tunteet kyllä viilenisi siinä ajassa, koska hän ei näköjään ollutkaan kovin kiinnostunut. Saattaisin kyllä vielä vastata hänen viestiinsä, sitten joskus, ehkä seuraavalla viikolla, mutta suurin kiinnostus tuosta kyllä kuolisi.
Osa naisista pelkää miehen jäävän roikkumaan naiseen, ja tukahduttaa naisen vapauden. Tällaisia pelkoja on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Se on päinvastoin. Jos ei kolmessa päivässä ole yhteydessä ja halua tavata niin se on siinä.
Osa naisista pelkää miehen jäävän roikkumaan naiseen, ja tukahduttaa naisen vapauden. Tällaisia pelkoja on oikeasti olemassa.
Tuollaisia miehiä on, mutta jos mies viestittää seuraavana päivänä kun sai numeroni, hän ei tukahduta vapauttani, se osoittaa että hän on kiinnostunut. Ei kai tuon eron tajuaminen nyt niin vaikeaa ole?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia miehiä on, mutta jos mies viestittää seuraavana päivänä kun sai numeroni, hän ei tukahduta vapauttani, se osoittaa että hän on kiinnostunut. Ei kai tuon eron tajuaminen nyt niin vaikeaa ole?
Tämä vaihtelee eri naisten välillä. Sellaiset naiset, jotka ovat todella suosittua miesten keskuudessa, ahdistuvat helpommin yli-innokaista miehistä, koska heillä on kokemusta roikkumaan jääneistä miehistä. Kun taas sellaiset naiset, joilla ei ole kovin paljon vientiä, pitävät yleensä miehen innokkaasta yhteyden otoista.
En halua. Haluan selkeän miehen joka tietää kenet ja mitä haluaa eikä jätä arvailujenvaraan. En halua häntäheikkiä. Kuten isä sanoisi.