Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?
Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista pelkää miehen jäävän roikkumaan naiseen, ja tukahduttaa naisen vapauden. Tällaisia pelkoja on oikeasti olemassa.
Tuollaisia miehiä on, mutta jos mies viestittää seuraavana päivänä kun sai numeroni, hän ei tukahduta vapauttani, se osoittaa että hän on kiinnostunut. Ei kai tuon eron tajuaminen nyt niin vaikeaa ole?
Tämä vaihtelee eri naisten välillä. Sellaiset naiset, jotka ovat todella suosittua miesten keskuudessa, ahdistuvat helpommin yli-innokaista miehistä, koska heillä on kokemusta roikkumaan jääneistä miehistä. Kun taas sellaiset naiset, joilla ei ole kovin paljon vientiä, pitävät yleensä miehen innokkaasta yhteyden otoista.
Seuraavana päivänä viestin laittaminen on aika kaukana mistään "yli-innokkuudesta" ja roikkumisesta. Jos nainen ahdistuu jostain seuraavan päivän viestistä, niin naisella on lähinnä kiintymysongelmat tulilla tai joku sitoutumiskammo. Tai mies on vaan väärä, tosin silloinkin homman voi hoitaa nätisti ahdistumatta...... Ahdistujiin ei kannata miesten sekaantua, ei ole tasapainoisen naisen hommaa sellaiset ahdistumiset jostain perus viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä poikain aloittamissa kyselyissä on se hassu piirre, että niihin tulee sata vastausta, mutta aloittaja ei noteeraa niitä, jos ne eivät vahvista hänen kuvitelmiaan.
Olisi hauska ylläri, jos miespuolinen oikeasti joskus kuuntelisi mitä naiset sanoo. Mutta ilmeisesti miehiin sisäänrakennettu naisviha estää oppimasta naisilta mitään. Eipä siinä, omapa on virheensä.
Naiset eivät ole samanlaisia. Femisnisteillä ja niin sanotuilla "pissiksillä" ja kauneuteen panostavilla naisilla on täysin erilainen ajatus tästä asiasta.
Kauneuteen panostaviakin on aika eri tyylisiä ;) Lähinnä kyse on siitä, millä tasolla on ihmisenä eli henkisesti. Ei siitä, haluaako näyttää kauniilta......
Minun miestä naiset lähestyy paljon. Ei aikaisemmin tuollaista minulla ole ollut, mutta en minä häntä siksi valinnut. Meidän luonteet vaan nappasi yhteen kunnolla, eikä sillä ole mitään väliä pörrääkö muut naiset vai ei ympärille. Ainut plussa on se, että tämä mies ymmärtää sen, että minä en ole itse se syypää siihen, että myös minun ympärillä pyörii miehet ja välillä naiset. Aikaisemmat ex olivat tästä välillä raivostuttavan mustasukkaisia, vaikka en voi sille itse mitään.
Mutta joo, ei mitään väliä. Minun mies hän on siksi, että passaamme toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista pelkää miehen jäävän roikkumaan naiseen, ja tukahduttaa naisen vapauden. Tällaisia pelkoja on oikeasti olemassa.
Tuollaisia miehiä on, mutta jos mies viestittää seuraavana päivänä kun sai numeroni, hän ei tukahduta vapauttani, se osoittaa että hän on kiinnostunut. Ei kai tuon eron tajuaminen nyt niin vaikeaa ole?
Tämä vaihtelee eri naisten välillä. Sellaiset naiset, jotka ovat todella suosittua miesten keskuudessa, ahdistuvat helpommin yli-innokaista miehistä, koska heillä on kokemusta roikkumaan jääneistä miehistä. Kun taas sellaiset naiset, joilla ei ole kovin paljon vientiä, pitävät yleensä miehen innokkaasta yhteyden otoista.
En pidä kummastakaan tavasta olla yhteydessä. Normaali käyttäytyminen on hyvä.
En todellakaan taistele mistään. Olen kuka olen, jos joku tykkää ja minä tykkään hänestä, se on siinä. Mitään pelejä en pelleile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä poikain aloittamissa kyselyissä on se hassu piirre, että niihin tulee sata vastausta, mutta aloittaja ei noteeraa niitä, jos ne eivät vahvista hänen kuvitelmiaan.
Olisi hauska ylläri, jos miespuolinen oikeasti joskus kuuntelisi mitä naiset sanoo. Mutta ilmeisesti miehiin sisäänrakennettu naisviha estää oppimasta naisilta mitään. Eipä siinä, omapa on virheensä.
Naiset eivät ole samanlaisia. Femisnisteillä ja niin sanotuilla "pissiksillä" ja kauneuteen panostavilla naisilla on täysin erilainen ajatus tästä asiasta.
Eli kun ketjussa saamasi vastaukset eivät miellytä, toteat, että jossain muualla on erilaisia naisia, jotka ovatkin sopivasti kanssasi samaa mieltä. Eli et kuuntele mitä sinulle vastataan, vaan kehität mielikuvitusnaisia, jotka vastaisivat "oikein".
Hassu poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä viestin laittaminen on aika kaukana mistään "yli-innokkuudesta" ja roikkumisesta. Jos nainen ahdistuu jostain seuraavan päivän viestistä, niin naisella on lähinnä kiintymysongelmat tulilla tai joku sitoutumiskammo. Tai mies on vaan väärä, tosin silloinkin homman voi hoitaa nätisti ahdistumatta...... Ahdistujiin ei kannata miesten sekaantua, ei ole tasapainoisen naisen hommaa sellaiset ahdistumiset jostain perus viestistä.
Luin kerran muistaaksi City-lehdestä naisen kirjoittaman artikkelin miehille, jotka haluavat iskeä naisen onnistuneesti. Siinä yksi naisen vinkki kolmen päivän sääntö. Siinä luki, että naiset eivät pidä yli-innokkaista miehistä. Saatuasi naisen puhelinnumeron, odota siis kolme päivää ennen kuin laitat viestin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä viestin laittaminen on aika kauka
Luin kerran muistaaksi City-lehdestä naisen kirjoittaman artikkelin miehille, jotka haluavat iskeä naisen onnistuneesti. Siinä yksi naisen vinkki kolmen päivän sääntö. Siinä luki, että naiset eivät pidä yli-innokkaista miehistä. Saatuasi naisen puhelinnumeron, odota siis kolme päivää ennen kuin laitat viestin naiselle.
Niin, luit City-lehdestä. Nämä on ilmeisesti jotain 2000-luvun alussa nuoruuttaan eläneiden jenkkakahvapissisten ja toksisten juntti-Pasien juttuja?
Toi on miesten fantasiaa, että naiset kilpailisivat hänestä. Todellisuudessa, jos on jotain mustasukkaisuus- tms. kilpailudraamaa suhteen alussa, niin sitä draamaa tulee sitten riittämään koko (yleensä lyhyen) suhteen mitalta.
Tosin monet miehet tykkää draamakuningattarista, joten en ihmettele, että sellainen monia viehättää.
Tällä palstalla on sitten vähän tasapainoisempia naisia. Ne draamamuijat on jossain muualla.
Joku sellainen tribaalitatskattu ahdistelija-Pasi, jonka elämän hienoin hetki oli Ibizan matka ja tuunatun auton kanssa ajelu varaosakaunotar kyydissä
Vierailija kirjoitti:
Minun miestä naiset lähestyy paljon. Ei aikaisemmin tuollaista minulla ole ollut, mutta en minä häntä siksi valinnut. Meidän luonteet vaan nappasi yhteen kunnolla, eikä sillä ole mitään väliä pörrääkö muut naiset vai ei ympärille. Ainut plussa on se, että tämä mies ymmärtää sen, että minä en ole itse se syypää siihen, että myös minun ympärillä pyörii miehet ja välillä naiset. Aikaisemmat ex olivat tästä välillä raivostuttavan mustasukkaisia, vaikka en voi sille itse mitään.
Mutta joo, ei mitään väliä. Minun mies hän on siksi, että passaamme toisillemme.
Ja tosiaan mitään kilpailua en siedä. Molemmat näyttävät avoimesti kiinnostuksen ja tekevät itsensä näin tykö. Jos minun pitäisi kilpailla, en todella olisi koskaan "se oikea." Minun mies sanoi kun aloitimme seurustelun, että hän oli odottanut minua! Ei tosiaan tarvinnut kilpailla.
Sellaiset pelit suhteessa muutenkin on aivan sika lapsellisia ja kertoo luonteesta aika paljon. Jos ei uskalla pelata tunteistaan avoimin kortein, niin mitä siitä tulee... Ei mitään.
En ainakaan itse. Haluan miehen, joka näyttää selkeästi haluavan minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan taistellut miehistä, haluan miehen, joka haluaa minut ja osoittaa sen monin tavoin.
Eikö siinä silloin naiselle tule tunne, että tuo on liian helppo, jolloin nainen ei saa parasta mahdollista miestä? Parhaimman miehen saa kun taistelee siitä muiden naisten kanssa?
En ymmärrä logiikkaa. Oman kokemukseni mukaan parhaat ja toimivimmat ihmissuhteet syntyvät helposti ja luontevasti. Oli sitten kyse parisuhteesta tai ystävyyssuhteista.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Se on valtava turn off, jos mies vilkuilee muita, flirttailee muille tai yrittää pelailla jotain mustasukkaisuuspeliä. Se taas on todella turn on, jos mies käy kuumana ja on hulluna juuri minuun, ja osoittaa sen, SE saa naisen haluamaan miehen.
En tarkoita naisia vikuilevaa miestä, vaan sellaista miestä, joka tekee omia juttujaan, mutta johon moni on nainen iskenyt silmänsä. Silloin voi syntyä kilpailu naisten kesken siitä, kuka naisista saa miehen.
Ei sitä ne naiset päätä, vaan se mies.
Joo, mutta se asetelma monesti herättää naisissa kilpailuvietin. Naiset pistävät parastaan, jotta tulevat valituksi.
Öö, tosielämä ei ole mikään Unelmien poikamies -sarja. Ei kiinnosta kilpailu, ellei ole täysin wt. Naiset pistävät parastaan, eli kääntävät katseensa siihen suuntaan mistä löytyy mies joka haluaa hänet. Koita nyt uskoa.
En tiedä muista, mutten itse haluaisi miestä, jonka esimerkiksi huomiosta tai rakkaudesta joutuu taistelemaan muiden kanssa. Haluan miehen, joka osoittaa, että hän on valinnut minut kuten minä olen valinnut hänet eikä siihen vaikuta suhteen ulkopuolelta tuleva huomio tai lähentymisyritykset.
Vierailija kirjoitti:
Toi on miesten fantasiaa, että naiset kilpailisivat hänestä. Todellisuudessa, jos on jotain mustasukkaisuus- tms. kilpailudraamaa suhteen alussa, niin sitä draamaa tulee sitten riittämään koko (yleensä lyhyen) suhteen mitalta.
Tosin monet miehet tykkää draamakuningattarista, joten en ihmettele, että sellainen monia viehättää.
Tällä palstalla on sitten vähän tasapainoisempia naisia. Ne draamamuijat on jossain muualla.
Jos mies menee tyttöystävän kanssa ravintolaan, muut naiset alkavat usein flirttailla miehelle. Jos sama mies menee yksin ravintolaan, niin kukaan nainen ei flirttaile miehelle.
Sen sijaan, että lukisit lehdestä, miten toimia, yritä tutustua ihmisiin aidoisti.
En todellakaan halua mitään Ken-nuken näköistä hamesankaria,joka on itseään täynnä tai että naiset kilpailisivat miehestäni. Eläinmaailmassa soitimella urokset tappelevat naaraista, joten mieluummin näin päin. Tietysti haluan että kumppani on omantyyliseni ja miellyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Se on valtava turn off, jos mies vilkuilee muita, flirttailee muille tai yrittää pelailla jotain mustasukkaisuuspeliä. Se taas on todella turn on, jos mies käy kuumana ja on hulluna juuri minuun, ja osoittaa sen, SE saa naisen haluamaan miehen.
En tarkoita naisia vikuilevaa miestä, vaan sellaista miestä, joka tekee omia juttujaan, mutta johon moni on nainen iskenyt silmänsä. Silloin voi syntyä kilpailu naisten kesken siitä, kuka naisista saa miehen.
Olen eri, mutta mistä nainen tietää, kuinka moni muu nainen on kiinnostunut samasta miehestä? Ja miten miehestä edes kilpaillaan? Jos miehen kanssa päädytään juttusille ja tutustutaan, mutta mies ei näytä mitään merkkejä kiinnostuksesta, ja jos hän lisäksi torjuu suoran tai epäsuoran aloitteen, niin siinä on ihan selkeä viesti, että ei kiinnosta. Ja etenkin, jos mies antaa ymmärtää, että saattaisi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta. Ei silloin jäädä "taistelemaan" miehestä, vaan todetaan että olipa paska tuuri, käsitellään asia omassa mielessä ja aletaan katsella josko löytyisi joskus joku uusi kiinnostava mies.