Haluaako nainen sellaisen miehen, josta joutuu taistelemaan muiden naisten kanssa?
Jolloin miehen onnistunut iskeminen tuntuu työvoitolta? Itseä tyrkyttävä komea mies ei ole haluttu, koska se on liian helppo?
Kommentit (192)
Ei missään nimessä. Se on valtava turn off, jos mies vilkuilee muita, flirttailee muille tai yrittää pelailla jotain mustasukkaisuuspeliä. Se taas on todella turn on, jos mies käy kuumana ja on hulluna juuri minuun, ja osoittaa sen, SE saa naisen haluamaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan normiälyinen nainen taistelisi jostain kyr*änkannattimesta? Noita kannattimia on maailma pullollaan, siitä vaan valitsemaan.
Puhut todella kauniisti miehistä joukkona, en ihmettele että osa miehistä ajattelee naisista samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Se on valtava turn off, jos mies vilkuilee muita, flirttailee muille tai yrittää pelailla jotain mustasukkaisuuspeliä. Se taas on todella turn on, jos mies käy kuumana ja on hulluna juuri minuun, ja osoittaa sen, SE saa naisen haluamaan miehen.
En tarkoita naisia vikuilevaa miestä, vaan sellaista miestä, joka tekee omia juttujaan, mutta johon moni on nainen iskenyt silmänsä. Silloin voi syntyä kilpailu naisten kesken siitä, kuka naisista saa miehen.
Uskon, että aika monikin nainen haluaa samankaltaisen kumppanin mitä minäkin eli siinä mielessä joo, mieleiselläni miehellä on varmasti muitakin ottajia.
Mutta en ole mikään taistelijaluonne enkä muukaan vänkääjä tai painostaja saati kieroilija joten en kilpaile enkä tappele kenenkään päältä. Jos miehelle ei riitä tai kelpaa se, että kerron ja näytän tunteeni avoimesti vaan hän kaipaa jotain draamaa ja pirunpeliä niin silloin hän ei ole minulle sopiva mies.
Ei kuullosta minun aikani arvoiselta,a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista pelkää miehen jäävän roikkumaan naiseen, ja tukahduttaa naisen vapauden. Tällaisia pelkoja on oikeasti olemassa.
Tuollaisia miehiä on, mutta jos mies viestittää seuraavana päivänä kun sai numeroni, hän ei tukahduta vapauttani, se osoittaa että hän on kiinnostunut. Ei kai tuon eron tajuaminen nyt niin vaikeaa ole?
Tämä vaihtelee eri naisten välillä. Sellaiset naiset, jotka ovat todella suosittua miesten keskuudessa, ahdistuvat helpommin yli-innokaista miehistä, koska heillä on kokemusta roikkumaan jääneistä miehistä. Kun taas sellaiset naiset, joilla ei ole kovin paljon vientiä, pitävät yleensä miehen innokkaasta yhteyden otoista.
Ei pidä paikkaansa. Mulla on aina ollut vientiä ovista ja ikkunoista ulkonäön ja ystävällisen luonteen ansiosta, mutta juuri siksi myös haluan miehen, joka ihan oikeasti haluaa vain minut, eikä testaa onneaan vain siksi että olen nätti.
Ei tod. Kaikki mun tuntemat naiset haluaa mieluisen miehen, joka selkeästi näyttää haluavan ko. naisen. Ei mitään alemman tason "taisteluita" muiden naisten kanssa xD
Kerran yksissä kotibileissä oli kaverini miehen Temppari-tyylinen lapsuudenkaveri, jolla oli mukanaan sellainen oman tyylinen hiuspidennys-nainen. Sellainen "taskukokoinen", voimakas meikki, isot ripset, piiiitkä värjätty ja piikkisuora kiiltävä tekotukka, tekokynnet, perse esissä jne. Itse olen tietysti ystävällinen aina kaikille, ja huvitti, kun tuo nainen ihan tosissaan selitti minulle jotain dramaattista stooria elämästään, miten olivat baarissa tapelleet jonkun toisen naisen kanssa, ja tuo toinen nainen oli ottanut häntä hiuslisäkkeestä kiinni! Samaan aikaan vilkaisin kaverini mieheen, joka teki minulle sellaisen LOL-ilmeen, että oli vaikea pitää pokkaa.
Mutta tuollaisia siis on, ja heille sellainen taistelu naisten kesken on varmasti normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita naisia vikuilevaa miestä, vaan sellaista miestä, joka tekee omia juttujaan, mutta johon moni on nainen iskenyt silmänsä. Silloin voi syntyä kilpailu naisten kesken siitä, kuka naisista saa miehen.
Ei ne naiset silloin kilpaile toisiaan vastaan, vaan sitä vastaan että haluaako mies ylipäätään olla jonkun heistä kanssa. Sitä ei voi naiset itse päättää, vaan riippuu miehen halusta.
Ylipäänsä naisilla kyllä turn off, jos pitää kovasti tehdä töitä miehen iskemisen eteen. Tulee sellainen fiilis, että ei miestä kiinnosta. Ja se on tervepäisille naisille turn off.
Omia juttujaan tekevälle miehelle käy tod. näk. niin, että hän vaan tekee omia juttujaan eikä naisten iskuyitykset kiinnosta tai tule edes rekisteröidyksi.
En taistele kenestäkään. Parisuhde on molempien valinta ilman mitään pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ne naiset päätä, vaan se mies.
Mitä enemmän olis miehellä vientiä seksuaalisessa mielessä, niin sitä vahvemmin pitää miehen vakuutella haluamalleen naiselle, että haluaa juuri hänet vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että aika monikin nainen haluaa samankaltaisen kumppanin mitä minäkin eli siinä mielessä joo, mieleiselläni miehellä on varmasti muitakin ottajia.
Mutta en ole mikään taistelijaluonne enkä muukaan vänkääjä tai painostaja saati kieroilija joten en kilpaile enkä tappele kenenkään päältä. Jos miehelle ei riitä tai kelpaa se, että kerron ja näytän tunteeni avoimesti vaan hän kaipaa jotain draamaa ja pirunpeliä niin silloin hän ei ole minulle sopiva mies.
Tuossahan on vaara jäädä jatkuvasti hopealle, koska melkein aina löytyy toinenkin nainen, joka on kiinnostunut samasta miehestä kuin sinä. Tai sitten sinun pitää alentaa rimaa niin paljon, ettei kukaan muu nainen ole kiinnostunut samasta miehestä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiinnosta. Jos tiedän että joku toinen nainen on kiinnostunut samasta miehestä, siirryn solidaarisuudesta takavasemmalle. Tyrkkyys tai kyynärpäätaktiikka ei kiinnosta, eikä se että pitäisi jotenkin erottua joukosta tekemällä jotain temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän olis miehellä vientiä seksuaalisessa mielessä, niin sitä vahvemmin pitää miehen vakuutella haluamalleen naiselle, että haluaa juuri hänet vakavaan suhteeseen.
Ei siihen mitään "vakuuttelua" tarvita, mies NÄYTTÄÄ teoillaan halunsa.
Näissä poikain aloittamissa kyselyissä on se hassu piirre, että niihin tulee sata vastausta, mutta aloittaja ei noteeraa niitä, jos ne eivät vahvista hänen kuvitelmiaan.
Olisi hauska ylläri, jos miespuolinen oikeasti joskus kuuntelisi mitä naiset sanoo. Mutta ilmeisesti miehiin sisäänrakennettu naisviha estää oppimasta naisilta mitään. Eipä siinä, omapa on virheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se asetelma monesti herättää naisissa kilpailuvietin. Naiset pistävät parastaan, jotta tulevat valituksi.
Mieheni on tavis. Ei ollut muita ottajia ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se asetelma monesti herättää naisissa kilpailuvietin. Naiset pistävät parastaan, jotta tulevat valituksi.
Niin, SUN TYYLISET naiset. Kerrot jutuillasi vain omasta naismaustasi.
Ihan taviksestakin joku nainen jaksaa tapella. Sain kerran kiukkusia viestejä erään työkaverin vaimolta. Vaimo oli päässään kuvitellut (tai mies antanut ymmärtää), että mä liehittelen hänen miestään.
Koko ukkoa en ollut koskaan ajatellut romanttisesti. Eikä oikein mikään muukaan osa-alue natsannut eli täysin ammatilliset välit ja kevyet semmoiset.
"jätä mikko rauhaan!" "pidä näppis erossa mun mikosta!" "Mikko on MUN!" jne. Ne loppu jossain vaiheessa, kun olin Mikkoa vähän jututtanut, että laitahan se muoris ruotuun. Mä en suhun koskis pitkällä tikullakaan. Mikko häipyi nolona paikalta.