Elokuvissa kun voimaantunut nainen tarttuu saksiin ja leikkaa itse hiukset lopputulos on upea. Todellisuudessa
Luikkisi pipo päässä kampaajalle korjauttamaan karmean lopputuloksen.
Kommentit (13)
Ei se nyt niin vaikeaa ole leikata itse. Olen leikannut hiukseni monesti itse. Varmasti naiset pystyy samaan.
Nillä naisilla on paksu,taipuisa tukka joka asettuu. Suomalasilla on ohut suora hiirenhäntä.
Just leikkasin itse omat, pitkät hiukseni ja tuli oikein hyvä!
Leikkaako riikka itse omat hiuksensa?
Elokuvissa naiset kuuluu kasvokauneudeltaan johonkin yhteen promilleen koko maailman väestöstä, jännä kuinka näyttää nätiltä vaikka kaljuna. Tavis taikinanaaman on turha edes yrittää.
Tulee mieleen kun kerran muutaman viinilasillisen jälkeen päätin leikata itselleni otsatukan. Lopputulos sai kiskomaan koko viinipullon naamaan.
Olen leikannut hiuksiani monesti itse. Yhden kerran jälkeen, kun kävin ehkä vuotta myöhemmin parturissa, kerroin leikanneeni ne edellisellä kerralla itse ja parturi meni hiljaiseksi. Hän tutki hiuksiani vähän aikaa ja totesi sitten venytellen, että no, eiväthän ne ole vatupassilla vedetyt. Eli ilmeisesti olin saanut aika hyvää jälkeä aikaan.
Olen aina leikannut ns. polkkatukan, joko pidemmän tai lyhyemmän. Takaa voi kyllä olla haastavaa saada linjaa suoraksi, mutta yleensä se on ollut ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Nillä naisilla on paksu,taipuisa tukka joka asettuu. Suomalasilla on ohut suora hiirenhäntä.
Mulla on paljon hentoja, taipuisia hiuksia. Ehkä tuo taipuisuus auttaa piilottamaan leikkauksen epätasaisuuden.
t: edellinen, joka oli saanut parturin hiljaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on melko paksu ja taipuisa tukka. On tummanruskea.
Voimaantuu? Harvoin on kyse siitä.
Olen leikannut itse hiukseni jo 20 vuotta, ja ihan hyvin tuloksin.
Mä en itse uskalla. Tytär leikkaa. On leikannut korona-ajasta lähtien.
No kyllä se takasin kasvaa