Rupsahtavatko naiset nopeammin kuin miehet?
Kommentit (39)
No eivät rupsahda. Mikä pakkomielle sinulla on jankata samoja asioita koko ajan?
Jotkut rupsahtavat, jotkut eivät. Sama koskee miehiä.
Naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet etenkin nuorekkuuden osalta ovat huomattavasti ankarammat kuin mitä miehet joutuvat kestämään. Jos seuraa kyseisiä standardeja, voi vaikuttaa siltä, että naiset "rupsahtavat" kun eivät enää näytä niin nuorilta, kun taas nelikymppisen miehen ei odoteta näyttävän kaksvitoselta ollakseen komea.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on The Wall 30v
ei mulla muuta
Mikä helvetin the Wall?
Puhu vaan itsestäsi. Mä oon edelleen hyvännäköinen.
Ei voi yleistää. Riippuu pitääkö itsestään huolta vai ei. Naisten vanheneminen ottaa harppauksen vaihdevuosien jälkeen, mutta ei sekään aina "rupsauta". Me kaikki vanhenemme ja lähes joka iikka "rupsahtaa" jossain vaiheessa. Olen ollut työssä vanhainkodissa ja voin vakuuttaa, että painovoima saavuttaa meidät kaikki aikanaan :)
Tärkeämpää kuin ulkoinen olemus, on se, mitä henkisellä puolella tapahtuu. Osa tuntuu rupsahtavan sisäisesti jo varsin varhain, kuten tälläkin palstalla on huomattavissa.
Eivät. Tää ketju on rupsahtanut jo syntyessään. 🤭
Mieheni on 70v ja minä 63v. Miestäni aina kehutaan, kun on niiiin nuorekas, minua ei koskaan
Uunokin sanoi että rupsahtaminen on naisten perisynti. Miehet paranevat vanhetessaan.
Jokaisen tulee hyväksyä oma ikääntymisensä. Kyllähän sen nyt heti päältäpäin huomaa onko kyseessä 20 vuotiaiden vai keski-ikäisten kokoontuminen.
No ainakin se "30vuotiaaina rupsahtaa" oli omalla kohdallani valhe
Jos on hyvät geenit voi näyttää hyvältä päälle 50v saakka, mies tai nainen. Kattokaa vaikka shakiraa. Ei tietysti yht'ä hyvältä kun 20-30 vuotiaat mutta silti
Kyllä, ja mikä tärkeintä, naisten rupsahtamiseen suhtaudutaan huomattavasti kriittisemmin kuin miehen. Koska miehessä ikääntyminen yhdistetään positiivisiin ominaisuuksiin, kuten varallisuuden, statuksen, kokemuksen ja itsevarmuuden kartuttamiseen. Lisäksi mies säilyy hedelmällisenä läpi elämänsä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtavat viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
67v naisten mielestä
Vierailija kirjoitti:
Nainen on keskimäärin parhaimmillaan noin 15-25-vuotiaana, mies 25-35-vuotiaana.
Moi ministeri Rydman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunokin sanoi että rupsahtaminen on naisten perisynti. Miehet paranevat vanhetessaan.
Junttihuumorin ykkönen. Päinvastoin toi juttu. Sovinismistaan kuuluisa Spede käsikirjoittajana. Ja katsokaa Spedeä, hyi hitto minkä näköinen ukko. 😅
Eh? Syytät sovinismista ja lauot sovinistisia kommentteja Spedestä. Olet varmasti valioyksilö.
Eivät