Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulee kuluneeksi 62 vuotta John Kennedyn salamurhasta. Kenen/minkä tahon uskot murhanneen Kennedyn?

Vierailija
22.11.2025 |

Mielestäni esimerkiksi kirjassa Kennedyn murhan salattu historia (Philip Shenon) ja kirjassa Unelma uudesta Camelotista (Tapio Kuosma) on molemmissa käsitelty hyvin Kennedyn salamurhan mahdollisia motiiveja.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että ammattilaistason ampujia oli paikalla useampia. Viimeinen täysosuma päähän tuli edessä olevalta ruohokukkulalta, itse ainakin uskon tähän vakaasti. Itse asiassa myös ensimmäinen osuma saattoi tulla edestä, luoti läpäisi tuulilasin...

Auto, joka oli mitä tärkein todistuskappale, vietiin heti samana päivänä muualle puhdistettavaksi ja korjattavaksi. Erittäin epäilyttävää sekin, ja moni muukin asia ko. keississä.

Vierailija
42/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oswald oli huono ampuja. Ei mitenkään mahdollinen mestarin laukauksiin.

Helppo laukaus kaikille suomalaisille varusmiehille eli kyllä neuvostoliiton kouluttama mieskin pystyy tuohon.

Niinpä. Vaikea käsittää miten nämä salaliittoteoreetikoiden väitteet menee läpi asehullussa Usassa. Lee kaiken lisäksi teki väijytyksen oikeaoppisesti ylhäältä ja takaa, millä sai lisäaikaa tarvitsemilleen ylimääräisille laukauksille ja kohde jopa muuttui helpommaksi tähdätä mitä kauemmas se meni.

Oswald murhattiin sopivasti ennen kunnon kuulemista ja oikeidenkäyntiä, käsittämättömästi, presidentin murhaajaa ei suojeltu, ja myös Oswaldin murhaaja murhattiin, outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa joku vuosikymmeniä vanha rikos? Tämä iänikuisista tylsistä aiheista vauhkoaminen on ihan käsittämätöntä, mistä se vanhojen jauhaminen oikein kumpuaa? 

Asia kiinnostanee niin kauan, kun totuutta ei virallisesti myönnetä eli tämä oli CIA:n operaatio. Jostakin syystä julkisuudessa pyritään edelleen ylläpitämään sitä vanhaa kulissia, että Oswald jolla ei ollut minkäänlaisia yhteyksiä mihinkään toimi yksin ja siinä se. Tuolloin CIA:ssa työskennelleet ja sittemin eläköityneet agentit ovat jo tunnustaneet useissa haastatteluissa, että CIA:han tämän takana oli ja ihmettelevät itsekin miksi kukaan ei halua myöntää totuutta. Kaikki on vieläpä jo dokumentoitu yksityiskohtaisesti jo joskus 30 vuotta julkaistuissa kirjoissa yksittäisten agenttien nimiä lukuunottamatta.

MIKSI sinua taas häiritsee se, että asiasta keskustellaan? Toiset ovat kiinnostuneita historiasta ja sen selvittämisestä.

Vierailija
44/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miten kukaan voi luulla että murhaaja on muu kun Oswald?

Oswald itse kertoi, että hänet lavastettiin. Sattumoisin hänet hiljensi juutalainen Jacob Rubenstein ennen kuin Oswald pääsi osoittamaan syyttömyytensä. Mossad oli koko jutun takana. 

Sattumalta myös se videopätkä murhasta oli juutalaisen kuvaama.

Vierailija
45/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestähän se luoti tuli kun pää nytkähti taaksepäin. Luoteja ja ampujia oli useampia. Aihe kiinnostaa minua ja olen uppoutunut kaikkiin mahdollisiin dokkareihin ja salaliittoteorioihin. Oswald se ei ollut, sen tunnustaa jokainen asiaan perehtynyt.

Vierailija
46/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tarkkaan autokuskia. Kuski kiinnittää äänenvaimentimen aseeseen.

Vierailija
47/47 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajaa en varmasi tiedä, mutta menipäs 62 vuotta nopsaan !