Olin baarimikko laivalla 2010- luvulla- pikkujoulukaudella nussia röhnötin niin paljon kuin halusin, toki muutenkin
Se oli 1000 kumppania/ vuosi. Joka yö siitä baaritiskillä vain valitsi muutamia daameja joille alkoi lirkutella. Joka yö oli niitä yksinäisiä.
Pikkujoulukausi ja elokuu niitä pahimpia kuukausia jolloin piti jo työkavereille hytteivin soitella ja kone miehille että nytpä vaan käväisemään tässä. Kuu paistoi ja orkesterit soittivat ja yksinäiset naiset tuhrustuvat itkua tai kiimaa baaritiskillä.
Ihmiset ei ymmärrä mikä valtava isku yritysten ja seksitarjousten vyöry kohtaa yöllisiä asiakaspalvelijoita- laivat kokemukseni mukaan "pahimpia"😋
Oletko saanut ehdotuksia/ flirttailua työssäsi ja oletko lähtenyt "leikkiin mukaan"?
Kommentit (32)
Hei, mä taidan muistaakin sut. Muistaksä mua? Olin ovimikko, yhdessä jaettiin se saalis ja nusaistiin. Oli se aikaa. Muistan kun sun mutteri putosi ja kolvi kylmeni. Itsekin jäin lopulta maihin.
Aloitus on yritys saada pikkujoulun pettämisnumeroon täytettä Ilta-Sanomiin
Sitten jutussa otsikkona Näin rakkaasi pettää sinua, lukiat kertovat!
En tunne sua, mutta
ruottalainen ammattipainija
ysärillä pokasi mut hyttiin.
Tai mä pokasin sen. Paha sanoo.
Sä et ollut edes syntynyt vielä
kun me klopin kanssa hoorattiin.
Mä uskon sua. Itsekin olen päätynyt sänkyyn useammankin baarimikon ja dj'n kanssa nuorempana. Kyllähän siinä baaritiskillä notkuessa helposti tuli flirttailtua henkilökunnan kanssa 💋🍹
Puistatus. Olisin varmaan muuntunut aseksuaaliksi jos olisin lukenut aloituksen herkässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Heitä homo voltti
Kateellinen 🤭
Olen hoitsu, nainen, ja saan joka yövuorossa ehdotuksia. Usein innostun ja kyllä, lähden "leikkiin mukaan"
Tuhma Hoitsu, n24
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitsu, nainen, ja saan joka yövuorossa ehdotuksia. Usein innostun ja kyllä, lähden "leikkiin mukaan"
Tuhma Hoitsu, n24
Älä Pena horise. Ota iltalääkkeet ja mene nukkumaan 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhma Hoitsu, n24
Älä Pena horise. Ota iltalääkkeet ja mene nukkumaan 😴
Miksi yrittäisit jopa lääkkeellisesti estää nuoren naisen heräävän seksuaalisuuden?
Kaltaisesi syyllisiä lapsimäärien vähäisyyteen, jopa nuori nainen ON seksuaalinen olento
Onneksi miehet nämä nuoret naiset sitten johdattelevat seksuaalisuuden kartanoihin!
Höpsö, siinä olet aika nopeasti pomon juttusilla, jos yrität asiakkaiden kanssa lähennellä.
- itsekin alalla
Mitä sinä muiden kokemuksia kyselet. Kerro omistasi. Kai niistä 1000 vuosittaisesta kaadosta jotain on jäänyt mieleen?
Se on kiva että edes kännisiä mummoja olet saanut nussiskella pikkujoulujen aikaan 2010-luvulla. Minä saan kyllä ihan päivittäin selviltäkin naisilta halutessani.
Vierailija kirjoitti:
Ap on todellisuudessa impi. M51
M51 tai -winner-
Keneltäkään muulta kuin noilta luusereilta ei tule noin lapsellista ja säälittävää tarinointia.
Kiva kun olet auttanut yksinäisiä naisia löytämään laivapanon.