Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi
Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.
Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??
Kommentit (275)
Taidat olla aika huono sängyssä jos edes oma kumppani ei halua. Tuosta kielii jotenkin myös se että ekaksi panikoit että minne voit nyt työntää oman munasi kun vaimo ei enää halua, etkä esim. mikä saisi vaimon haluamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron.
Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.
ap
Sitten ei ole muuta vahtoehtoa kuin ero
Vierailija kirjoitti:
Ota ero. Vaimosi tulee seksihulluksi 42-vuotiaana, mutta ei löydä miestä, kun on jo kulahtanut. Voit ikäänkuin kostaa asian. Älä vaan ota takaisin, kun olet eroon päässyt.
Nyt on älytön väite. Nainen löytää seksiseuraa ihan minkä ikäisenä vain, joten ei naisten tällaista tarvi murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa Raamattuun uskova puoliso.He tietävät ettei heillä ole lupaa kieltäytyä avioliitossa seksistä, ilman oikeaa hyvää syytä.
Avioliitto on tarkoitettu turvallista ja onnellista seksielämää varten.
Saatte myöskin uskollisen puolison, sillä Raamattu kieltää jyrkästi aviorikoksen.Pettäminen on hirveä synti.
Raamattuun uskovat puolisot ovatkin jumalattomia onnellisempia.
He eivät ole vain itseään rakastavia narsisteja.
Heillä sentään on moraali oikealla tolalla.Eläväthän he Jumalan Sanan mukaista elämää.
Älä nyt vääristele. Samoja ogelmia uskovillakin on .kuin muilla. Se että jos mies saa tahtonsa perille, tietää sitä että puoliso JOUTUU alistumaan. Se ei tee onnelliseksi
Palstan mammojen mukaan mies ei saisi haluta seksiä, tai harrastaa enää ikinä kun on suhteessa.
Jusy joo taas...
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika huono sängyssä jos edes oma kumppani ei halua. Tuosta kielii jotenkin myös se että ekaksi panikoit että minne voit nyt työntää oman munasi kun vaimo ei enää halua, etkä esim. mikä saisi vaimon haluamaan sinua.
Jos kyse on tavallisesta parisuhteesta (eli taustalla ei ole mitään isoja ongelmia haluttomuutta lukuun ottamatta) niin loppujen lopuksi se halu löytyy ihmisestä itsestään, jos löytyy. Itse ainakin voin käsi sydämellä sanoa että en voisi tehdä mitään enempää tai paremmin. Puolisoni haluihin minun tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät vaikuta millään tavalla.
Jossain vaiheessa se vähän jopa katkeroitti. Panostin niin niin pitkään niin täysillä puolison hyvinvointiin että unohdin itseni. Eikä millään, ei kertakaikkiaan millään, ollut puolisoni haluihin tai kykyihin mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa ole kauheasti vaihtoehtoja. Ei sitä toista voi pakottaa haluamaankaan. Omasta kokemuksesta tiedän että ihan sama mitä minä teen, sillä ei ole sen toisen haluihin ja kykyihin mitään vaikutusta.
Jos haluton ei ole itse tyytymätön tilanteeseen, varmaan on että hän ei tule tekemään asialle yhtään mitään. Hänen näkökulmastaanhan asiat on hyvin.
Sen toisen vaihtoehdoiksi jää lopulta joko jäädä ja hyväksyä tilanne ja menettää oikeus valittaa asiasta, tai sitten lähteä.
Jälkikasvu mutkistaa tilannetta huomattavasti. Eiköhän tuo ole lopulta aika tavallinen tarina.
Itse päätin jäädä. Tänne palstalle puran tuntojani välillä. Mies kai ajattelee että olen ihan sinut asian kanssa kun en enää ota sitä puheeksi. En ole, mutta olen menettänyt sen oikeuden. Näin koen.
Mitä sä oikein valitat? Totahan te naiset haluutte nykyään?? Ja aina aikasemminkin historiassa naiset on kuulemma vaan pakotettuna raiskattu avioliitossakin.
Me-too on joka naisen ajama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on tavallisesta parisuhteesta (eli taustalla ei ole mitään isoja ongelmia haluttomuutta lukuun ottamatta) niin loppujen lopuksi se halu löytyy ihmisestä itsestään, jos löytyy. Itse ainakin voin käsi sydämellä sanoa että en voisi tehdä mitään enempää tai paremmin. Puolisoni haluihin minun tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät vaikuta millään tavalla.
Jossain vaiheessa se vähän jopa katkeroitti. Panostin niin niin pitkään niin täysillä puolison hyvinvointiin että unohdin itseni. Eikä millään, ei kertakaikkiaan millään, ollut puolisoni haluihin tai kykyihin mitään vaikutusta.
Kerron nyt valtionsalaisuuden: suuri osa miehistä on ihan tavattoman huonoja sängyssä. Vähän hiplataan sormepäillä ja vihjaillaan saisko nyt ja itse seksi on jotain kuivaa pumppausta ja ähkäisy. Ja sitten on miehiä jotka antaa kolme orgasmia naiselleen ja sitten vasta alkavat miettimään omaa munaansa.
Seksi noiden toisen kategorian miesten kanssa on sen verran hyvää että harvempi tuollaisesta rupeaa kieltäytymään. Jos seksi ei maistu niin ei se hirveän hyvää voi olla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä minulle se luonnollinen naaraseläin, joka haluaa tulla siitetyksi 10 000 kertaa. Näytä. Ei lasketa seksihuumeilla huumattuja ihmisiä (estrogeeni) tai s eksiorjuuteen aivopestyjä ja pakotettuja naisia, vaan joku joka vapaaehtoisesti haluaa tulla siitetyksi 10 000 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa ole kauheasti vaihtoehtoja. Ei sitä toista voi pakottaa haluamaankaan. Omasta kokemuksesta tiedän että ihan sama mitä minä teen, sillä ei ole sen toisen haluihin ja kykyihin mitään vaikutusta.
Jos haluton ei ole itse tyytymätön tilanteeseen, varmaan on että hän ei tule tekemään asialle yhtään mitään. Hänen näkökulmastaanhan asiat on hyvin.
Sen toisen vaihtoehdoiksi jää lopulta joko jäädä ja hyväksyä tilanne ja menettää oikeus valittaa asiasta, tai sitten lähteä.
Jälkikasvu mutkistaa tilannetta huomattavasti. Eiköhän tuo ole lopulta aika tavallinen tarina.
Itse päätin jäädä. Tänne palstalle puran tuntojani välillä. Mies kai ajattelee että olen ihan sinut asian kanssa kun en enää ota sitä puheeksi. En ole, mutta olen menettänyt sen oikeuden. Näin koen.
Mitä sä oikein valitat? T
Ei tuo tainnut mitään valittaa.
Avioliitto on sopimus, jonka funktio on monogamiesn kasvualustan lapsille ja vakaan yhteiskuntajärjestyksen luominen. Ei s eksiorjuus kumpaankaan suuntaan. Se voi tarkoittaa jopa ei ollenkaan seksiä, riippuen siitä mitä kumppani haluaa tai ei. Sori siitä.
Googlaa sensate touch, eli siinä määränpäänä ei ole orgasmi tai seksi vaan toisen kehoon tutustuminen hellästi ja tämä voi auttaa naista saamaan seksuaalisen halunsa takaisin. Voi oikeasti auttaa tällaisessa tilanteessa, kunhan et sössi sitä, eli sössiminen olisi se että tälläisen sensate touch session aikana ehdotat seksiä tms. Auttaa myös jos naisella on traumoja. Tuli mieleen voisiko naisella olla menneisyydessä jotain traumoja?
Kannattaa kokeilla ja selitä naiselle että läheisyys on tärkeää. Mielestäni toisen naisen ehdottaminen heti on aika surkea tapa yrittää korjata tälläistä ongelmaa. Itsellä lähtisi siitä viimeisetkin halut pois. Pitäisi alkaa selvittämään miksi naisella ei ole haluja ja mikä voisi auttaa, eikä että joo no toinen nainen vaa tähän seksinukeksi. Ei ihme että naisella ei ole haluja, jos kuka tahansa voi olla tyydytys kolo miehelle. Pitäisi olla viimeinen keino, jota ehdottaa kun kaikki on käyty läpi. En tietenkään tiedä onko ollut muuta keskustelua tms ennen toisen naisen ehdotusta, mutta laitan nyt kuitenkin tämän tähän jos täällä jotkut muut miehet lukevat tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron.
Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.
ap
Sitten ei ole muuta vahtoehtoa kuin ero
Selibaatti ja aikuiseksi ihmiseksi kasvaminen tietysti. Se että asettaa elämässään muut asiat kuin munansa etusijalle. Onhan noita vaihtoehtoja :D
"Kerron nyt valtionsalaisuuden: suuri osa miehistä on ihan tavattoman huonoja sängyssä. Vähän hiplataan sormepäillä ja vihjaillaan saisko nyt ja itse seksi on jotain kuivaa pumppausta ja ähkäisy. Ja sitten on miehiä jotka antaa kolme orgasmia naiselleen ja sitten vasta alkavat miettimään omaa munaansa.
Seksi noiden toisen kategorian miesten kanssa on sen verran hyvää että harvempi tuollaisesta rupeaa kieltäytymään. Jos seksi ei maistu niin ei se hirveän hyvää voi olla ollut."
Minä kerron sinulle salaisuuden: minä olen nainen ja minun haluton puolisoni on mies. MINUN mielestäni seksi on aina ollut hyvää, monipuolista, vastavuoroista ja tyydyttävää silloin kun sitä on ollut. Ja olen kyllä monta kertaa kysynyt mieheltäni että puuttuuko meidän seksistä jotain hänelle oleellista. Aina vastaus on että ei puutu. Silti minun mieheni ei sitä halua.
T. Kommentoimasi
Jos kotona ei ole ruokaa ja uunikin on hitsattu kiinni niin pitää mennä muualle syömään.
Ilmoittaisin, että aion harrastaa seksiä x kertaa viikossa. Joko olet paikalla tai et.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammojen mukaan mies ei saisi haluta seksiä, tai harrastaa enää ikinä kun on suhteessa.
Jusy joo taas...
Miksi harrastaisit siittämistä? Hiihto ja mustikan poiminta ovat harrastuksia. Siittäminen ja sukuelinten räplääminen ennemminkin sairautta ja addiktiota.
Joku jo aiemmin nämä kolme ainoaa vaihtoehtoa jo kirjoittikin, mutta "kertaus on opintojen äiti":
1. Sopeudu tilanteeseen.
2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, etsi seksi muualta joko vaimon luvalla tai ilman vaimon lupaa.
3. Jos et voi sopeutua, tai et voi/ halua hakea seksiä muualta, niin erotkaa.
Jos mikään näistä vaihtoehdoista ei kuulosta tai tunnu hyvältä, palaa vaihtoehtoon 1. ja aloita kierros alusta. Valitse sitten näistä kolmesta vaihtoehdosta vähiten huono ja toteuta se.
Muita vaihtoehtoja ei ole. Vaimosi halukkuus sinua kohtaan ei tule koskaan palautumaan. Nimenomaan sinua kohtaan. Voi olla vaikka minkämoinen seksipeto jonkun muun kanssa, mutta teidän pelinne seksin suhteen on pelattu.
Voi myös olla että vaimosi on alunperinkin heikko libidoltaan, mutta halusi perheen ja lapsen/ lapsia ja nyt kun on ne saanut hän voi ilmoittaa että hänelle alunperinkin yhdentekevä/ vastenmielinen seksi on loppu.
Mikään määrä kotitöitä tai hemmottelua sinun taholtasi ei enää vaimosi seksihaluja palauta. Se, mitä naiset sanovat on eri asia kuin se kuinka he käytännössä toimivat. Lapsiarjen pyörittämiseen he haluavat sen essu päällä imuroivan pehmoisän. Haluavatko he seksiä sellaisen kanssa? Ehei! Kun ovulaation aika koittaa niin he haluavat miehen. Jos talossa ei ole miestä, ei nainen halua seksiä tai hän hakee sen seksin muualta. Kun miettii AP:n vaimon ikää, niin huomaa erittäin yleisen ilmiön: Vaihdevuodet alkavat ilmoitella olemassaolostaan ja hormonaaliset muutokset saavat aikaan haluttomuutta, erityisesti pitkissä parisuhteissa. Kaikille ei käy näin, mutta isolla osalla naisista tämä on liiankin tuttu juttu.
Älä kuuntele mitä suu puhuu, vaan katso mitä kädet tekevät. Ihminen voi puhua ihan mitä vain, ja jopa itsekin uskoa sen mitä on puhunut. Ratkaisevaa on kumminkin se mitä hän oikeasti tekee silloin kun se tilanne sattuu omalle kohdalle.
Kai naiselle sopii silti se, että elätät hänet jatkossakin?
Kyllä mulle tulee ekana mieleen, että seksi ei ole vaimoa tyydyttävää, hän ei nauti siitä vaan se on ehkä jo vuosia ollut pakkopullaa ja velvollisuus? Nyt se on alkanut jo ällöttää.
Toinen mahdollinen asia, että parisuhde muuten ei ole tyydyttävä. Kuten joku jo sanoi, että onko parisuhde tasa-arvoinen? Kantaako molemmat vastuun arjesta? Tehdäänkö mitään yhdessä? Onko huumoria tallella?Tähän ei riitä se rahan tienaaminen.
Uskon, että takana on vuosien hiljainen tunteiden kuoleminen jommasta kummasta syystä. Ja kun siihen pisteeseen suhde pääsee, harvoin siitä on paluuta.
Vaimo voi huokaista helpotuksesta, jos ehdotat eroa. Ennen kuin hän sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomioinut, että esileikki alkaa jo kauan ennen oletettua seksiä? Kodin siivoaminen ja jopa siisteydestä vastaaminen on seksikästä. Teetkö metatöitä? Vastaa kuukausi esim. lapsen päivähoitoon liittyvistä vaatimuksista, kausivaatteiden hankinnasta ja syksyn asusteiden pesu + siirto varastoon. Laita ruokaa, kehu ja huomioi. Anna vaimolle omia iltoja, vie lapsi pois kotoa ja/tai anna puolison lähteä omille asioille. Hiero puolisoa, lämmitä sauna. Älä vihjaa seksistä, kun teet nämä asiat. Jopa päätä, että et harrasta seksiä. Ole haluttava puoliso puolisona, seksi seuraa kyllä. Jos nämä ei auta, hakekaa apua esim.seksuaaliterapeutilta yhdessä ja erikseen. Onko vaimosi pyytänyt esim. Varaston siivousta, jonkin asian hoitamista mihin ei pysty yksin? Vastaa vaimon emotionaalisiin ja fyysisiin tarpeisiin. Jos et imuroi ilman käskytystä, ei vaimonkaan tee mieli imeä.
Ei toimi miehellekään. Ei se ole sen normaalisti seksiä haluavan vika läheskään aina.
t. Seksittömän puolison vaimo
Ottakaa Raamattuun uskova puoliso.He tietävät ettei heillä ole lupaa kieltäytyä avioliitossa seksistä, ilman oikeaa hyvää syytä.
Avioliitto on tarkoitettu turvallista ja onnellista seksielämää varten.
Saatte myöskin uskollisen puolison, sillä Raamattu kieltää jyrkästi aviorikoksen.Pettäminen on hirveä synti.
Raamattuun uskovat puolisot ovatkin jumalattomia onnellisempia.
He eivät ole vain itseään rakastavia narsisteja.
Heillä sentään on moraali oikealla tolalla.Eläväthän he Jumalan Sanan mukaista elämää.