Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (275)

Vierailija
121/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä vastauksia. Meillä on yli 30 vuoden aktiivinen seksielämä takana. Jos nyt mies sanoisi, ettei enää ole seksiä, miksi se pyyhkisi pois vuosien rakkauden ja läheisyyden? Joo, voisi keskustella, miksi. On erilaisia sairauksia. Hormonitoiminnan muutoksia. Tai ehkä ongelmia parisuhteessa ja väleissämme. Mutta mikä olisi peruste toisen hylkäämiseen?

Jos teillä suhde ei kestä seksin loppumista, kuolette yksin. Vanhuuteen kuuluu monenlaista remppaa, ja minä ainakin aion vanheta rakkaani kanssa yhdessä. En etsiä viriilimpää seuraa kun elämään tulee töyssyjä. 

Apinoille on yleensä tärkeää hinkuttaa sukuelimiä kuin laajat kuvat, kuten yhteiskunnallinen rauha, perhe, avioliitto, järjestys, seesteisyys, vakaat olosuhteet.. Kunhan pääsee hinkuttamaan sukuelintään johonkin niin ei haittaa mitä muille tai ympärillä tapahtuu.

Vierailija
122/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innokkaasti kommentoitte laiskurille, joka ei edes kerro, miksi nainen ei halua enää. Mitä hän on sanonut syyksi? Toki pitkä feikkaaminen itsessään jo laittaa inhoamaan koko hommaa. Mutta miksi piti feikata? Epävarma luonne vai vaativa mies? 

Totta. Jos naisen pitänyt vuosia feikata, niin ei taida olla mikään vuosisadan rakastaja tämä tarinan mies.. onkohan koskaan edes tuottanut todellista nautintoa naiselleen. Jos toinen on vain käyttötavaraa makuuhuoneessa, niin sama kai hoitaa homma jonkun lelun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ole kauheasti vaihtoehtoja. Ei sitä toista voi pakottaa haluamaankaan. Omasta kokemuksesta tiedän että ihan sama mitä minä teen, sillä ei ole sen toisen haluihin ja kykyihin mitään vaikutusta. 

Jos haluton ei ole itse tyytymätön tilanteeseen, varmaan on että hän ei tule tekemään asialle yhtään mitään. Hänen näkökulmastaanhan asiat on hyvin. 

Sen toisen vaihtoehdoiksi jää lopulta joko jäädä ja hyväksyä tilanne ja menettää oikeus valittaa asiasta, tai sitten lähteä. 

Jälkikasvu mutkistaa tilannetta huomattavasti. Eiköhän tuo ole lopulta aika tavallinen tarina. 

Itse päätin jäädä. Tänne palstalle puran tuntojani välillä. Mies kai ajattelee että olen ihan sinut asian kanssa kun en enää ota sitä puheeksi. En ole, mutta olen menettänyt sen oikeuden. Näin koen. 

Vierailija
124/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Seksiä ei ole evätty, sitä ei vain harrasteta ko parisuhteen aikana.

Se, että joku ei halua, ei tarkoita sitä, että tämä harjoittaisi henkistä väkivaltaa, tämä vain ei halua. Ongelma ei ole naisella, vaan miehellä ja mies voi etsiä ongelmaan omia ratkaisukeinojaan.

Väärin, se nimenomaan on henkistä väkivaltaa, jos pakottaa toisen seksittömyyteen oman haluttomuutensa vuoksi. Ongelma on tässä ainoastaan narsistinen nainen.

Vierailija
125/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Seksiä ei ole evätty, sitä ei vain harrasteta ko parisuhteen aikana.

Se, että joku ei halua, ei tarkoita sitä, että tämä harjoittaisi henkistä väkivaltaa, tämä vain ei halua. Ongelma ei ole naisella, vaan miehellä ja mies voi etsiä ongelmaan omia ratkaisukeinojaan.

Väärin, se nimenomaan on henkistä väkivaltaa, jos pakottaa toisen seksittömyyteen oman haluttomuutensa vuoksi. Ongelma on tässä ainoastaan narsistinen nainen.

Väärin, itsemääräämisoikeus ei lopu koskaan. Voit koska tahansa mennä hinkutaman elintäsi keneen haluat etkä joudu siitä vankilaan. Se haluaako kukaan olla suhteessa tuollaiseen alkeelliseen hinkuttajaan, on asia erikseen. Tai pitääkö esim. tällaisen lapsista. Nainen saattaa hylätä lapsetkin kun ymmärtää, millaisia roskageenejä he kantavat

Vierailija
126/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Vaimosi tulee seksihulluksi 42-vuotiaana, mutta ei löydä miestä, kun on jo kulahtanut. Voit ikäänkuin kostaa asian. Älä vaan ota takaisin, kun olet eroon päässyt.

Vierailija
127/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä vastauksia. Meillä on yli 30 vuoden aktiivinen seksielämä takana. Jos nyt mies sanoisi, ettei enää ole seksiä, miksi se pyyhkisi pois vuosien rakkauden ja läheisyyden? Joo, voisi keskustella, miksi. On erilaisia sairauksia. Hormonitoiminnan muutoksia. Tai ehkä ongelmia parisuhteessa ja väleissämme. Mutta mikä olisi peruste toisen hylkäämiseen?

Jos teillä suhde ei kestä seksin loppumista, kuolette yksin. Vanhuuteen kuuluu monenlaista remppaa, ja minä ainakin aion vanheta rakkaani kanssa yhdessä. En etsiä viriilimpää seuraa kun elämään tulee töyssyjä. 

Apinoille on yleensä tärkeää hinkuttaa sukuelimiä kuin laajat kuvat, kuten yhteiskunnallinen rauha, perhe, avioliitto, järjestys, seesteisyys, vakaat olosuhteet.. Kunhan pääsee hinkuttamaan sukuelintään johonkin niin ei haittaa mitä muille tai ympärillä tapahtuu.

Hanki apua, yläpääsi taitaa kaivata työtä vähintään yhtä paljon kuin se toinen.

Vierailija
128/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se joka vastasi lapsen ikään oli trolli, niin AP, minkä ikäinen lapsi teillä on?!

Vierailija
129/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on viisas, vain typerät panee aivotoimintansa pihalle

Vierailija
130/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko haluta.Avioliittoon meno tarkoittaa sitä,ettei elä enää pelkästään itselleen vaan myös miestään varten.

Avioliitto tarkoittaa lupausta seksiin puolisonsa ja vain puolisonsa kanssa.

Avioliiton velvollisuuksiin ja oikeuksiin kuuluu rakastelu.

Raamatunkin pohjalta vaimosi tekee väärin.Hän on ajamassa sinua aviorikokseen,joka on syntiä.Joten hän on siihen itsekin syyllinen.

Mutta tämä pätee vain ,jos sinä olet itse syytön tilanteeseen.Eli olet rakastava usskollinen puoliso hänelle.

Painostamalla asia ei ratkea.Sehän vain lisää vastustusta ja tuskin haluatkaan,hänen suostuvan vain velvollisuudesta .

Parisuhdeterapiaan saat kyllä hänet painostaa,siihen hänen on suostuttava.Hänellä ei ole puolisonasi muuta vaihtoehtoa,paitsi ero.

Ero onkin sitten hänen omallatunnollaan, eihän hän täyttänyt avio lupaustaan sinulle.

Vierailija
131/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko haluta.Avioliittoon meno tarkoittaa sitä,ettei elä enää pelkästään itselleen vaan myös miestään varten.

Raamatunkin pohjalta vaimosi tekee väärin.Hän on ajamassa sinua aviorikokseen,joka on syntiä.Joten hän on siihen itsekin syyllinen.

Mutta tämä pätee vain ,jos sinä olet itse syytön tilanteeseen.Eli olet rakastava usskollinen puoliso hänelle.

Painostamalla asia ei ratkea.Sehän vain lisää vastustusta ja tuskin haluatkaan,hänen suostuvan vain velvollisuudesta .

Parisuhdeterapiaan saat kyllä hänet painostaa,siihen hänen on suostuttava.Hänellä ei ole puolisonasi muuta vaihtoehtoa,paitsi ero.

Ero onkin sitten hänen omallatunnollaan, eihän hän täyttänyt avio lupaustaan sinulle.

Sanotaanko siinä vihkikaavassa seksistä jotain?

Vierailija
132/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seksillä ja orgasmilla (etenkin) on laajoja positiivisia terveysvakutuksia niin naisille kuin miehille. Toisilla nuo vaikutukset näkyvät paremmin. Itse olen tuollainen tapaus. Seksi pitää minut erossa verenpainelääkityksestä muun muassa. 

Vierailija
133/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto tarkoittaa nimenomaan yhtymistä toiseen, eli se lupaa nimenomaan yhdynnän sekä lihallisen että henkisen.Siinä eletään syvällisessä liitossa toisen kanssa.Josvtätä ei joku ymmärrä niin saa syyttää itseään.

Vierailija
134/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimolle että ostat maksullisen naisen joten voisiko se poistua vähäksi aikaa.

Vierailija
135/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapseni jo saanut enkä seksiä enää kaipaa tai tule kaipaamaan. Mieheni myös tietää tämän. Ajatuskin mokomasta tuntuu iljettävältä. Pitäkää miehenne kurissa!

minun mieheni saa olla vapaasti oma itsensä ja jos joskus päätän etten seksiä halua, hän saa vapaasti käydä sitten vieraissa, tai jos paremmaksi kokee, niin erota minusta. Ollaan tästä puhuttu ja minun aloitteestani vielä. Kannatan tasa-arvoa ja ihmisten itsemäärämisoikeutta, joten siitä syystä haluan tietenkin, että myös miehelläni on suhteessamme hyvä olla ja hän kokee tarpeensa tulevan tyydytetyksi. Olipa tuo tarve sitten tarve hellyyteen tai vaikka seksiin. En halua harrastaa seksuaalista rajoittamista mieheni suuntaan, enkä myöskää haluaisi, että hän tekisi sitä minulle. Ehkä olemme tästä syystä onnellisia ja meilläkin on ollut hetkiä, kun toinen olisi halunnut seksiä, mutta toinen ei millään olisi jaksanut. Seuraavana pävänä voi sitten onnistua paremmin eikä nuokaan hetket ole suhdettamme kaataneet. Ollaan vissiin kerran molemmat käyty vieraissa suhteen aikana (20 vuotta) Puhutaan näistäkin ihan avoimesti, koska meille kummallekaan rakkauteen ei kuulu myöskään valehtelu.

Vierailija
136/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä kättäsi vaikka, ei siihen naista tarvita.

Olen nainen mutta ei mulle masturbointi ole vaihtoehto rakastelulle mitenkään!? En saa siitä muuta kuin sekunnin helpotuksen ja tyhjyyden tunteen heti perään. 

Vierailija
137/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ketju, jos ei kerrota mikä tilanteelle on syynä. Mikäli nainen ei halua itsekään sitä kertoa, syy on tod.näk. miehessä tai hänellä on jo toinen mies kiikarissa. Muussa tapauksessa haluttomuuteen on luultavassa olemassa ratkaisuja. 

Vierailija
138/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pysyä suhteessa, salainen seksiseura on yksi vaihtoehto.

Vierailija
139/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on yhtymistä siihen toiseen ihmiseen.Avioliitto solmitaan oikeastaan vain tämän yhtymisen oikeuden vuoksi.Raamattu kieltää avioliiton ulkopuolisen seksin.

Joten vastauksena sanoisin tuolle joka kyseli luvataanko siinä vihkikaavassa seksiin suostuminen toiselle, että todellakin luvataan.

Koko avioliitto on sitä varten säädetty.Siinä ihmiset voivat harrastaa seksiä luvan kanssa, lapsille taataan sekä isä että äiti,jotka ovat onnellisen ja terveen lapsuuden tärkeät tekijät, jotta lapset kasvavat henkiseen tasapainoon.

Joten puolison kieltäytyessä seksistä KOKONAAN ilman hyvää oikeuttavaa syytä, hän tekee erittäin väärin.

Vierailija
140/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä: puolison taloudellinen osallistuminen ja apu käytännön hommissa ja kotitöissä kyllä hyvinkin kelpaa,  mutta romanttiset tunteet on niinkin palavat, että seksi vaan ällöttää ja kunnioitus sillä tasolla, ettei syytäkään kerrota tai pyritä millään lailla korjaamaan asiaa. Kuitenkin omistushalua on vielä sen verran, ettei muihin parane hipaista, se veisi ikävästi kontrollintunteen.

Sinä et tietysti ole minä. Itse tiedän, mitä tekisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän