Missä pankissa on juuri tällä hetkellä paras korko vuoden määräaikaistalletukselle?
Kysymys otsikossa. Talletussumma 10000 euroa.
Yritin googlettaa, mutta totesin että liian työlästä. Täällä on sen verran valveutunutta porukkaa että aivan varmasti joku tietää.
Kommentit (20)
Islantilaisilla pankeilla oli mahtavia kuukausitarjouksia aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Jossain Big-bankissa vissiiin. En silti sinne rahojani siirtänyt.
Tämä osui myös omiin silmiini kun asiaa googletin. Taidan myös suosiolla jättää välistä tämän vaihtoehdon. AP
Ei missään. Saat tolla summalla ehkä jonkun hikisen 140€ vuodessa voittoa. Laita se ennemmin kryptoihin, niin vähintään tuplaat sun pääoman.
Olet oikeassa, ihan liian työlästä alkaa googlettaa puolestasi.
Svealla korko 4,1 % vuoden määräaikaisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään. Saat tolla summalla ehkä jonkun hikisen 140€ vuodessa voittoa. Laita se ennemmin kryptoihin, niin vähintään tuplaat sun pääoman.
Tai sitten korkeintaan puolitat pääomasi, mikäli kyseessä ei ole pyramidihuijaus kryptovaluutta ( kuten suomalaisiltakin miljoonia vienyt OneCoin oli). kryptovaluutta. Sillon menetät kaiken.
Laitan tilinumeron, niin voit siirtää rahasi sinne korkoa kasvamaan...
Se työmäärä, jonka joutuu tekee ulkomaisen pankin asiakkuuden eteen, yhdistettynä huonoon tuottoon 🙄 tämä ei ole sijoitussuositus, mutta itse laittaisin korkorahastoon
Vierailija kirjoitti:
Ja kertagooglauksella selviäisi että esim. taloustaito-lehti tekee nlista valmiin taulukon silloin tällöin. Sieltä sais ne pankkien nimet joita tutkia tarkemmin tällä hetkellä. Mutta tehköön itse työnsä, kutenme muutkin.
Norweigian bank:sta hyviä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kertagooglauksella selviäisi että esim. taloustaito-lehti tekee nlista valmiin taulukon silloin tällöin. Sieltä sais ne pankkien nimet joita tutkia tarkemmin tällä hetkellä. Mutta tehköön itse työnsä, kutenme muutkin.
Kauppalehden kooste päivitetään joka viikko: https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot
Norwegian bank säästo plus 3,75%, sisältää 4 nostoa vuodessa. Pääomaveron hoitaminen jää omalle vastuulle ;) https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot
Handelsbanken 3,8%, netin pilipalipankeista en tiedä. Tosin tais Handelsin tarjous jo mennä kun myyvät loppuvuodesta Suomen toiminnot.
Vierailija kirjoitti:
Handelsbanken 3,8%, netin pilipalipankeista en tiedä. Tosin tais Handelsin tarjous jo mennä kun myyvät loppuvuodesta Suomen toiminnot.
Eiku tää olikin vain vähintään 50 000€ talletukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan tämä palsta osittain on olemassa, että täältä voi kysyä jos ei jotain satu tietämään. Joku tälläkin hetkellä täällä aivan varmasti on tämän homman jo tehnyt, nyt hän voi sitten auttamisen ilosta kertoa minulle oikean vastauksen kysymykseeni. AP
Vierailija kirjoitti:
Se työmäärä, jonka joutuu tekee ulkomaisen pankin asiakkuuden eteen, yhdistettynä huonoon tuottoon 🙄 tämä ei ole sijoitussuositus, mutta itse laittaisin korkorahastoon
Hyvä pointti. Todennäköisesti rahani eivät määräaikaistalletukseen päädy, mutta toki yritän summittaisesti kartoittaa kaikki vaihtoehdot jotta sitten voin tehdä viisaita päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan tämä palsta osittain on olemassa, että täältä voi kysyä jos ei jotain satu tietämään. Joku tälläkin hetkellä täällä aivan varmasti on tämän homman jo tehnyt, nyt hän voi sitten auttamisen ilosta kertoa minulle oikean vastauksen kysymykseeni. AP
Jokos lompakossa on riittävästi käteistä, edes muutama tonni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppalehden kooste päivitetään joka viikko: https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot
Kiitos tästä, jotenkin mennyt tämä tieto ohi itseltäni. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos lompakossa on riittävästi käteistä, edes muutama tonni?
On ihan tarpeeksi, kiitos kysymästä. Huolenpitosi ja välittämisesi lämmittää minua kovasti. AP
Jossain Big-bankissa vissiiin. En silti sinne rahojani siirtänyt.