Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että ap voi olla näin tyhmä😆

Miehet on. Yhyy, miehet.

Vierailija
102/275 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseni jo saanut enkä seksiä enää kaipaa tai tule kaipaamaan. Mieheni myös tietää tämän. Ajatuskin mokomasta tuntuu iljettävältä. Pitäkää miehenne kurissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaasti kommentoitte laiskurille, joka ei edes kerro, miksi nainen ei halua enää. Mitä hän on sanonut syyksi? Toki pitkä feikkaaminen itsessään jo laittaa inhoamaan koko hommaa. Mutta miksi piti feikata? Epävarma luonne vai vaativa mies? 

Vierailija
104/275 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt alun alkaen jo väärän valinnan, tämä oli tulossa kaiken aikaa ja merkit ovat olleet ilmassa seurustelun alusta asti. 

Tod näk. Nainen on ratsastanut ku lli kar usel lissa koko nuoruutensa ja sitten on ruvennut kello tikittää. On ottanut lapsen isäksi sen miehen jota ei ikinä olisi nuorena kelpuuttanut eikä kelpuuta nytkään kun olet hommasi hoitanut. 

Mikään mitä teet ei auta, tuota naista et pysty miellyttämään etkä muuksi muuttamaan. 

Lapsi tarvitsee kuitenkin isänsä joten lusikoi soppasi mihin olet lusikkasi laittanut. 

Tämä osui ja upposi syvälle. Tuntuu ilkeältä, mutta joku minullekin mielen syvissä syövereissä sanoo tämän saman asian, pakko myöntää. Olen siis jokseenkin 100% samassa tilanteessa kuin ap. Lasten takia en haluaisi erota, en todellakaan. Enkä kaiken muun keskellä vaan jaksa mitään erokuvioita. Pelkkä ajatus ahdistaa. 

Vierailija
105/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Seksiä ei ole evätty, sitä ei vain harrasteta ko parisuhteen aikana.

Se, että joku ei halua, ei tarkoita sitä, että tämä harjoittaisi henkistä väkivaltaa, tämä vain ei halua. Ongelma ei ole naisella, vaan miehellä ja mies voi etsiä ongelmaan omia ratkaisukeinojaan.

Eli nainen sitten hyväksyy sivusuhteen? Kun kerran siirtää oman ongelmansa miehen ratkaistavaksi.

Jos itse olisin joskus ollut haluton olisin kyllä sallinut miehelleni suhteen silläkin riskillä että hän rakastuu toiseen. En voi määrätä toisen ihmisen seksuaalisuutta.

No, onneksi meillä on aidosti rakastava suhde vielä 30v jälkeenkin ja aktiivinrn seksi kuuluu siihen

Vierailija
106/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron. 

Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.

ap

Taisi löytyä syy miksi hän ei halua sinua.

Vierailija
107/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan hirveää. Vaimo ja lapsen äiti kertoo ettei halua enää seksiä, ja ensimmäisenä mielessä erot ja toiset naiset. Ei edes ajatella että siihen haluamattomuuteen voi olla joku SYY ja itse on 50% suhteen dynamiikasta, syistä ja seurauksista. Että vaimolle voisi antaa alkuun hieman tilaa ja aikaa, ja itsekin vilkaista peilin nurkkan. Ja sitten keskustella. Ehei, suurin hätä on minä minä minä ja minun (oletettu) pen1s. Eroa vaan,  niin saa vaimo mahdollisuuden löytää henkisesti aikuinen kumppani.

Mä olen nainen, tämä on ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun, ja mun mielestäni parisuhteeseen kuuluu seksi. Ap on varmasti antanut jo tilaa. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että kissa on nostettu pöydälle ja vaimo sanonut ettei seksiä tule tulevaisuudessakaan. Henkisesti aikuiset kumppanukset alkavat etsiä ratkaisuja.

Todennäköisesti parasta on erota. Toinen vaihtoehto on, että sovitaan säännöt, joilla mies saa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Tällaisessa tilanteessa se maksullinenkin voi olla ok ratkaisu. Mutta jonkinlainen tunneyhteys pitäisi puolisoilla olla, tai muuten jompikumpi rakastuu ja edessä on paljon sottaisempi ero.

N48.

Vierailija
108/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienotunteisesti voi tiedustella syytä. Ja pohtia huomioiko itse riittävästi ja vaimon toivomilla tavoilla. Tuossa iässä voi kai olla esivaihdevuosioireitakin, kuten kuivuutta, jotka herkästi vaikuttaa nautintoon. 

Yksi osapuoli toteaa vaan että seksi loppui nyt ja muidenkaan kanssa ei sit käy. Toisen olisi vielä oltava hienotunteinen selvittäessään, miksi?

Jos olisin ap niin jättäisin vaimon. Paitsi seksin takia, myös sen, ettei noin isoa asiaa osaa itse tuoda millään lailla rakentavasti keskusteluun. Haluttomuus on eri asia kuin se, ettei ole selvästikään kiinnostunut tekemään mitään ongelman ratkaisemiseksi, ts puolison seksuaalinen ja emotionaalinen hyvinvointi on ihan yks hailee. Naisena vaan kysyn, että jos mies tekisi saman, olisitteko yhtä ymmärtäviä?

Paitsi ettei halua, ei ap:n vaimo taida enää rakastaa. Joo en tunne ja monimutkaiset tilanteet jne jne, todennäköisyys silti yli 90%.

Vierailija
109/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele suoraan hänen kanssaan ja kerro, että et halua seksitöntä suhdetta. Ehdota terapiaa. Jos kieltäytyy, kerro ettet voi jatkaa. Muista velvollisuutesi isänä kuitenkin jatkossakin.

Entäpä jos rakastaa? Miten silloin voi jättää tuollaisen syyn takia?

Jos rakastaa, miten voi kieltää puolisolta seksin loppuiäkseen jo neljänkympin korvalla? Ja ei, omat kädet ei ole sama asia! Seksi on läheisyyttä myös.

Vierailija
110/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä vastauksia. Meillä on yli 30 vuoden aktiivinen seksielämä takana. Jos nyt mies sanoisi, ettei enää ole seksiä, miksi se pyyhkisi pois vuosien rakkauden ja läheisyyden? Joo, voisi keskustella, miksi. On erilaisia sairauksia. Hormonitoiminnan muutoksia. Tai ehkä ongelmia parisuhteessa ja väleissämme. Mutta mikä olisi peruste toisen hylkäämiseen?

Jos teillä suhde ei kestä seksin loppumista, kuolette yksin. Vanhuuteen kuuluu monenlaista remppaa, ja minä ainakin aion vanheta rakkaani kanssa yhdessä. En etsiä viriilimpää seuraa kun elämään tulee töyssyjä. 

Vierailija
111/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te miehet tajua, että suurimmalla osalla naisista, ne halut loppuu nelikymppisenä avioliitossa.

Puhu nyt taas vaan omasta puolestasi. T n 42.

Vierailija
112/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kättäsi vaikka, ei siihen naista tarvita.

Vierailija
113/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä vastauksia. Meillä on yli 30 vuoden aktiivinen seksielämä takana. Jos nyt mies sanoisi, ettei enää ole seksiä, miksi se pyyhkisi pois vuosien rakkauden ja läheisyyden? Joo, voisi keskustella, miksi. On erilaisia sairauksia. Hormonitoiminnan muutoksia. Tai ehkä ongelmia parisuhteessa ja väleissämme. Mutta mikä olisi peruste toisen hylkäämiseen?

Jos teillä suhde ei kestä seksin loppumista, kuolette yksin. Vanhuuteen kuuluu monenlaista remppaa, ja minä ainakin aion vanheta rakkaani kanssa yhdessä. En etsiä viriilimpää seuraa kun elämään tulee töyssyjä. 

On ihan eri asia luopua seksistä (ja läheisyydestä) kumppanin sairauden tai vamman takia kuin "en tykkää, en tahdo" - syystä! Vaikeaa toki kestää tuolloinkin, et voi tietää miten itse koet muutaman puutteessa eletyn vuoden jälkeen! 

Meillä loppui miehen lääkitykseen ja fysiologisiin vaivoihin ja voin kertoa että välillä on täyttä helvettiä kestää ilman läheisyyttä!! Ihan sama vaikka kuinka rakastan kaipaan syliä ja kosketusta niin että kipeää tekee! Mies ei sitä anna koska halut ovat olemassa mutta kyvyt ei joten turhautuisi vaan jäädessään ilman. Molemmille hirveä tilanne elää selibaatissa ilman omaa tahtoa!

Vierailija
114/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten pitää katsoa peiliin. Oletko toiminut niinkuin aikuinen toimii. Oletko ollut lapselle isä. Hoitanut oman osasi kotihommista. Huomioinut vaimosi naisena. 

Kaikki nämä on mahdollisia, kyllä. Mutta näistä mahdollisista ongelmista rouvalla ei ole velvoitetta sanoa mitään oma-aloitteisesti? Ap vaan arvaa? ja toteuttaa seuraavat vuodet, hänen tunteet ja halut sammuu hiljaa ja sitten ohoh käy jossain lääkärintarkastuksessa ilmi, että kilpirauhanenhan se olikin takana /vaihdevuodet/ työstressi mikä vaan?

Seksiä ei kenenkään ole pakko velvollisuudesta harrastaa. Mutta lakataan nyt paapomasta aikuisia ihmisiä, hyvin tärkeää se romanttisessa parisuhteessa on (muiden kuin aseksuaalien). Jos halut kärsii, haluton tekee itsekin asialle jotakin tai jos ei, niin selvästi puoliso on jossain tiskien ja lemmikin takana tärkeysjärjestyksessä. 

Vierailija
115/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko te sitten kuolla yhdessä vai..? 

Vierailija
116/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapseni jo saanut enkä seksiä enää kaipaa tai tule kaipaamaan. Mieheni myös tietää tämän. Ajatuskin mokomasta tuntuu iljettävältä. Pitäkää miehenne kurissa!

Seksiä aina halunnut, mutta en ikinä lapsia.

Vierailija
117/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei hoida aviovelvollisuuttaan! 

Vierailija
118/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että teillä on 30 vuoden aktiivinen seksielämä takana, on aika varma indikaattori siitä, että puolisosi ei ole alle nelikymppisenä yksipuolisesti lopettanut seksiä. Vanhetessa tulee kremppoja, kyllä, ja seksin merkitys vähenee melkein kaikilla. Mutta tässä on kyse vähän toisesta elämänvaiheesta.

N48.

Vierailija
119/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyä selibaattiin ja ottaa munkkielämän edut.

Vierailija
120/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt alun alkaen jo väärän valinnan, tämä oli tulossa kaiken aikaa ja merkit ovat olleet ilmassa seurustelun alusta asti. 

Tod näk. Nainen on ratsastanut ku lli kar usel lissa koko nuoruutensa ja sitten on ruvennut kello tikittää. On ottanut lapsen isäksi sen miehen jota ei ikinä olisi nuorena kelpuuttanut eikä kelpuuta nytkään kun olet hommasi hoitanut. 

Mikään mitä teet ei auta, tuota naista et pysty miellyttämään etkä muuksi muuttamaan. 

Lapsi tarvitsee kuitenkin isänsä joten lusikoi soppasi mihin olet lusikkasi laittanut. 

Tämä osui ja upposi syvälle. Tuntuu ilkeältä, mutta joku minullekin mielen syvissä syövereissä sanoo tämän saman asian, pakko myöntää. Olen siis jokseenkin 100% samassa tilanteessa kuin ap. Lasten takia en haluaisi erota, en todellakaan. Enkä kaiken muun keskellä vaan jaksa mitään erokuvioi

"Yhyy en haluaisi erota mutta pippelini pakottaa.. Ahdistaa.. Pippelini hallitsee minua.. Minun on pakko erota, yhyy.. Munani, aah munani.. Pallini.. Miehen elämän taivas ja tähdet.. Jos en saa uutta pillua niin pääsen ainakin yksiöön hivelemään keppiäni salaa.."

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi