Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi
Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.
Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??
Kommentit (105)
Minä olen lapseni jo saanut enkä seksiä enää kaipaa tai tule kaipaamaan. Mieheni myös tietää tämän. Ajatuskin mokomasta tuntuu iljettävältä. Pitäkää miehenne kurissa!
mina anta sina vaimo seksi joka paiva
ahmed
Innokkaasti kommentoitte laiskurille, joka ei edes kerro, miksi nainen ei halua enää. Mitä hän on sanonut syyksi? Toki pitkä feikkaaminen itsessään jo laittaa inhoamaan koko hommaa. Mutta miksi piti feikata? Epävarma luonne vai vaativa mies?
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt alun alkaen jo väärän valinnan, tämä oli tulossa kaiken aikaa ja merkit ovat olleet ilmassa seurustelun alusta asti.
Tod näk. Nainen on ratsastanut ku lli kar usel lissa koko nuoruutensa ja sitten on ruvennut kello tikittää. On ottanut lapsen isäksi sen miehen jota ei ikinä olisi nuorena kelpuuttanut eikä kelpuuta nytkään kun olet hommasi hoitanut.
Mikään mitä teet ei auta, tuota naista et pysty miellyttämään etkä muuksi muuttamaan.
Lapsi tarvitsee kuitenkin isänsä joten lusikoi soppasi mihin olet lusikkasi laittanut.
Tämä osui ja upposi syvälle. Tuntuu ilkeältä, mutta joku minullekin mielen syvissä syövereissä sanoo tämän saman asian, pakko myöntää. Olen siis jokseenkin 100% samassa tilanteessa kuin ap. Lasten takia en haluaisi erota, en todellakaan. Enkä kaiken muun keskellä vaan jaksa mitään erokuvioita. Pelkkä ajatus ahdistaa.
Miehet on. Yhyy, miehet.