Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi
Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.
Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän ap:ta siinä että kumppanin täysi haluttomuus jatkuessaan viikkoja, kuukausia ja lopulta vuosia syö elävältä. Siinä ei näivety pelkkä parisuhde vaan myös oma itsetunto. Minä olen nainen ja elin tällaisessa parisuhteessa täysin haluttoman miehen kanssa ja eroonhan se päätyi.
Vaihtamalla todellakin parani. Nykyinen mies huolehtii aina (jos minä vaan haluan) että minä tulen ensin ja se on ihanaa. Hyvää seksiä haluaa..
Eli entisen suhteesi seksi oli vain niin huonoa että siksi ex ei halunnut?
Jaa-a, tuskinpa. Ollaan nykyisen miehen kanssa vaan aivan valtavan paljon yhteensopivampia myös siellä seksin puolella. Uskoakseni ero oli ihan win-win tilanne molemmille koska ei se miehellekään ollut kivaa että minä kärsin haluttomuudesta :)
Mikä on elämäntilanne muuten, onko työstressiä, kotityöt vain hänen tehtävänä, onko hänellä yhtään omaa aikaa, entä huomioitko häntä ollenkaan jollain piristävillä yllätyksillä esim.kukkia, suklaata, joku kirja jos lukemisesta tykkää, makkarin puolelle jotain hienompaa alusvaatetta, yöpaitaa, kokkailet jotain ja joskus joku kynttilä ruusu kattaukset jälkiruokineen, jos ei kokkailutaitoa vielä ole niin ruokatilaus kotia ja esim.omatekemät jäätelöannokset jälkkäriksi, jne. Pitää myös itseään katsoa peiliin, eikä vain itse haluta jotain täysin toista huomioimatta mitenkään. Jokainen nainen noista yllätyksistä ilahtuu, ihan ikää katsomatta! Kun parisuhde on samaa arkea vuodesta toiseen, niin eiköhän siinä aika monelta halut katoa. Jos noita keinoja olet jo kokeillut, sitten kannattaa jo miettiä lääkärille menoa, hormonitoiminta ja moni muukin terveys asia voi haluihin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustele suoraan hänen kanssaan ja kerro, että et halua seksitöntä suhdetta. Ehdota terapiaa. Jos kieltäytyy, kerro ettet voi jatkaa. Muista velvollisuutesi isänä kuitenkin jatkossakin.
Entäpä jos rakastaa? Miten silloin voi jättää tuollaisen syyn takia?
Ongelmana tässä onkin, että se osapuoli, joka ei enää halua seksiä tuskin myöskään rakastaa. Eihän se toista haluava ole ongelmana tässä.
Hyvästä seksistä ei kieltädy kukaan.
Ei kukaan.
Osa miehistä on vaan niin huonoja seksissä, ettei kertakaikkiaan huvita sänkyhommat naista. Naisen anatomiasta ei tiedetä mitään ja vaikka neuvoo, ei mene perille vaan painetaan täysillä eteenpäin oman mielen mukaan. Ehdoton ei on niille miehille, joilla huono hygienia. Ei tyhmyys ja tietämättömyys ja keskustelukyvyn puutekaan kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on vaan niin huonoja seksissä, ettei kertakaikkiaan huvita sänkyhommat naista. Naisen anatomiasta ei tiedetä mitään ja vaikka neuvoo, ei mene perille vaan painetaan täysillä eteenpäin oman mielen mukaan. Ehdoton ei on niille miehille, joilla huono hygienia. Ei tyhmyys ja tietämättömyys ja keskustelukyvyn puutekaan kiihota.
Mikä saa naisen menemään naimisiin ja tekemään lapsen tällaisen miehen kanssa? Eikö naisella ole mitään omaa vastuuta omista valinnoistaan?
Samaa kysyn aina niiltä miehiltä jotka valittavat olevansa haluttomia koska naisella ei ole niitä ominaisuuksia jotka heitä kiihottaisivat. Missä oma vastuu omista päätöksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kättäsi vaikka, ei siihen naista tarvita.
Olen nainen mutta ei mulle masturbointi ole vaihtoehto rakastelulle mitenkään!? En saa siitä muuta kuin sekunnin helpotuksen ja tyhjyyden tunteen heti perään.
Eiköhän vieraissa käynti tunnu ihan samalta, plus syyllisyyden tunne.
Käsi käymään ja lakanat tahmeiks
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siemen. Ihmettelen usein noita höpötyksiä ettei naiset (muka) kaipaisi orgasmeja. Kyllä kaipaa. Pitkälle pääsee kumppanina jos opettelee tuottamaan naiselleen orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat käytännössä: ero / käyt maksullisella salaa tai avoimesti / hankit vakituista seksiseuraa salaa / petät salaa satunnaisten kanssa. Valitse noista. Seksuaalisen henkilön pakottaminen seksittömään suhteeseen ei käytännössä ole vaihtoehto.
Totta kai addiktikin voi hakea apua ja yrittää parantua ongelmastaan.
Seksin haluaminen parisuhteessa ei ole addiktiota eikä ongelma, vaan normaalia. Addiktiosta voidaan puhua, jos seksiä on saatava joka päivä useiden tuntien ajan.
Ero, vaimo ei selvästikään ole enää sinusta kiinnostunut, ei pidä jäädä suhteeseen vain lapsen takia. Tuollainen suhde missä ei ole seksiä on ystävyysvanhemmuutta, ja sellainen toimii jos molemmat haluavat sen vanhemmuuden muodon valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta ei mulle masturbointi ole vaihtoehto rakastelulle mitenkään!? En saa siitä muuta kuin sekunnin helpotuksen ja tyhjyyden tunteen heti perään.
Tuskin, jos nyt ei jotain yhdenyön kännipanoa tarkoita.
Jos vaikka olisi sivusuhde jossa olisi aitoa hellyyttä ja läheisyyttä niin toki se seksikin tuntuisi hyvältä! Sinänsä huono juttu se että rakastan läheisyyttä ja se varmasti herättäisi muitakin ihania tunteita!
En tiedä tuntisinko edes syyllisyyttä, eihän tuossa ole mitään kumppanilta pois?? Hän saa saman kämppiksen, talouskoneen, lastenoitajan, lompakon ja kumppanin minkä haluaakin ilman "vaatimuksia".
Vierailija kirjoitti:
Ota ero. Vaimosi tulee seksihulluksi 42-vuotiaana, mutta ei löydä miestä, kun on jo kulahtanut. Voit ikäänkuin kostaa asian. Älä vaan ota takaisin, kun olet eroon päässyt.
Naisen kukoistus alkaa yleensä neljänkympin korvilla. Nainen löytää aina miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat käytännössä: ero / käyt maksullisella salaa tai avoimesti / hankit vakituista seksiseuraa salaa / petät salaa satunnaisten kanssa. Valitse noista. Seksuaalisen henkilön pakottaminen seksittömään suhteeseen ei käytännössä ole vaihtoehto.
Totta kai addiktikin voi hakea apua ja yrittää parantua ongelmastaan.
Tämä jos mikä on henkistä väkivaltaa. Että pakottaa toisen luonnottomaan tilanteeseen ja samalla vielä nälvii päälle toisen luonnollisille tarpeille. Sama kuin pakottaisi toisen olemaan syömättä ja nälvisi päälle että toisella on ahmimishäiriö samalla, kun toinen riutuu nälässään.
Ei hitto, huomioitko naista, hemmotteletko, teetkö osasi kotitöistä ym. Minun näkökulmastani tällainen on vaihdantaa. Mikään imuroiminen, pyykkäys, tiskaus sun muut eivät koskaan ole herättäneet halujani. Ihmeen matalalibidoisia naisia täällä. Itseäni on kyllä, ihan ilman mitään ennenmainituista jutuista, haluttanut paljonkin. Jopa joskus useasti päivässä. Nyt halut hiukan hiipuneet kun ei ole puolisoa. Toki sytyn vieläkin nollasta sataan kun on mahdollista saada seksiä. Saan orkun myös itsetehtynä, mutta se on tyhjää ja vaillinaista ilman miestä. N. 69v.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, huomioitko naista, hemmotteletko, teetkö osasi kotitöistä ym. Minun näkökulmastani tällainen on vaihdantaa. Mikään imuroiminen, pyykkäys, tiskaus sun muut eivät koskaan ole herättäneet halujani. Ihmeen matalalibidoisia naisia täällä. Itseäni on kyllä, ihan ilman mitään ennenmainituista jutuista, haluttanut paljonkin. Jopa joskus useasti päivässä. Nyt halut hiukan hiipuneet kun ei ole puolisoa. Toki sytyn vieläkin nollasta sataan kun on mahdollista saada seksiä. Saan orkun myös itsetehtynä, mutta se on tyhjää ja vaillinaista ilman miestä. N. 69v.
Lisään vielä, että kyllä sitä lapsiarkeakin on eletty, ei halut silloinkaan hävinneet mihinkään. Ja juu, olin myös välillä väsynyt ja parisuhde oli muuten haastava, mutta se ihana seksi, parempaa liimaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olwn eri kuin edeltävä, mutta onhan siinä toisen ihmisen kosketus mukana. Ja se että se toinen ihminen oikeasti haluaa etkä ole vain jokin loitommas potkittava pakkopulla. Ja syyllisyyttäkään ei välttämättä tarvitse tuntea, jos suhde on tuossa jamassa.
Niinhän se on, että miehen pitää tehdä sitä ja tätä niin saa palkkioksi seksiä ja naiselle riittää vain selällään makaaminen.
Kummallinen ajatuskulku on se, että mies saa ja nainen antaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että miehet vieläkin kuvittelee, että raha pitää naiset suhteessa. Että nainen ei pärjää omalla palkallaan.
En minä ainakaan kuvittele että mieheni ei _pärjäisi_ omalla palkallaan. Kyllä hän _pärjäisi_ mutta tottakai hänen elintasonsa tippuisi siitä mitä se on nyt kun hänellä on myös minun palkkani kustantamassa elämäämme. Ei hän pystyisi elämään samanlaista elämää vain omalla paikallaan. Ja kyllä mä mietin että sekö enää häntä tässä suhteessa pitää. Miksipä miehillä ei sama ajatus tulisi mieleen vastaavassa tilanteessa.
Tottakai elintaso putoaa, se on päivänselvää. Mutta jos suhde on huono ja etenkin, jos lapsiakin on, ei kyllä kannata jäädä huonoon suhteeseen. Minkä mallin antaa lapsille? He kyllä vaistoavat, jos vanhemmat eivät voi hyvin ja heillä on elefantin korvat. Kannattaa antaa lapsille henkisesti hyvät lähtökohdat elämään vaikka sitten eivät pystyisi kaikkia harrastamaan ja ulkomaille lomalle ei pääse joka vuosi. Onneksi Suomessa opiskelu on maksutonta, kaikilla on mahdollisuus korkeakouluopiskeluihin.
Määrittele addikti.