Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (275)

Vierailija
201/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on vaan niin huonoja seksissä, ettei kertakaikkiaan huvita sänkyhommat naista. Naisen anatomiasta ei tiedetä mitään ja vaikka neuvoo, ei mene perille vaan painetaan täysillä eteenpäin oman mielen mukaan. Ehdoton ei on niille miehille, joilla huono hygienia. Ei tyhmyys ja tietämättömyys ja keskustelukyvyn puutekaan kiihota. 

Tässä on totuuden siemen. Ihmettelen usein noita höpötyksiä ettei naiset (muka) kaipaisi orgasmeja. Kyllä kaipaa. Pitkälle pääsee kumppanina jos opettelee tuottamaan naiselleen orgasmin.

Joo. Ensin pitää muistaa hoitaa vähintään puolet kotitöistä ja huomioida vaimoa koko ajan muutenkin. Pitää silitellä ja pussailla, pitää tuoda kukkia ja kiittää ja kehua. Jos teet kaiken kuten nainen haluaa, ehkä pääset jopa sänkyhommiin, joissa ennen kaikkea miehen tehtävä on tuottaa naiselle paljon orgasmeja. Oma tyydytys tulee ehkä sitten jos tulee, sillä ei saa olla niin väliä. Kunhan nainen saa, koska silloin pääsee jatkossakin tuottamaan naiselle orgasmeja. Kunhan nyt ensin muistaa ne kotityöt ja naisen huomioinnin. 

Näinkö? 

Vierailija
202/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on vaan niin huonoja seksissä, ettei kertakaikkiaan huvita sänkyhommat naista. Naisen anatomiasta ei tiedetä mitään ja vaikka neuvoo, ei mene perille vaan painetaan täysillä eteenpäin oman mielen mukaan. Ehdoton ei on niille miehille, joilla huono hygienia. Ei tyhmyys ja tietämättömyys ja keskustelukyvyn puutekaan kiihota. 

Tässä on totuuden siemen. Ihmettelen usein noita höpötyksiä ettei naiset (muka) kaipaisi orgasmeja. Kyllä kaipaa. Pitkälle pääsee kumppanina jos opettelee tuottamaan naiselleen orgasmin.

Joo. Ensin pitää muistaa hoitaa vähintään puolet kotitöistä ja huomioida vaimoa koko ajan muutenkin. Pitää silitellä ja pussailla, pitää tuoda kukkia ja kiittää ja kehua. Jos teet kaiken kuten nainen haluaa, ehkä pääset jopa sänkyhommiin, joissa ennen kaikkea miehen tehtä

Kertoo sinusta paljon että sinä koet kumppanille orgasmin tuottamisen yhtenä velvollisuutena muiden joukossa. Minä kyseenalaistan sitä ajatusta että seksissä mies tulee aina, mutta naisen orgasmi on jotain ylimääräistä, vaativaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kättäsi vaikka, ei siihen naista tarvita.

Olen nainen mutta ei mulle masturbointi ole vaihtoehto rakastelulle mitenkään!? En saa siitä muuta kuin sekunnin helpotuksen ja tyhjyyden tunteen heti perään. 

Eiköhän vieraissa käynti tunnu ihan samalta, plus syyllisyyden tunne.

Tuskin, jos nyt ei jotain yhdenyön kännipanoa tarkoita.

Jos vaikka olisi sivusuhde jossa olisi aitoa hellyyttä ja läheisyyttä niin toki se seksikin tuntuisi hyvältä! Sinänsä huono juttu se että rakastan läheisyyttä ja se varmasti herättäisi muitakin ihania tunteita! 

En tiedä tuntisinko edes syyllisyyttä, eihän tuossa ole mitään kumppanilta pois?? Hän saa saman kämppiksen, talouskoneen, lastenoitajan, lompakon ja kumppani

Miehen aloitteesta jos erotaan, heillä on usein se uusi jo katsottuna. Muuten harvemmin uskaltavat erota. Naiset lähtee rohkeammin, ellei suhteessa ole hyvä olla. Miehille tulee sitten yllätyksenä, että vaimo lähti. Vaikkei ole edes toista miestä.

Vierailija
204/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista, että nainen halusi tulla vain äidiksi? Hän tarvitsi sinua vain apuvälineeksi raskaaksi tulemiseen. Nyt yrittää vihjailla, että tehtäväsi on täytetty ja voit lähteä muualle. Tai sitten hän tarvitsee sinua vielä talonmieheksi ja kotipiikaksi, että säästää kuluissa. 

Jos hän ei suostu tulemaan edes yhdessä saunaan... Hän ei ole sinua koskaan rakastanutkaan. 

Vierailija
205/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaimo koskaan nukkua pitkään? Meillä mies kokeilee kyllä kaikkia muita temppuja, paitsi tuota. Ei se minun väsymys vähene sillä, että hän tekee kotitöitä. Se vähenisi vain nukkumalla, mutta ei, kun mies jää aina vain itse nukkumaan sänkyyn, kun minä herään lapsen kanssa kukonlaulun aikaan. Sitten ihmetellään, kun menen aikaisin nukkumaan, enkä jaksa harrastaa seksiä.

Vierailija
206/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertoo sinusta paljon että sinä koet kumppanille orgasmin tuottamisen yhtenä velvollisuutena muiden joukossa. Minä kyseenalaistan sitä ajatusta että seksissä mies tulee aina, mutta naisen orgasmi on jotain ylimääräistä, vaativaa."

Minä vain toistin tämän ketjun kommentteja. Itsehän olen myös nainen, ehkä oletit toisin. 

Vierailija
207/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kertoo sinusta paljon että sinä koet kumppanille orgasmin tuottamisen yhtenä velvollisuutena muiden joukossa. Minä kyseenalaistan sitä ajatusta että seksissä mies tulee aina, mutta naisen orgasmi on jotain ylimääräistä, vaativaa."

Minä vain toistin tämän ketjun kommentteja. Itsehän olen myös nainen, ehkä oletit toisin. 

Ei se sitä asennetta poista koska kommentistasi silti ilmenee se alkuperäinen ongelma - naisen orgasmi on aina jonkinlainen ylimääräinen vaiva eikä oletusarvo. Miksi - miksi naisen orgasmi ei ole oletusarvona koska miehen orgasmi on sitä? 

Vierailija
208/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole tilaustavaraa. Jos ei ole pitänyt omasta viehätysvoimastaan huolta, ei ole mitenkään varmaa, että seksiä tihkuisi joka suunnasta yli 40-v sinkkumiehelle. Voi siis olla, ettei tilanne merkittävästi korjaannu eroamalla, jos ei ihan ekaksi katso peiliin. Siitä siis aloittaisin.

Jos rakkautta on vielä suhteessa, niin lähtisin sen jälkeen pariterapiaan keskustelemaan syistä, mikä on johtanut haluttomuuteen. Joitain syitä siellä varmasti on. Ja syiden selvittyä lähdetään korjaamaan tilannetta. Esim. jos vaimo ei koe seksiä tyydyttävänä, lähdetään korjaamaan tätä tyydyttävään suuntaan. Jos vaimo kokee työnjaon epäreiluna suhteessa, korjataan tätä. Jos vaimo kokee, ettei ap kuuntele, harjoitellaan kommunikaatiota. Jos vaimo on masentunut, hän hakeutuu oman tuen piiriin.

Yli 40-v naisena omasta kokemuksestani kommentoin, että seksi on mulle hyvin tärkeää, mutta todella harva mies osaa ottaa huomioon naisen tarpeita. Yl

Pano on sitä kun meisseliä työnnetään sinne reikään. Sillä lisännytään, ja se on tärkeintä. Että mies laukeaa naisen sisään. Siitä seksissä on kyse.

Vierailija
209/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä kättäsi vaikka, ei siihen naista tarvita.

Olen nainen mutta ei mulle masturbointi ole vaihtoehto rakastelulle mitenkään!? En saa siitä muuta kuin sekunnin helpotuksen ja tyhjyyden tunteen heti perään. 

Eiköhän vieraissa käynti tunnu ihan samalta, plus syyllisyyden tunne.

Tuskin, jos nyt ei jotain yhdenyön kännipanoa tarkoita.

Jos vaikka olisi sivusuhde jossa olisi aitoa hellyyttä ja läheisyyttä niin toki se seksikin tuntuisi hyvältä! Sinänsä huono juttu se että rakastan läheisyyttä ja se varmasti herättäisi muitakin ihania tunteita! 

En tiedä tuntisinko edes syyllisyyttä, eihän tuossa ole mitään kumppanilta pois?? Hän saa saman kämppikse

Siis naisillahan se uusi aina on valmina 😅😅😅

Vierailija
210/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sinua ja toivoo että lähdet. Ei vaan halua itse lähteä ensin jotta voi syyttää sinua sitten.

Tai sitten haluaa loisia rahoillasi kun ei ole rahkeita muuttaa omilleen.

Vierailija
211/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä asennetta poista koska kommentistasi silti ilmenee se alkuperäinen ongelma - naisen orgasmi on aina jonkinlainen ylimääräinen vaiva eikä oletusarvo. Miksi - miksi naisen orgasmi ei ole oletusarvona koska miehen orgasmi on sitä? 

Naisen orgsmi pitäisi olla itsestään selvä. Turha miesten ulista naisen haluttomuudesta mikäli 99-100% kerroista vain miehen orgasmi toteutuu.

Vierailija
212/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ensin pitää muistaa hoitaa vähintään puolet kotitöistä ja huomioida vaimoa koko ajan muutenkin. Pitää silitellä ja pussailla, pitää tuoda kukkia ja kiittää ja kehua. Jos teet kaiken kuten nainen haluaa, ehkä pääset jopa sänkyhommiin, joissa ennen kaikkea miehen tehtä

Onko sinusta epänormaalia jakaa kotityöt tai tuoda kukkia? Onko se jotenkin liikaa sinulle? Miksi et halua, että nainen nauttii seksistä? Koetko jotenkin nöyryyttävänä tuottaa iloa vaimollesi?

Vierailija
213/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta epänormaalia jakaa kotityöt tai tuoda kukkia? Onko se jotenkin liikaa sinulle? Miksi et halua, että nainen nauttii seksistä? Koetko jotenkin nöyryyttävänä tuottaa iloa vaimollesi?

Vierailija
214/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgsmi pitäisi olla itsestään selvä. Turha miesten ulista naisen haluttomuudesta mikäli 99-100% kerroista vain miehen orgasmi toteutuu.

No siis niinPÄ. Se on ensimmäinen asia mikä aina kiinnostaa näissä keskusteluissa naisen haluttomuudesta - tuotetaanko naiselle orgasmi? Huolehditaanko siitä että se seksi on myös naiselle hyvää?

Vierailija
215/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako naisena ulista miehen haluttomuutta vaikka 99-100% kerroista miehen orgasmi toteutuu? 

Mä en vaan haluttoman miehen vaimona pysty samaistumaan. Ei se orgasmi takaa haluja. 

Eikä kotityöt, eikä muukaan huomiointi. 

Mitä tahansa minä teenkin, MIKÄÄN ei saa miestäni haluamaan. 

Vierailija
216/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että miehet vieläkin kuvittelee, että raha pitää naiset suhteessa. Että nainen ei pärjää omalla palkallaan.

Minä olen nainen ja erillisuhteessa täysin omalla palkallani elän. Ja itsekin epäilen, että ap:n nainen on eri maata, ja lähinnä rahan ja kotityötekijän perässä, kun eipä tuo rakkaudeltakaan kuulosta.

Raha ei pidä kaikkia naisia suhteissa, mutta jos on lämmön, läheisyyden ja rakastavan henkisen yhteyden vuoksi yhdessä, niin harvemmin sanelee puolisolleen ihan tuollaisia ehtoja kuin ap on saanut. 

Vierailija
217/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v. Miehen mielestä ei enää seksiä, koska meillä on jo lapset.

Vierailija
218/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano on sitä kun meisseliä työnnetään sinne reikään. Sillä lisännytään, ja se on tärkeintä. Että mies laukeaa naisen sisään. Siitä seksissä on kyse

Kuka haluaa panon?? 

Mulle ei kelpaa edes kiireessä, haluan rakastella. Ihan eri asia.  Jos ei edes tuota erota on surkea rakastaja

Vierailija
219/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yksi lapsi lisää, niin sitten on seksiä kunnolla. Selvitä myös mikä siinä seksissä hiertää. Vaimosi ei välttämättä nauti seksistä nyt samalla tavalla kuin sinä.

Vierailija
220/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano on sitä kun meisseliä työnnetään sinne reikään. Sillä lisännytään, ja se on tärkeintä. Että mies laukeaa naisen sisään. Siitä seksissä on kyse

Kuka haluaa panon?? 

Mulle ei kelpaa edes kiireessä, haluan rakastella. Ihan eri asia.  Jos ei edes tuota erota on surkea rakastaja

Minä olen nainen joka toisinaan haluan nimenomaan sen panon. Toisinaan sitten jotakin muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän