Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (275)

Vierailija
241/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat pyilykoloon pari tuntia niin alkaa estot katoamaan seksi kiinnostamaan.

Vierailija
242/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerron nyt valtionsalaisuuden: suuri osa miehistä on ihan tavattoman huonoja sängyssä. Vähän hiplataan sormepäillä ja vihjaillaan saisko nyt ja itse seksi on jotain kuivaa pumppausta ja ähkäisy. Ja sitten on miehiä jotka antaa kolme orgasmia naiselleen ja sitten vasta alkavat miettimään omaa munaansa.

Seksi noiden toisen kategorian miesten kanssa on sen verran hyvää että harvempi tuollaisesta rupeaa kieltäytymään. Jos seksi ei maistu niin ei se hirveän hyvää voi olla ollut."

Minä kerron sinulle salaisuuden: minä olen nainen ja minun haluton puolisoni on mies. MINUN mielestäni seksi on aina ollut hyvää, monipuolista, vastavuoroista ja tyydyttävää silloin kun sitä on ollut. Ja olen kyllä monta kertaa kysynyt mieheltäni että puuttuuko meidän seksistä jotain hänelle oleellista. Aina vastaus on että ei puutu. Silti minun mieheni ei sitä halua. 

T. Kommentoimasi

Minä kerron vielä suuremman valtionsalaisuuden. Kaikki mieheni ovat olleet hyviä sängyssä. Toki se on vaatinut, että olen kertonut, mitä haluan, ja ymmärtänyt että kumpikin olemme tasavertaisia. Nainen, joka ajattelee ansaitsevansa vuodesta toiseen kolminkertaisen määrän orgasmeja kumppaniinsa nähden liikauttamatta itse eväänsäkään kuulostaa yhtä haluttavalta kuin samanlainen mies.

N48.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki mieheni ovat olleet hyviä sängyssä. Toki se on vaatinut, että olen kertonut, mitä haluan, ja ymmärtänyt että kumpikin olemme tasavertaisia. Nainen, joka ajattelee ansaitsevansa vuodesta toiseen kolminkertaisen määrän orgasmeja kumppaniinsa nähden liikauttamatta itse eväänsäkään kuulostaa yhtä haluttavalta kuin samanlainen mies.

N48."

Niin? Juurihan sanoin että seksimme on aina hyvää kun sitä on ollut. Sanoin että se on vastavuoroista ja tyydyttävää, ihan molemmille meistä. Mikä siinä sinun mielestäsi kuulosti siltä että minä ajattelen ansaitsevani kolminkertaisen määrän orgasmeja liikauttamatta eväänikään? 

Nainen kyllä osaa olla susi toiselle naiselle. 

Vierailija
244/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa, ole kuitenkin hyvä isä lapsille, muuta lähelle asumaan ja sopikaa viikko-viikko-jaosta. 

T. Haluttoman miehen vaimo

Vierailija
245/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki mieheni ovat olleet hyviä sängyssä. Toki se on vaatinut, että olen kertonut, mitä haluan, ja ymmärtänyt että kumpikin olemme tasavertaisia. Nainen, joka ajattelee ansaitsevansa vuodesta toiseen kolminkertaisen määrän orgasmeja kumppaniinsa nähden liikauttamatta itse eväänsäkään kuulostaa yhtä haluttavalta kuin samanlainen mies.

N48."

Niin? Juurihan sanoin että seksimme on aina hyvää kun sitä on ollut. Sanoin että se on vastavuoroista ja tyydyttävää, ihan molemmille meistä. Mikä siinä sinun mielestäsi kuulosti siltä että minä ajattelen ansaitsevani kolminkertaisen määrän orgasmeja liikauttamatta eväänikään? 

Itse ajattelen, että miehet ja naiset ovat tasavertaisia. Siksi välillä huvittelen näitä lukiessani kääntämällä miehen paikalle naisen ja päinvastoin. Miltä kuulostaisi väite, että suurin osa naisista on sängyssä aivan onnettoman huonoja ja itsekkäitä räpeltäjiä, mutta onneksi on myös naisia, jotka antavat miehelle kolme orgasmia ennen kuin edes miettivät omaa mirriään?

Ehkä olen sitten sinulle susi, mutta silti minusta tuntuu, että jos sinun edustamasi ajattelutapa, sukupuolesta ja elämänalueesta riippumatta, on jotenkin toksista.

N48.

Vierailija
246/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48."

Itse ajattelen, että miehet ja naiset ovat tasavertaisia. Siksi välillä huvittelen näitä lukiessani kääntämällä miehen paikalle naisen ja päinvastoin. Miltä

Anteeksi kuinka? Sekoitatkohan nyt minut johonkin toiseen kommentoijaan. 

Vierailija
247/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitukseni viimeisessä kappaleessa oli kertoa, että jos edustamasi ajattelutapa on suhteessa läsnä jatkuvasti, se on toksista.

Välillä voi vaatia enemmän, mutta välillä taas jokaisen pitäisi saada olla se avuton, hellittävä olento, ilman mitään raamia, montako orgasmia täytyy antaa tai saada.

Teidän tilanteestanne en tiedä mitään, enkä ala väittää, että haluttomuus johtuisi mistään mitä teet tai mitä et tee. Totean vain, että seksiin kasautuu hirveän helposti suorituspaineita, eivätkä ne vähene pitkässä liitossa.

N48.

Vierailija
248/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin siis tuota valtionsalaisuuden kertojaa. 

N48.

Vierailija
249/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitukseni viimeisessä kappaleessa oli kertoa, että jos edustamasi ajattelutapa on suhteessa läsnä jatkuvasti, se on toksista.

Välillä voi vaatia enemmän, mutta välillä taas jokaisen pitäisi saada olla se avuton, hellittävä olento, ilman mitään raamia, montako orgasmia täytyy antaa tai saada.

Teidän tilanteestanne en tiedä mitään, enkä ala väittää, että haluttomuus johtuisi mistään mitä teet tai mitä et tee. Totean vain, että seksiin kasautuu hirveän helposti suorituspaineita, eivätkä ne vähene pitkässä liitossa.

N48.

Mikä ihmeen edustamani ajattelutapa? En ole sanonut vaativani mitään. Minä kärsin mieheni haluttomuudesta kyllä, mutta en usko että se on mitenkään riippuvainen siitä mitä minä teen tai jätän tekemättä. Niin paljon olen yrittänyt että en vain enää usko että se on minusta kiinni, vaikka usko pois, mitään muuta en ole tehnytkään kuin katsonut peiliin. 

Luulen että sekoitat minut nyt tuohon toiseen kommentoijaan jonka kommenttia minä kommentoin. 

Vierailija
250/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Väkisinkö siihen pitää ryhtyä, jos ei yhtään kiinnosta?

Sanoisin että jossain mielessä kyllä on kompromissi tehtävä, jos parisuhteessa on. Tai sallittava toiselle seksin haku muualta.

Vierailija
251/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean huolettomasti täällä moni toteaa että sitten pitää seksi hakea muualta. Minä en ymmärrä. En minä halua seksiä seksin vuoksi joltain random-jampalta. Minä haluaisin että minun aviomieheni haluaisi minua. Minä haluaisin että se minun rakastamani ja haluamani mies haluaisi minua takaisin.

Avioliiton ulkopuolinen seksi ei ole ratkaisu minulle tai kaltaisilleni. 

Vierailija
252/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron. 

Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.

ap

No se taitaa jättää sulle yhden vaihtoehdon. Ei se ole reilua vaatia että molemmat lopettaa seksin koska toinen ei halua. 

Vierailija
253/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48.

Mikä ihmeen edustamani ajattelutapa? En ole sanonut vaativani mitään. Minä kärsin mieheni haluttomuudesta kyllä, mutta en usko että se on mitenkään riippuvainen siitä mitä minä teen tai jätän tekemättä. Niin paljon olen yrittänyt että en vain enää usko että se on minus

Kommentoin aluksi sitä edellistä henkilöä, en saanut lainattua häntä suoraan. Mutta kun vastasit minulle, erehdyin luulemaan että olette yksi ja sama henkilö. Kaikkea hyvää sinulle ja anteeksi.

N48.

Vierailija
254/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on senmonen ongelma etten halua jos toinen ei osota tahtovansa. koita ton olkinaisenkaa siinä sitten

Vierailija
255/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean huolettomasti täällä moni toteaa että sitten pitää seksi hakea muualta. Minä en ymmärrä. En minä halua seksiä seksin vuoksi joltain random-jampalta. Minä haluaisin että minun aviomieheni haluaisi minua. Minä haluaisin että se minun rakastamani ja haluamani mies haluaisi minua takaisin.

Avioliiton ulkopuolinen seksi ei ole ratkaisu minulle tai kaltaisilleni. 

Sinulle ehkä, mutta monelle muulle haluttoman miehen tai vaimon puolisolle avoin suhde sopisi ja voisi pelastaa avioliiton.

N50+

Vierailija
256/275 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tuon myös että erittäin iso osa miehistä on aivan luokattomia rakastajia. On tullut nähtyä ja koettua monenlaista mutta kyllä ne muutamat taitavat ovat jääneet mieleen ihan omassa luokassaan. Suurin osa on ollut näitä sisään, sisään, ähkäisy ja ulos -tyyppejä. Onko ihme jos suurin osa keski-iän ylittäneistä naisista ei enää kiinnostu pakko-ähkäisy seksista.Hyi olkoon, onneksi nuo ajat on kaukana takanapäin. Mutta nuoremmille naisille sanoisin , että älkää tyytykö tuohon, jos miehesi ei osaa, opeta. Jos ei halua opetella, laita luiskaan.

Vierailija
257/275 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaivat sen kul*in esille ja VAADIT seksiä!

Vierailija
258/275 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä en näissä keskusteluissa ymmärrä on se, että aina tuodaan ne kotityöt sun muut heti ekaksi esiin. Pikku seksihetki kummasti antaa virtaa ja läheisyydentunnetta. Vaikkapa vapaapäivinä kun lapset ovat päikkäreillä. Sitten taas jaksaa suorittaa sitä arkea hymy huulilla. Niin siis, olen nainen joka elänyt hyvinkin haasteista elämää lasten pieninä ollessa. Jotenkin näistä useista kommenteista tulee sellainen fiilis, että seksi on vain joku suoritus mikä on pakko välillä hoitaa. Kaikilla toki omat mielipiteet mutta ei ihme, että parisuhteissa on kipuilua kun asia jonka ajattelisi olevan se juttu, joka tuottaa mielihyvähormoneita ja lähentää, olisi parisuhteen yksi iso osa. Usein valitettavasti naiset täällä kirjoittavat kommentteja joista tällainen käsitys tulee, että kunhan ne kotityöt ekaksi olisi hoidettu, saatu kukkia tai hierontaa ym., sitten ehkä voisi jostakin kehittää sietokyvyn h

Surullista jos on niin alhainen libido. Silloin ei toki ymmärrä sitä miten toisen seksihalut voivat olla niin voimakkaat. Minulla nyt vain on koko ikäni olleet suuret halut, varmaan kuulun pieneen osaan naisia, joita panettaa ilman mitään esihieromisia. Se on todella vaikeaa keskittyä mihinkään kun alapää tykyttää ja vuotaa halua.

Vierailija
259/275 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot ovat käytännössä: ero / käyt maksullisella salaa tai avoimesti / hankit vakituista seksiseuraa salaa / petät salaa satunnaisten kanssa. Valitse noista. Seksuaalisen henkilön pakottaminen seksittömään suhteeseen ei käytännössä ole vaihtoehto.

Totta kai addiktikin voi hakea apua ja yrittää parantua ongelmastaan.

Jotakin eheytyshoitoa, vai mitä? Heh. Ensimmäistä kertaa törmään ajatukseen että luonnonmukaisten viettien toteuttaminen luokiteltaisiin addiktioksi. Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
260/275 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vastaan luokattoman huonoa seksiä antavia naisia. Kun eivät tiedä mikä tuntuu miehestä hyvältä. Makaavat paikoillaan eivätkä suostu vaihtamaan asentoa. Eivät tule päälle tai anna edes takaapäin. Suuseksiä ei saa antaa eikä sitä luonnollisesti saakaan. Sormettaa saa, muttei kauaa, koska paikat herkistyy. Nämä naiset ovat saaneet ja niin minäkin, mutta seksi on ollut minulle hyvin kolkkoa ja tyhjää. Toivoisin enemmän himoa ja janoa kunnon panemiseen.

Ehkä AP sinulla on tällainen vaimo, tai hän on niin kutsutusti joutunut tällaiseen tilaan. Hormonien tai jonkin muun seurauksena. Että hän ei enää halua nauttia seksistä, kokee tarpeen nimenomaan sinun tarpeenasi. Ja nyt on päättänyt ettei hän enää suostu patjaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi