Sanokaa yksikin järkeenkäypä syy miksi taajamassa asuva tarvitsee talvikenkiä tai -saappaita
Poisluettuna sellainen hulluus että tykkää harrastaa umpihangessa tarpomista. Joka etelässä on usein mahdotontakin.
Kommentit (26)
Mummot tykkää tuhota niillä nastoilla julkisten tilojen kalliita lattioita.
Ap. Vattuako tämä sulke kuuuu. Tässä sulle järkeesi käpä ohje.😝😝😝😝😝😝
Kyllä minä ainakin eilen liukastuin taajamassa kävellessäni. Paskemmilla kengillä olisin ollut nurin.
Vierailija kirjoitti:
Haista paskaa 💩💩💩💩💩
Anteeksi mitä? Miten taajamassa asuminen liittyy siihen, että haluaa pukeutua lämpimästi ja sään mukaisesti?
Mä asun taajamassa ja todellakin käytän talvella talvikenkiä. En halua kylmiä jalkoja. Mä myös osaan kävellen mennä kauppaan, lenkille yms.
Vierailija kirjoitti:
Nastat kuuluu ottaa pois sisälle mentäessä, oven viereen tuoli sitä varten. Ne muutamat jotka eivät pysty näin tekemään kulkekoot nastoineen sisälläkin.
Ap voi puolestani vetää vaikka varvastossuilla ympäri vuoden. Muiden kenkävalinnat tuskin sulle kuuluu. Ja meillä ei kyllä mitään lämmitettyjä katuja täällä keskustassakaan ole.
Ap ynnä muut. Jättäkää saatana ihmiset rauhaan. Tämä asia ie kuluu kellekkään. 👹👹👹🤮🤮🤮🤮
Meinaatko, että kesäkengissä kävellään lumessa ja pakkasessa?
Taajamassa asuvathan eivät käy koskaan taajaman ulkopuolella tai lähde minnekään, ennen kuin on lumet aurattu.
Elämä on valintoja. Joku valitsee talvikengät, toinen lobotomian.
Jäi vissiin lääkkeet taas ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kesäkengissä kävellään lumessa ja pakkasessa?
Taajamassa asuvathan eivät käy koskaan taajaman ulkopuolella tai lähde minnekään, ennen kuin on lumet aurattu.
Mitä ihmettä säkin oikein selität? Ap on sekaisin, mutta niin olet säkin.
Mä asun taajamassa ja todellakin liikun sen ulkopuolella usein kuten moni muukin.
Tavalliset kengät on melko holotnat täällä päin. 30 asteen pakkasilla nilkat jäätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nastat kuuluu ottaa pois sisälle mentäessä, oven viereen tuoli sitä varten. Ne muutamat jotka eivät pysty näin tekemään kulkekoot nastoineen sisälläkin.
Ei nastakengistä saa nastoja pois. Mulla sellaiset nastakengät, että nastat vähän vetäytyy sisään kun kävelyy sisätiloissa.
Ap ehkä kävelee talvella niillä liukkailla keleillä kenties kesä sandaaleissa tai ehkä kenties kesäkengissä ja kuvittelee elävänsä jossain lämpimässä maassa? Ap:n ei toki tarvitse pukea päälleen lainkaan, koska Suomessa on kesä kaikilla, ei ole lunta, ei pakkasta lainkaan. Ap voi pukea päälleen vaikka pikku shortsit ja hihattoman t-paidan. Mutta me emme hoidan terveydenhuollossa näitä paleltuma vammoja toisten ihmisten tyhmyyden takia. Eli mitäs läksit?
Kun ei tuo kiinteistöhuolto käy meille viikonloppuna kolaamassa.
Mukavaa jumppaa vetää oma rappu ja yleisten tilojen edustat puhtaaksi. Parempi pito noissa vanhoissa sievin talvityökengissä, kuin lenkkareissa. Eikä kaikki lattiat lainehdi sulanutta lunta.
Kyllä tarvitsen talvikengät ihan liikkumisen vuoksi. Ehkäpä ap liikkuu vain autolla.
No ihan samaan kuin mitä tahansa talvivaatetta: että ei tule kylmä. Kyllä sitä toki palella saa, jos niin haluaa, mutta monet eivät halua, ja siksipä he käyttävät talvivaatteita ja -kenkiä.
Ovat näitä tekstiiliurheilijoita joiden mielestä sellaiset on oltava että voi kävellä 😆