Miehet/pojat, mikä siinä lippalakissa viettää? Pidätte sitä väärinpäinkin tai iltahämärässä, kun ei pitäis auringon häikiä
Miksi matkitte toisianne kaikessa, tämä lippis oikein osottaa kuinka hölmöjä olette. Ei voi kauhalla vaatia..
Kommentit (91)
"Tapetaan sitten jouluksi sikalasta yksi sika, ei sitä, jolla on lippalakki"
No osa aikuisista miehistä todellakin pukeutuu päiväkotityyliin - toki sillä erotuksella että värit ovat ne musta ja harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat pitää sisälläkin! Tyypillisesti kaljuahan miehet sillä aina peittåä, jos kovin ovat kiintyneet lippalakin pitämiseen.
Jep pieni hinta ihosyövän välttämisestä. Suosittelen muillekin.
No nyt löytyi oikea syy lippisväelle, ihosyövän välttely. Ha ha ha ha ha.
Myönnän että olen vähän turhmainen lippiksieni kanssa. Mitä vikaa siinä on jos haluaa näyttää hyvältä?
Minua siinä viehättää herkät silmät, kivasti suojaa se lippa edessä siinä häikäisyltä ja tarvittaessa hitusen myös tuulelta.
Vierailija kirjoitti:
Ku Selännekin pitää!
- mieslapsi44
Nii ja elastinen.
Niko Juhani 45
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki ja reisitaskusortsit kesällä.. ollaan niin äijää niin äijää. 😂 🤣
Lippalakkeja en taida edes omistaa, mutta reisitaskusortsit on. Ne on hyvin kätevät kesällä, saa lompakot, yms. kaman mukavasti kulkemaan, kun ei oikein 30 asteen helteillä takit tms. tule kyseeseen...
Vierailija kirjoitti:
Miehet kaipaavat entisajan hattukulttuuria. Mutta nykyään ei ole "sosiaalisesti hyväksyttävää" käyttää entisajan hattuja ja lakkeja. Vain lippikset ja pipot ovat normaaleja.
Remmiä ne kaipaa ja kunnon komentoa.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että olen vähän turhmainen lippiksieni kanssa. Mitä vikaa siinä on jos haluaa näyttää hyvältä?
Hyvältä??!!! Lippis päässö???!!! 🤡
hauskan näköisiä nuo on. kuin olisi liian iso pahvilaatikko päässä. tulee ihan kulmahousut mieleen. Lippistä voiskin nyt kutsua kulmalakiksi.
T. Urpo
Horoskooppissa sanottiin joskus että mulle sopii lippalakki.
Kamalin on kyllä roadman-tyyli täysi-ikäisellä - kiiltävä ja liian pieneltä näyttävä toppaliivi tai takki, alla pahimmillaan pikkulasten yöasulta näyttävä kuviollinen college-asu, puoliksi ilmassa leijuva ruma lippis, jos farkut jalassa, ne roikkuu ja kiinnitetty naurettavalla vyöllä jne.
Miksi siinä lihava av-Mamma valitat kenenkään pukeutumisesta, kun itse olet crocksekssa, persehousuissa ja muumitunikassa? Kai on vielä pinkkiä juurikasvulla rasvaisessa tukassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä??!!! Lippis päässö???!!! 🤡
Kyllä. Sinun saattaa olla tyylitajuttomana vaikea ymmärtää.
Minusta jokainen lippalakkia käyttävä miesoletettu on juntti ja tollo.
Käytän lippalakkia siksi, koska naiset aina sanoo että he haluavat tavallisen miehen, ja lippalakki tuo veistokselliseen kroppaani ripauksen tavallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä losoperse olet aika kaukana mistään kaunottaresta itse
Vierailija kirjoitti:
Sait äänesi kuulumaan ja se kertoi sinusta riittävästi. Miksi tulet tänne ja kerrot olevasi yksinkertainen?
Moni nainen tosiaan osoittaa tyhmyytensä ihan toisella tavalla, kuten sinä.