Miehet/pojat, mikä siinä lippalakissa viettää? Pidätte sitä väärinpäinkin tai iltahämärässä, kun ei pitäis auringon häikiä
Miksi matkitte toisianne kaikessa, tämä lippis oikein osottaa kuinka hölmöjä olette. Ei voi kauhalla vaatia..
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
No osa aikuisista miehistä todellakin pukeutuu päiväkotityyliin - toki sillä erotuksella että värit ovat ne musta ja harmaa.
Läpikuultavat perseleggaritko olisi neidin mieleen? Pena 76
Väitetään että pukeutumiskoodi antaa miehille hyvin vähän mahdollisuuksia piristää ja koristella pukeutumistaan, ilmaista itseään, onhan nyt tullut tatuoinnit, mutta aikaisemmin oli vain "onko tukka hyvin, näkyykö kello", jos ei ollut tukkaa, voi pitää lippistä, ja lippiksellä voi osoittaa mistä pitää, "Karjala", "Koff", "Valmet", "John Deer", jne, onhan myös tennarit, joita julkkismiehetkin ovat keränneet vaatehuoneen täyteen ja kuvittelevat tekevänsä hyvää tiliä eBayssa, sekä myös t-paidat.
Mutta on vähän homoa pitää jotain tiukkoja legginsejä, vaikka lumeeksi liikkuisi pyörällä, jos ei ole Antti Tuisku, johon kukaan ei kiinnitä enää huomiota, silmätikuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua siinä viehättää herkät silmät, kivasti suojaa se lippa edessä siinä häikäisyltä ja tarvittaessa hitusen myös tuulelta.
Sinä sentäön tajuat sen käyttötarkoituksen. Useimmat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua siinä viehättää herkät silmät, kivasti suojaa se lippa edessä siinä häikäisyltä ja tarvittaessa hitusen myös tuulelta.
Sinä sentäön tajuat sen käyttötarkoituksen. Useimmat eivät.
Mikä on hatun käyttötarkoitus? Mikä on tekoripsien käyttötarkoitus? Mikä on solmion käyttötarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Tupu, Hupu ja Lupu tulee lippiksen pitäjistö mieleen. Ikuisia pikku ankanpoikia.
Joo. T:Kimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta jokainen lippalakkia käyttävä miesoletettu on juntti ja tollo.
Sait äänesi kuulumaan ja se kertoi sinusta riittävästi. Miksi tulet tänne ja kerrot olevasi yksinkertainen?
Sitä vartenhan tämä palsta on olemassa.
Pihtiputaan, Korson ja Kajaanin lihavat, rumat naiset pääsevät purkamaan omaa seksuaasta turhautumistaan ja haukkumaan miehiä
Piiloudun sen lipan taakse piiloon tollasilta arvostelevilta katseilta.
En ole koskaan pitänyt lippalakkia väärinpäin. Pidän sitä oikeinpäin ja ulkona. Se on päähine, ei se lippa siinä aurinkoa varten ole. Nyt on jo pipokausi. M40
Mulla toimii hikinauhana samalla kun oon aika kova hikoilemaan. M42
Kaljuahan useimmat piilottelevat - tai luulevat piilottelevansa.
Turha toive, me kyllä tiedetään kärpästen kiitoradan olemassaolon! ;)
Tupu, Hupu ja Lupu tulee lippiksen pitäjistö mieleen. Ikuisia pikku ankanpoikia.