Miehet/pojat, mikä siinä lippalakissa viettää? Pidätte sitä väärinpäinkin tai iltahämärässä, kun ei pitäis auringon häikiä
Miksi matkitte toisianne kaikessa, tämä lippis oikein osottaa kuinka hölmöjä olette. Ei voi kauhalla vaatia..
Kommentit (91)
Tiedätkö miten hölmöjä ihmiset on. Noin keskiarvoltaan?
Kun ei mitään identiteettiä ole, pukeutuminen katsotaan muilta. Tän päivän vajakkilook;
Harmaat collegehousut
Huppari
Toppaliivi musta
Lenkkarit
Lippis
Suavetukka
Harrastus; urheilu, autourheilu, jääkiekko
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se "viettää" mihinkään
Jos on vino pää
Ku Selännekin pitää!
- mieslapsi44
Ettekö te oikeasti tiedä miksi lippistä pidetään aina? Koska ei käydä suihkussa ja ne hiukset on ihan saatanan kamalat siellä alla.
Toinen syy orastava kalju.
Laumasieluja. Siksi niillä pitää olla aina joku johtajakin jota palvovat, itsenäinen ajattelu puuttuu. Lippispäät on juuri niitä pahimpia toopeja.
Narkkareilla on poikkeuksetta lippis ja huppu päässä. Koska idoleita olivat:
Lippalakki ja reisitaskusortsit kesällä.. ollaan niin äijää niin äijää. 😂 🤣
Patriarkkaattin ohjekirjassa käskettiin käyttämään.
Lippis
Huppari/svetari
collegepökät
valkoiset niket
-> 👨wtnuoriso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Jos on bad hair day, niin pidän lippistä. Tai jos suojaan pääni auringolta. On ihan sama mulle, jos joitain häiritsee.
M55
"bad hair day".. Hohhoijaa. Mikä siinä on ettei edes suomea jakseta käyttää, mutta lippistä kyllä.
Bad hair day ollu siitä lähtien kun kaljuunnuin.
Ja vedä herne nenään siitä jos pidän lippistä tai pipoa mussä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se "viettää" mihinkään
Jos on vino pää
😂😂😂
Takaperin oleva lippis, missä se musta reikäinen muovikiinnike töröttää otsalla, ja siitä reiästä näkyy kaistale kurttuista otsaa, saa kauniinkin miehen näyttämää nuijalta. Olisiko se tarkoituskin: että kukaan ei katsoisi heitä sillä silmällä?
Miehet kaipaavat entisajan hattukulttuuria. Mutta nykyään ei ole "sosiaalisesti hyväksyttävää" käyttää entisajan hattuja ja lakkeja. Vain lippikset ja pipot ovat normaaleja.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa pitää lippistä? 🤩
Harva nainen tuntuu niin tyhmä olevan. Jos käyttävät niin auringonpaisteen tai naamioitumisen takia.
Mulla on kesällä aina lippis, oli jopa treffeillä 😎
Niin, kesällä kun paistoi aurinko. Tuskin pidit sitä väärinpäinkään. En tosin leuhkis lippiksen käytöllä silti, ei se mikään meriitti ole että vetää lippalakin päähän. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Takaperin oleva lippis, missä se musta reikäinen muovikiinnike töröttää otsalla, ja siitä reiästä näkyy kaistale kurttuista otsaa, saa kauniinkin miehen näyttämää nuijalta. Olisiko se tarkoituskin: että kukaan ei katsoisi heitä sillä silmällä?
Ainakin tunnistaa nuijan heti, voi kiertää kaukaa. Mm. Aki Manninen pitää lippistä väärinpäin, siinä on hyvä esimerkki toopesta.
Huh, luulin ettei tätä kysyttäisi ikinä. Talvisin käytän pipoa ja kesäisin lippalakkia. Tuntuu että lippalakki antaa minulle itseluottamusta ja käytän sitä itseni vuoksi, en siis sen antaman huomion vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama kuin mammoja viehättää leggingsit.
Älä unohda lyhyttä tukkaa, tunikakaapua ja enkelihoitoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa pitää lippistä? 🤩
Harva nainen tuntuu niin tyhmä olevan. Jos käyttävät niin auringonpaisteen tai naamioitumisen takia.
Mulla on kesällä aina lippis, oli jopa treffeillä 😎
Niin, kesällä kun paistoi aurinko. Tuskin pidit sitä väärinpäinkään. En tosin leuhkis lippiksen käytöllä silti, ei se mikään meriitti ole että vetää lippalakin päähän. 🤦🏻
Ei paistanu aurinko sinä päivänä 😃 Eikä se mikään meriitti oo, se vaan kuuluu vahvasti mun imagoon 😄
Varmaan sama kuin mammoja viehättää leggingsit.