Vinkkejä kirjoista, joita olet lukenut ahmimalla
Moikka
Olisiko vinkkejä tällaisista kirjoista? Olen aina ollut kova lukemaan, kunnes päälle nelikymppisenä se yhtäkkiä muutamaksi vuodeksi hiipui, syytän tästä älylaitteita ja digitalisaatiota. Nyt olen kuitenkin löytänyt lukemisen ilon uudelleen Lisa Jewellin psykologisista jännäreistä. Ne ovat ilmaisseet minut täysin mukaansa, enkä ole malttanut laskea niitä käsistäni. Niissä juonenkuljetus on aivan omaa luokkaansa ja koko ajan tapahtuu. Nyt olen lukenut ne kaikki, ja kaipaan vinkkejä uusista yhtä koukuttavista kirjoista. Eniten tykkään jännäreistä, trillereistä ja kauhusta. Olen lukenut esim. Sebastian Fitzekin, Stephen Kingin ja Tess Gerritsenin koko suomennetun tuotannon. Hyviä ovat myös esim. Robin Cook, David Baldacci ja John Grisham.
Eli, vinkkaa kirjoja tai kirjailijoita, jotka ovat palauttaneet lukuinnostuksesi! Tai jos lukuinnostuksesi ei ole koskaan hiipunut, mitkä ovat sellaisia kirjoja, jotka pitävät tiukimmin otteessaan.
Kiitos jo etukäteen <3.
Kommentit (28)
Maailman paras romaani: Sadan vuoden yksinäisyys
Risto Isomäellä on ympäristöaiheisia trillereitä. Jotkut hyvinkin koukuttavia.
Stuart Turtonin Evelyn Hardcastlen seitsemän kuolemaa on jännittävä ja erilainen dekkari, jota ei malttanut laskea käsistään. Oli pakko tietää mitä tapahtuu seuraavaksi ja kirja oli yllätyksiä täynnä, joita ei arvannut etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tykkään ympäristöaiheisista. Mikä kirja kannattais lukea ekana?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tykkään ympäristöaiheisista. Mikä kirja kannattais lukea ekana?
Ap
Sarasvatin hiekkaa?
Kiitos, tämä menee myös lukulistalle!
Ap