Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisen välit kaikkiin

Vierailija
02.03.2024 |

Katkaisen välit jokaiseen joka ei kysellyt miten voin tai että tarvitsenko apua. Olen aina auttanut läheisiäni esim käynyt kaupassa heidän puolesta kun ovat olleet kipeänä tai jopa muuttamisessa. Nyt olen kolmatta päivää kotona yksin selkä hajonneena. Huomenna ei ole ruokaa ja ei yksikään ole kysellyt vointiani. Saatuja tarjoutunut auttamaan. Sattuu enemmän kuin selkäkipu kun saa tietää ettei kukaan välitä. Tästä eteenpäin en välitä minäkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Kukaan ei välitä edes täällä 

Vierailija
2/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Itse olen lähtenyt yötä myöten auttamaan muita, mutta kun itse tarvitsin apua, niin eipä löytynyt auttajaa. Nyt ostan palvelut ja tuttavat saa pärjätä omineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten voin auttaa sinua, missäpäin asut?

Vierailija
4/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas ihmiset kotivara, niin ei heti ruoka lopu, jos joutuu oleen kotona pari päivää. 

Vierailija
5/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorempana samanlainen lammas ja sitten lakkasin avittamasta.

Vierailija
6/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä tilata woltin kautta. Katkeruudessa vaan olen rypemässä. Miksi ikinä näin vaivaa muiden vuoksi.

Ap

Vierailija
7/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus nuorempana samanlainen lammas ja sitten lakkasin avittamasta.

Mitä tapahtui?

Vierailija
8/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä tilata woltin kautta. Katkeruudessa vaan olen rypemässä. Miksi ikinä näin vaivaa muiden vuoksi.

Ap

No ehkä ne tietää, että sä voit tilata Woltilla ruokaa, niin miksi ne sitä sulle sitten toisi? Sähän pärjäät hyvin siellä yksin, eikä ne pysty sun selkääsi parantamaan.

Vierailija
9/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on kieltämättä mehukas tunne.

Mua ei autettu vaikka erikseen pyysin apua. Ap ei kai ole pyytänytkään. Kyllähän se kirvelee kun ei välitetä. En ole enää apunsa kieltäneen ystävä.

Vierailija
10/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika olennaista olisi tietää, oletko edes kertonut kenellekään tilanteestasi vai odotatko vaan katkerana muiden lukevan ajatuksiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi