Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?
Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa...
Kommentit (131)
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä ja kun tuli seksin aika,mies sammutti valot ja alkoi pimeässä riisua farkkujani,koetti lähes samantien kammeta päälle ilman kondomia ja minä siinä toppuutin että hei hidasta vähän. Ja kun sain kiinni "siitä" niin tunsin,ettei nyt ole normaali elin kädessä. Joku visvasyylä,herpes tms kukki komeasti. Lähdin kotiin.
Kun myöhemmin laitoin miehelle viestiä ja kysyin onko asia hoidettu,kiisti koko asian.
Monenkohan naisen sisään on "yllätyshyökännyt" pimeässä ilman kondomia?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on siitäkin hauska peli, että myös ne naiset, jotka sitä ei vaadi, on todennäköisesti sellaisia joihin ei kannattaisi koskea pitkällä tikullakaan.
Riski kiihottaa vaan lisää, koska silloin ollaan tositoimissa laskemassa sisään, eikä vain huijata pikkuveikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä ja kun tuli seksin aika,mies sammutti valot ja alkoi pimeässä riisua farkkujani,koetti lähes samantien kammeta päälle ilman kondomia ja minä siinä toppuutin että hei hidasta vähän. Ja kun sain kiinni "siitä" niin tunsin,ettei nyt ole normaali elin kädessä. Joku visvasyylä,herpes tms kukki komeasti. Lähdin kotiin.
Kun myöhemmin laitoin miehelle viestiä ja kysyin onko asia hoidettu,kiisti koko asian.
Hyi hemmetti, todellinen mood killer 😱 Minä haluan aina nähdä peniksen kunnolla, kun on uudesta kumppanista kyse. Kumi tottakai silti käytössä! Onhan näitä ollut ketkä on HIV:täkin levittänyt tarkoituksella..
Sain nuorena naisena ensimmäiseltä kumppanilta kondylooman. Se aiheutti kohdunkaulaan solumuutoksia, siis syövän esiastetta. Lukuisia hoitoja, kaavintaa, jäähdytystä, kunnes lopulta tilanne rauhoittui. Papa-testien tulos pelottaa edelleen. Joo, ja opin kyllä tuosta kerrasta, ällöttää edelleen ajatus niistä h-lvetin syylistä!
Sehän siis on paras motivaattori välttää irtosuhteita, kun seksi ilman kortsua on liian suuri tautiriski ja kortsun kanssa seksi on huonompaa kuin käteenveto. Pitää myös uskollisena. Epäilen että monelle miehelle paneskelu ympäriinsä antaa enemmän vallan ja menestyksen tunnetta.
Koska naisen kuuluu hoitaa ehkäisy kierukalla tai pillereillä. Jos saan taudin varoitan kyllä muita miehiä tautisesta naisesta.
En jaksa kumeja käyttää. Mut enpä tarvi välttämättä pilluakaan. Ei se nyt niin erikoista ole. Vähän aikaa kivaa ja sit pitää mennä pesulle vaikkei muuten ois tarvinnut. Melkein mieluummin lähtee ryyppäämään tai lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisiin miehiin edes kannattaa energiaa sen enempää tuhlata? Jos mies ei halua käyttää kondomia, niin ei muuta kuin etsimään seuraavaa, joka on vastuullisempi asian suhteen.
No siksi koska nainen haluaa tehdä juuri siitä miehestä itselleen sopivan. Sitten kun se ei onnistu, hän haukkuu miehet. Aivan kuten tässä.
Ehdotuksesi on fiksu ja toivoisin että näin toimittaisiin.
Tämä aloitus kuuluu Seksi-osioon.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, ei sua kukaan halua.
"Kaikki naiset saa koko ajan osumia ja parisuhteen."
"Naiset saa seksiä aina."
Mikä sinä olet kiistämään incelismin peruspilarit?
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on mietityttänyt itseänikin.
Ymmärrän kyllä, että se tuntuma on miehistä aivan erilainen kumin kanssa. Onhan se itsestäkin.
Mutta eihän sitä nyt halua uuden partnerin kanssa pelehtiä ilman suojausta! Huh! Ei voi ikinä olla täysin varma toisen tautihistoriasta eivätkä kaikki aina edes tiedä kantavansa tauteja.
Itse kärsin vaikeasta aurallisesta migreenistä, enkä tämän vuoksi voi käyttää mitään muuta ehkäisyä, kuin kumeja.
Nykyinen kumppani on ok asian kanssa ja sitten jos ei ole enää ok, niin menkööt heittämään lastinsa muualle.
Kondomi ei suojaa kaikilta taudeilta esim. genitaaliherpekseltä.
Verenhyytymiseen vaikuttavien lääkkeiden ja migreenin kanssa voi kyllä käyttää minipillereitä, jos ne muuten sopii.
Ihan vaan tiedoksi. Uusissa suhteissa tietysti kondomi ja pitemmän ehkäisyn valinta sitten tilanteen mukaan
Baarissa saattaa törmätä siitossonnin tarvitsijaan. Kerran olin laittamassa kumia päälle, niin nainen sanoi, että ei tarvitse. No mikäpä siinä paljaalla sitten. Hän näki sormuksesta, että olen ukkomies. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon taudin mies oli saanut naiselta. Kokemuksesta tiedän, että todella harva nainen vaatii kumin käyttöä, joten turha sen käyttämättömyydestä on miehiä syyttää.
Olen taas pannut merkille että yli 40-vuotiaat naiset yrittävät pistää vastaan kun laitan kondomia.
Minulla ei ole mitään ongelmia kumeista, vaihdoin talvikumit jo pari viikkoa sitten.
Ruikuti ruikuti, ilman kumia vetänyt jo 15v kahdessa suhteessa.
Mistä taudeista puhutte. Kun valitsee kumppanin jonka kanssa haluaa olla eikä tarvitse pelätä syrjähyppyjä kummankaanpuolesta.
Tai no pysykää vaan niissä jänniksissänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on siitäkin hauska peli, että myös ne naiset, jotka sitä ei vaadi, on todennäköisesti sellaisia joihin ei kannattaisi koskea pitkällä tikullakaan.
Riski kiihottaa vaan lisää, koska silloin ollaan tositoimissa laskemassa sisään, eikä vain huijata pikkuveikkaa.
Itsellä on hirmuinen siitosfetissi tai kai sitä luontaseksi haluksi lisääntyä voi kanssa sanoa. Jokunen vuosi sitten firman kesäjuhlissa päädyin firman palkanlaskijan kanssa jatkoille. Nainen tarjosi kumia, koska ei syönyt pillereitä. Totesin terve suomalainen mies, joka ei kumien kanssa pelleile ja nainen oli niin puutteessa, että tämähän sopi hänelle hyvin. Laskin lastit pimppaan ja peräreikään, sekä nuoletin kaluni suussa.
Parin kk päästä töissä nainen, kun oltiin kahden sanoi, että oli käynyt pullan hoitamassa uunista pois...
Minä en anna miehen nuolla ellei tunneta kunnolla ja tätä moni mies ei tajua. Itse otan suihin kondomin kanssa ja tätäkin on nuristu.
Älytöntä että vaaditaan kondomia ja sitten kuitenkin vieras kieli toosassa.