Nvidia 5090 $1999. Kuka aikoo ostaa?
Kommentit (15)
Ite meinasin ostaa 4070, sopii paremmin budjettiin.
4080 hurisee koneessa, maksoi 1200e. Sen Kalliimpaa ihjainta ei tule koskaan.
Kallein ostamani näyttis ollu gtx 970 ja maksoi silloin joku 399e. En maksaisi tonniä näyttiksestä, vähän liian suolaista.
Mikä on se peli, joka vaatii kallista ja tehokasta näyttistä? Tuntuu, että parhaat pelit ei vaadi juuri mitään tehoja. Esim. Balatro.
viime vuoden lopulla joku teki aloituksen jossa väitti että tuon hinta olisi melkein tonnin korkeampi. Joten ei ainakaan tuo väite pitänyt paikkaansa. Toki lopulliset hinnat nähtään kun on tullut myyntiin useampaan verkkokauppaan.
Olemassa on 8k näyttöjä. Joten tuon näytönohjaimen hankinta on melkolailla pakollista, kun pelaa isoilla resoluutioilla.
Vierailija kirjoitti:
teen ite.
Ai vtu make sä ooot äijjä
Kun kattoo nvidian mainos valheiden läpi niin tuon on vain 20-25% nopeampi kuin 4090. Se miten moni tuon maksaa, riippuu siitä miten paljon käytetystä 4090 saa. Tuskin se kuitenkin kannattaa. Itse en viitsi päivittää.
Mä ostin Nvidian osakkeita pari vuotta sitten.
RTX 2070 riittää ihan hyvin vielä nykypeleihin. Sitten kun ei enää riitä, niin voi pohtia parempaa.
Minä ostan, kuusi vuotta sitten hommattu kone ja nyt 5090 + 9950x3D tähtäimessä
En osta ahrimanin tuotoksia. Vittuhun kapitalismi ja degeneraatio. T. Tytyjokeri