Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
22.11.2025 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?

Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei sua kukaan halua.

Vierailija
2/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut miehet ajattelevat vain itseään. Red Flag, juokse! Ja älä missään nimessä mieti mitään vakavaa tällaisen urpon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut miehet ajattelevat vain itseään. Red Flag, juokse! Ja älä missään nimessä mieti mitään vakavaa tällaisen urpon kanssa.

Narsistin projisiot.

Vierailija
4/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisiin miehiin edes kannattaa energiaa sen enempää tuhlata? Jos mies ei halua käyttää kondomia, niin ei muuta kuin etsimään seuraavaa, joka on vastuullisempi asian suhteen. 

Vierailija
5/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa on kysymysmerkki muttei kysymystä?

Vierailija
6/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen lippu 

Vierailija
7/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin projisiot.

Priorisoit

Vierailija
8/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niitä, jotka on lapsena kiukutelleet kurahousuista.

Vierailija
9/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu vie 90% nautinnosta. Ennemmin vedän käteen kun leikin kondomin kanssa.

Vierailija
10/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on erektion kanssa haasteita ja he pelkäävät, että kuminlaiton vaatima keskeytys saa fletkahtamaan. se on ihan ymmärrettävää, taustalla voi olla myös jönnitystä, tai alkoholin twi sokerin tai ylioainon aiheuttamia ongelmia.

Mutta vaikka se on ymmärrettävää, en näe, miksi siitä pitäisi tulla minun ongelmani. Minä haluan suojella itseäni, siksi harraastan vain turvallista seksiä.

Vierailija
11/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe on mietityttänyt itseänikin.

Ymmärrän kyllä, että se tuntuma on miehistä aivan erilainen kumin kanssa. Onhan se itsestäkin. 

Mutta eihän sitä nyt halua uuden partnerin kanssa pelehtiä ilman suojausta! Huh! Ei voi ikinä olla täysin varma toisen tautihistoriasta eivätkä kaikki aina edes tiedä kantavansa tauteja.

Itse kärsin vaikeasta aurallisesta migreenistä, enkä tämän vuoksi voi käyttää mitään muuta ehkäisyä, kuin kumeja. 

Nykyinen kumppani on ok asian kanssa ja sitten jos ei ole enää ok, niin menkööt heittämään lastinsa muualle. 

Vierailija
12/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jännämiehiä.

Vierailija
13/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi isoja tällaiseen hanhenkaulaan.

Vierailija
14/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu vie 90% nautinnosta. Ennemmin vedän käteen kun leikin kondomin kanssa.

Naisena vaikea ymmärtää tätä että miksi vie? Mutta joo omatkin kokemukset on se että uusi mies tiedustelee minulta sillä hetkellä kun ollaan pääsemässä itse asiaan että käytänkö mitään ehkäisyä, kun sanon että en niin vasta sitten käytetään kortsua.. Mietin aina miten valmiita miehet on uuden naisen kanssa ottamaan riskejä, ihan oikeesti eikö he välitä yhtään 😀 ja minun periaatteeni on että vaikka minulla olisikin ehkäisy niin silti sanoisin uudelle miehelle ekalla (ja mahdollisilla seuraavilla) kerroilla että ei. Elämäni aikana tasan yksi mies on laittanut kortsun automaattisesti mitään kyselemättä. 

Vierailija
15/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksinkertaisesti vehje kipeytyy kumin käytöstä niin pahoin, että mieluummin olen ilman seksiä, kuin harrastan sitä kumin kanssa. Aina ei ole ollut näin, mutta melko tunnotontahan se seksi kumin kanssa oli, eli nautinnosta hävisi suurin osa.

Vakituinen kumppani on, joten onneksi kumista ei tarvitse keskustella. Ei hänkään siitä pitänyt.

Vierailija
16/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihan normikokoinen, mutta terska ihanan iso. Siihen kaikkien  kondomin laitto on vaikiaa

Vierailija
17/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisiin miehiin edes kannattaa energiaa sen enempää tuhlata? Jos mies ei halua käyttää kondomia, niin ei muuta kuin etsimään seuraavaa, joka on vastuullisempi asian suhteen. 

Kummasti kaverini ei koskaan omien sanojensa mukaan käyttänyt kumia, ja joka viikonloppu eri nainen kierroksessa. Minä vastuullisesti käytin kumia aina, ja melkein joka vuosi oli kumille käyttöä. 

Ei se kumin käyttö taida olla kovin tärkeää listalla, jonka mukaan valitaan vakituinen kumppani, eikä satunnaista yhden yön juttua kiinnosta senkään vertaa.

Vierailija
18/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeammin naisen käyttäminen on vaikeaa

Vierailija
19/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys:

Onhan siinä aivan kauhea käyttöliittymä. Naisessa on reikä, jossa haluat kostuttaa keppiäsi. Voidaksesi käyttää sitä sinun tulee seurata kaiken maailman rituaaleja ja sietää nöyryytystä.

Vierailija
20/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan kun mulla on ollut sama kumi lompakossa vuodesta 1997 odottamassa käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä