Mies vaatii, että naisystävän on vietettävä aikaa hänen lastensa kanssa
Mitäs tähän kommentoitte:
Viestittelin Tinderissä ihan mukavan ja kunnollisen oloisen n. 45-vuotiaan miehen kanssa. Hänellä on vuoroviikoin 12-vuotias poika ja 15-vuotias tyttö. Hän kirjoitti, että esikoinen on ikäistään lapsellisempi ja tarvitsee vielä paljon isäänsä ja sitten taas kuopus on ikäistään kypsempi ja itsenäisempi. Hän kutsui minut treffeille. Vastasin, että mielellään lähden treffeille, mutta haluan myös rehellisesti alkuun kertoa, että etsin parisuhdetta, jossa voidaan viettää lapsivapaata kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia. Eli tarkoitan, että voin ehkä joskus tavata miesystävän lapset, mutta en ole kiinnostunut hengaamaan heidän kanssaan sen enempää. Tähän mies vastasi, että sitten ei kannata edes tavata. Hän kirjoitti: "Mä haluan, että mun tuleva naisystävä viettää aikaa mun lasten kanssa ja luo heihin suhteen".
Mietin vaan, että eikös tuollaisilla teini-ikäisillä ole jo oma tahto? Entä haluavatko he, että joku vieras nainen ja hänen lapsensa alkavat viettää aikaa heidän kodissaan? Miten sä edes "luot suhteen" niihin lapsiin , jos ne ei halua tutustua suhun? Sen vielä ymmärtäisin, jos kyseessä olisi pienet lapset, mutta nyt on kuitenkin jo lähes aikuiset lapset kyseessä. en minä ainakaan teininä ollut kiinnostunut hengaamaan mun mutsin vaihtuvien miesystävien kanssa.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tuli heti aluksi selväksi.Ap:n malli on hyvä,lapsia ei pidä ainakaan aluksi sekoittaa noihin kuvioihin.
Onko ap:n malli sellainen, että suhteen edetessä lapset siivotaan pois myös puolison elämästä, koska ap niin haluaa?
Jos joku lapseton kuvittelee, että lasten aikuistuessa heidän vanhempansa muuttuvat lapsettomiksi ja lapset katoavat heidän elämästään... niin normaaleissa ihmissuhteissa ei niin käy. Lopulta ne lapset saavat ehkä itsekin lapsia ja miehestä tulee pappa, jonka luona edelleen käydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jolla kaksi lasta. Jäin leskeksi kun lapseni olivat jo päälle parikymppisiä. Saivat sittemmin omia lapsia joita tapasin toisinaan viikonloppuisin. Sitten löysin uuden miesystävän ja kyllä lapsenlapseni kuuluivat pakettiin eli tapasimme myös lastenlasteni aikana.
Tuo on ihan eri asia. Ei ne pienet lapsenlapset varmaan ihan yhtenään ollut sun luona.
Kyllä he paljon olivat. Se nyt kuitenkaan ollut se pointti tässä. Lähinnä kysymys on paljolti siitä miten aikuiset hoitavat nämä asiat lasten kanssa. Myös se, miten uusi kumppani suhtautuu lapsiin. Jos tuo omaa vastentahtoisuuttaan esiin edes vähänkään, niin kyllä lapset sen vaistoavat. Olen vain edelleen sitä mieltä että mies teki fiksusti kun ilmoitti asian ennen treffejä. Ap sitten väänsi sen vaatimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät häviä ikinä isänsä tai äitinsä elämästä. Turha tuudittautua edes siihen, että kun ovat täysi- ikäisiä. Tulee lapsenlapsia, synttäreitä, jne jne. Katsokaa tätä päivää pidemmälle ja miettikää, jaksatteko. Jos toisen lapset aiheuttavat jatkuvasti närää, ei se ole terve olotila . Kannattaa ennakoida ja tutkiskella itseään, pystyykö siihen ilman jatkuvaa hermojenkiristystä. Lapseton puoliso voi olla parempi vaihtoehto.
Lasten synttäreillä on sitten paikalla myös se lapsen äiti ja hänen puoleistaan sukua. Monet viettää joulun,in yhdessä exän ja lasten kanssa.No ei todellakaa ole. Mun taloon ei oo lasten äidillä tai tämän sukulaisilla mitään asiaa ja
En tiedä ongelmasta, kun olen parisuhteessa lasteni vanhemman kanssa.
Ikävää, että sinulla on vaikeuksia tulla toimeen ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan outoja kommentteja osa. Mielestäni mies teki todella fiksusti kun heti ilmoitti mitä toivoo. Ap väänsi sen muotoon vaatii.
Jos tuo juttu olisi ollut ainoastaan miehen toive, niin hän olisi tavannut AP:n ja vain suostunut siihen, että mennään AP:n rajojen mukaan. Mutta koska tuo oli miehen ehdoton vaatimus, että naisystävän tulee viettää aikaa hänen lastensa kanssa, niin se on vaatimus/ehto. Hän ei siis ala lainkaan suhteeseen naisen kanssa, joka ei tähän ehtoon suostu. Enkä mä edes ymmärrä, miten joku vanhempi voi tehdä tuollaisia päätöksiä kuulematta teini-ikäisiä lapsiaan. Että jos ne omat lapset eivät pidä isän naisystävästä ja tämän lapsista, niin silti olisi pakko hengata niiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät häviä ikinä isänsä tai äitinsä elämästä. Turha tuudittautua edes siihen, että kun ovat täysi- ikäisiä. Tulee lapsenlapsia, synttäreitä, jne jne. Katsokaa tätä päivää pidemmälle ja miettikää, jaksatteko. Jos toisen lapset aiheuttavat jatkuvasti närää, ei se ole terve olotila . Kannattaa ennakoida ja tutkiskella itseään, pystyykö siihen ilman jatkuvaa hermojenkiristystä. Lapseton puoliso voi olla parempi vaihtoehto.
Lasten synttäreillä on sitten paikalla myös se lapsen äiti ja hänen puoleistaan sukua. Monet viettää joulun,in yhdessä exän ja lasten kanssa.
Kukaan ei vietä joulua exän kanssa. Synttäritkin on lapsella ont kummassakin kodissa
Rippijuhlat, valmistiujaisrt ym isot juhlat on niitä, joissa mälapsen molemmat vanhemmat ovat paikalla. Ja aikuiset ihmiset tähän kyllä kykenevät.
AP ei halua nähdä miehen lapsia koskaan. Ymmärrän miestä. Lapset on mun perhe ja kuuluu mun elämään. Ei tuosta suhdetta olisi tullut koskaan, joten mies teki fiksusti. Miksi ap.ta harmittaa?
Ai niin, tää on provo