Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii, että naisystävän on vietettävä aikaa hänen lastensa kanssa

Vierailija
22.11.2025 |

Mitäs tähän kommentoitte:

Viestittelin Tinderissä ihan mukavan ja kunnollisen oloisen n. 45-vuotiaan miehen kanssa. Hänellä on vuoroviikoin 12-vuotias poika ja 15-vuotias tyttö. Hän kirjoitti, että esikoinen on ikäistään lapsellisempi ja tarvitsee vielä paljon isäänsä ja sitten taas kuopus on ikäistään kypsempi ja itsenäisempi. Hän kutsui minut treffeille. Vastasin, että mielellään lähden treffeille, mutta haluan myös rehellisesti alkuun kertoa, että etsin parisuhdetta, jossa voidaan viettää lapsivapaata kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia. Eli tarkoitan,  että voin ehkä joskus tavata miesystävän lapset, mutta en ole kiinnostunut hengaamaan heidän kanssaan sen enempää. Tähän mies vastasi, että sitten ei kannata edes tavata. Hän kirjoitti: "Mä haluan, että mun tuleva naisystävä viettää aikaa mun lasten kanssa ja luo heihin suhteen".

Mietin vaan, että eikös tuollaisilla teini-ikäisillä ole jo oma tahto? Entä haluavatko he, että joku vieras nainen ja hänen lapsensa alkavat viettää aikaa heidän kodissaan? Miten sä edes "luot suhteen" niihin lapsiin , jos ne ei halua tutustua suhun? Sen vielä ymmärtäisin, jos kyseessä olisi pienet lapset, mutta nyt on kuitenkin jo lähes aikuiset lapset kyseessä. en minä ainakaan teininä ollut kiinnostunut hengaamaan mun mutsin vaihtuvien miesystävien kanssa.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eli tarkoitatko, että isän pitäisi hyväksyttää lapsillaan uusi kumppani? Kysyä lapsilta, että onko teille ok, jos mä seurustelen tämän naisen kanssa?

Vierailija
182/182 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa sinusta lasten holhoojan isäviikoille

12- ja 15-vuotiaat ei nyt niin holhousta tarvitse. Ap:n kuvaama mies on kuitenkin rehellinen ja avoin suhteen laadusta. Ei halua parisuhteestaan erillistä saareketta elämäänsä, vaan haluaa, että parisuhde on osa hänen elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän