Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Lelukoiran. Suosittelen sellaista kaikille koiraa haikaileville että meidän muiden ei tarvitsisi kokea haittaa siitä teidän oikeasta räksyttävästä ja kaduille p..kovasta haittaeläimestä
Meidän koira ei kulje kaduilla eikä räksytä. Meillä on aidattu tontti ja laumis.
Kyllä, Mittelit on huonolonkkaisia. Meidän lähellä asuu kasvattaja joka manaa rodun lonkkatilannetta. Itse ottaisin westien, ellei miehellä olisi allergiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen vanhan reppanan rescuekoiran, joka ei kelpaa kenellekään. Sitten hellisin sitä sen loppuelämän ajan ihan viimeisen päälle.
Tämä itse asiassa aiotaan toteuttaakin, kun ollaan itse sen verran vanhoja ettei enää juurikaan matkustella.
Kävisikö ihan suomalainen vanha kodinvaihtajakoira?
Itse ottaisin suomalaisen vanhan koiran, joka tarvitsee uuden kodin.
Mäyräkoiran, sileä- tai karkeakarvaisen.
Suomenpystykorva on ainoa oikea koirarotu minulle. Meillä ollut lapsuudenkodissa aina kippurahäntä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hot dog olis kiva
Biltemassa myydään hodareita 1 euroa/dogi
Kangalin. Kyseinen rotu on ollut monta vuotta ns. haavekoira. Kangalin hankinta vaatisi omakotitalon maalla ja mieluiten vielä ihan maatilan jossa se saisi olla työkoirana. Mutta kun en asu maalla enkä varsinkaan maatilalla, niin en ole hankkimassa :D
Palvelukoiran. Malinois tai doberman. Haluan harrastaa koiran kanssa aktiivisesti.