Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on itäeuroopanpaimenkoira ja olen harkinnut sille kaveriksi jotain laumista, ehkä tiibetinmastiffi tai pystiffi. Asutaan maalla, kaksi hehtaaria maata aidattu talon ympäriltä koiria varten eikä ole naapureita.
Maremmano?
Villakoiran maton alle tai nurkkaan imuroitavaksi. Oikeata koiraa en jaksaisi ulkoiluttaa enkä hoitaa muutenkaan, joten parempi ettei pakkokoira tulisi mun huusholliin.
Vierailija kirjoitti:
Villakoiran maton alle tai nurkkaan imuroitavaksi. Oikeata koiraa en jaksaisi ulkoiluttaa enkä hoitaa muutenkaan, joten parempi ettei pakkokoira tulisi mun huusholliin.
Ei kelpaa, nyt on pakko ottaa. Minäkin "otin" lapinkoirat ulkoaitaukseen, vaikka olen allerginen. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Mäyräkoirat on aika vaativia. Ulkonäkö pettää.
Itse ottaisin (ja otinkin) sekarotuisen rescuekoiran.
Buuuuu!
Leonbergin koira. Kaverin kotona oli pari leonbergiä ja oli kyllä kivoja koiria.
Vierailija kirjoitti:
Chihu tietenkin. Tätä rotua on ollut minulla yhtäjaksoisesti vuodesta 1995 eli 30 vuotta.
Ja on seuraavat 10 vuotta vähintään.
Nyt on 2 näitä.
Ihan hirveitä räkyttäjiä, vai eikö sinun koirat ole? Miten kestät sellaista?
Käsittämätön kysymys? Miten koira on pakko ottaa? Eläimenkin kannalta kehno skenaario!
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön kysymys? Miten koira on pakko ottaa? Eläimenkin kannalta kehno skenaario!
Ajatusleikki, höppänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on itäeuroopanpaimenkoira ja olen harkinnut sille kaveriksi jotain laumista, ehkä tiibetinmastiffi tai pystiffi. Asutaan maalla, kaksi hehtaaria maata aidattu talon ympäriltä koiria varten eikä ole naapureita.
Maremmano?
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua.
Vierailija kirjoitti:
No leikitään hetki tällä mielikuvalla. Jos "olisi pakko". Ei tietenkään oikeasti ole pakko mitään ottaa. Mutta mikä rotu miellyttää sinua eniten?
Itsekin olen enemmän kissaihminen mutta jos olisi pakko ottaa koira niin ottaisin ehdottomasti tuollaisen mäyriksen halikaveriksi. 🥰 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chihu tietenkin. Tätä rotua on ollut minulla yhtäjaksoisesti vuodesta 1995 eli 30 vuotta.
Ja on seuraavat 10 vuotta vähintään.
Nyt on 2 näitä.
Ihan hirveitä räkyttäjiä, vai eikö sinun koirat ole? Miten kestät sellaista?
Mun chihut eivät haukkuneet ollenkaa kun asuin kerrostalossa. Jengi kysyi, että onko ne kissoja. Koulutus niin, että en mene ovelle, enkä lotkauta korvaani jos ovikello soi tai joku koputtaa.
Cairninterrieri tai se pienempi, mikäs se olikaan, norwitchterrieri?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kuvitteellinen skenaario ääliö-autisti.
Lukee JOS
Labbis. Ollut niitä jo kaksi aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa, nyt on pakko ottaa. Minäkin "otin" lapinkoirat ulkoaitaukseen, vaikka olen allerginen. Nih.
Tosin täysin väärä rotu sulle, koska lapinkoirat ovat todella ihmisläheisiä. Karsea kohtalo olisi koirien joutua sulle. Miksi et valitse rotua, joka on hyvin itsenäinen ja viihtyy ulkona, kuten joku laumanvartija.
Edelleen jonkun lyhytkarvaisen vinttikoiran, whippetin tai greyhoundin. Hitsin helppoja ja mukavia koiria. Tosin tarvitsevat suht paljon liikuntaa.
Minäkin rakastan mäykkyjä, mutten viitsisi ottaa sen pitkän selän aiheuttamien terveysongelmien vuoksi. Omat suosikkini ovat karkeakarvaisia.
Snautsereista olen pitänyt aina, ehkä kääpiösnautseri olisi kokonsa puolesta paras minulle.