Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan mitään keski-ikäisten naisten suosikkikoiraa eli valkoista pientä koiraa, jonka nimi on Lumi, Valko, Nöpö, Prinsessa tai Daisy. Ja joka räksyttää kimeästi kaikkea liikkuvaa kuin heikkopäinen.
Nöpöön voisi asentaa varren ja pestä vessanpönttöä sillä. Siis niiku jos niinku olisi pakko ottaa koira niinku.
Jos pakko olisi niin niin superlonilla täytetyn teddykoiran.
Erikoinen juttu: koiran pakkotilanneotto. Keksi lisää satuja.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen juttu: koiran pakkotilanneotto. Keksi lisää satuja.
Oletko koulussa oppinut, mitä JOS - sana tarkoittaa? Esim. Jos tädillä olisi munat, niin se olisi setä😅 ja jos sulla olisi aivot, niin ymmärtäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei voisi pakottaa minua ottamaan koiraa!
Ei tietenkään. Tää ketju on ajatusleikkiä.
Vaikea kuvitella koirarotua, kun kysymys on noin absurdi.
Mikä koira käyttäytyy ja on ulkonäöltään kuin kissa? Oppii käyttämään hiekkalaatikkoa, on älykäs ja leikkisä, mutta ei ole koko ajan omistajansa tai kylään tulevien vieraiden kimpussa? Ei kuolaa ja on hiukan nirso ruuan suhteen? Terve ja helppohoitoinen?
En enää yhtäkään koiraa halua ja jos olisi pakko ottaa taas sellainen niin viimeisen luodin säästäisin itselleni.
En ottaisi koiraa, mutta kissan ottamista voisin sentään harkita.
Toisaalta lemmikki sitoo liikaa, sen ylläpito maksaa. Mieluummin käytän rahat itseni hemmotteluun ja matkustamiseen.
Ihmetyttää miksi kaikkein köyhemmillä ja velkaisilla ihmisillä on eniten lemmikkejä: koiria ja kissoja talo täynnä.
Lenkkeilykin on kivempaa ilman koiraa. Eikä ole pakko lenkkeillä vesisateessa.
Jonkun hassun sekarotuisen pystykorvantapaisen tai labbiksen.
Minäkin olen saksanpaimenkoira, minuun voi tutustua tarkemmin osoitteessa https://askar-unaxis.com/
Minibulli, niinkuin nykyinenkin. Suomen minibullikanta vaan on niin sairas, että ulkomailta hakisin. Vielä en tiedä tarkemmin mistä. Nykyinen on ihan suomalaista alkuperää ja terveysongelmien takia jo ruokiin menee yli 200 euroa kuukaudessa, lääkkeisiin satanen, mutta niistä sentään vakuutus korvaa suurimman osan.