Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (61)
Mulla on ollut saksanpaimenkoiria. Todella hieno rotu.
Tähän elämäntilanteeseen ottaisin kuitenkin pienen seurakoiran. Esim. havannankoiran tai coton de tulearin.
Huskyn kuten oli edellinenkin. Ikinä ei tarvinnut eläinlääkärin hoitaa sairauksien takia kun oli terve kuin pukki eikä tullut edes nivelvikoja
Kaksi lapinkoiraa ja pitäisin niitä aina ulkona. Allergia.
KK villakoira.
Todella helppo ja terve rotu ja karvaongelma on hyvin pieni.
Chihu tietenkin. Tätä rotua on ollut minulla yhtäjaksoisesti vuodesta 1995 eli 30 vuotta.
Ja on seuraavat 10 vuotta vähintään.
Nyt on 2 näitä.
Vierailija kirjoitti:
Huskyn kuten oli edellinenkin. Ikinä ei tarvinnut eläinlääkärin hoitaa sairauksien takia kun oli terve kuin pukki eikä tullut edes nivelvikoja
Minkä kokoinen husky on? Mitä se syö teidän taloudessa?
Cairnterrierin tai Havannan koiran. mäyräkoirat on myös 😍
Mutta eikö ne ole järkiään selästä sairaita ja kipeitä?
mittelpitz. on kaksi ja mitä parhaimmat ovikelltot, ei kukaan tule huomaamatta edes pihaa ja herätyskellot,, viimeistän kuudelta hypätään sänkyyn ja haukutaan aamiasta. Aina valmiina lähtemään mukaan ja antavat kuulua itsestään niin sisällä kin ulkona
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kuoli?
Ja todellakin tuollaisen pitkä-ja sileäkarvaisen, en mitään karkeakarvaista. Ap
kääpiösnautserin ja kääpiövillakoiran hybridin, on leikkisä kuin mikä
Vierailija kirjoitti:
mittelpitz. on kaksi ja mitä parhaimmat ovikelltot, ei kukaan tule huomaamatta edes pihaa ja herätyskellot,, viimeistän kuudelta hypätään sänkyyn ja haukutaan aamiasta. Aina valmiina lähtemään mukaan ja antavat kuulua itsestään niin sisällä kin ulkona
Naapureiden painajainen.
Nyt on itäeuroopanpaimenkoira ja olen harkinnut sille kaveriksi jotain laumista, ehkä tiibetinmastiffi tai pystiffi. Asutaan maalla, kaksi hehtaaria maata aidattu talon ympäriltä koiria varten eikä ole naapureita.
Irlannin susikoiran. Kiltimpää rotua saa todella hakea. Aivan upeita lasten kanssa.
Suloinen aloituksen koira. Näyttää tosi pehmeältä 😍
Jonku pienen koiran, joka mahtuu laukkuun ja voi ottaa mukaan kaikkialle. Yorkshirenterrieri näyttää kivalta lyhyessä turkissa.
Mäyräkoirat on aika vaativia. Ulkonäkö pettää.
Itse ottaisin (ja otinkin) sekarotuisen rescuekoiran.
Labbiksen 🐕