Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
Kommentit (188)
Joskus humalassa rakon hallinta pettänyt..
Joskus pitkällä auto matkalla kaveriporukalla ja en kehdannut sanoa että ihan kauhea hätä ja kiemurtelin vain takapenkillä tuskaisena ja yritin kaikin tavoin estää pissaa tulemasta. Onneks jossain vaiheessa mentiin huoltoasemalle ja sitten kaveritkin jo kysy et onks kaikki hyvi ku vääntelehdin parkkipaikalla ja sanoin vaa että iha hirveä kusihätä pakko päästä vessaan nyt ja kaverit vaa et No mene ja äkkiä ennekö kastuu housut ja niinhän siinä kävi farkkuja riuhtoessa alas hallinta petti vähän ja farkkuihin tuli tumma läikkä hasruksiin onneksi suurin osa meni pönttöön ja kylläpä muuten helpotti oloa se hätä oli tuskaa... Kaverit jälkeen päin kuittaili autossa et näköjään et iha ehtinyt ja se vähän hävetti
Kerran baari jonossa aivan sietämätön hätä ja yritin kaikin keinoin pidätellä ja pyytää että pääsisin jonon ohi mutta en päässyt ja hallinta vain petti oli niin sattuva hätä ja kyllä hävetti kaikki näki vahingon...
Jos joudun kovaa pissahätää pidättelemään, yritän välttää sen näyttämistä tai kertomista muille, koska en siinä tilanteessa halua vastailla kysymykseen siitä pystynkö pidättelemään.Tiedän sen että saattaa lirahtaa housuun, mutta pystyn yleensä saamaan tilanteen hallintaan ja estämään ettei kaikki tule. Pienemmät läikät farkuissa ja erityisesti mustissa uskon pystyväni jotenkin salaamaan jonkin aikaa. Ja se riittää siihen että kuivuvat hieman tai kosteus tasaantuu ja sitten märkyys ei paljoa näy ulospäin. Pieni epämukavuus märkyydestä ei siinä tilanteessa haittaa. En myöskään ole mahdollista pientä hajua kokenut ongelmaksi.
Tässä talvella kun junatkin paljon myöhästelivät ja itsekin meinasin myöhästyä alkuperäisestä aikataulusta. Olin aikonut käydä heti pissalla junassa, mutta jo laiturilla lirahti housuun. Tosiaan miehellä pissa ei helposti takapuolta kastele, mutta farkkujeni etumus oli kyllä märkä. Menin kuitenkin paikalleni istumaan, joka oli käytävä paikka erään nuoren naisen vieressä ja taisi hän olla vähän vaikeana vilkaistessaan housujani. Itsekin pelkäsin naiskonduktöörin lähestyessä hänen luulevan minun pissanneen penkille, mutta hän ei ainakaan sanonut mitään. Oman vaunun vessa oli epäkunnossa enkä kehdannut kulkea junassa pissa housussa, joten yritin vaan pidätellä. Pari pientä lirahdusta tosin pääsi ja huomasin vieressä istuvan hymyilevän itsekseen. Jäin sitten Helsingissä viimeisenä junasta, vaikka ei märkyys enää paljon näkynyt.
Kaupngilla iski kova kusihätä ja suuntasin puistoon jonne oli vielä matkaa. Oli nesteenpoistolääkityskin vielä. En saanut kullia pihalle riittävän nopeasti ja kusin sinisten vasemman lahkeen sisäosan märäksi. Sen jälkeen siirryin käyttämään mustia farkkuja.
Miksi haluaisit kuulla jotakuta toisen kertovan nolosta tilanteestaan? Ei kai sun elämä ole niin tylsää, että tarvii toisten hankalia hetkiä piristykseksi?
Nää teidän tarinat saa mut kovaksi! Oon jo lauennut useamman kerran! Lisää kiitos!!!
ap
Itse asiassa annan tässä parhaillaan farkkujeni hieman kuivahtaa kirjastossa lueskellen. Olin kaupungilla asioita hoitelemassa ja kuten aika usein pissan pidättely tuo asiaan oman haasteensa. Jotenkin vaan tällä kertaa pääsi yllättäen jonkin verran housuun. En sillä hetkellä edes katsonut kuinka märältä näyttää, koska tiesin takin peittävän jonkin verran. Ja oman haarovälin tuijottelu kyllä paljastaa helposti asian. On kuitenkin mukava päästä lämpimään ja rauhalliseen paikkaan ja antaa kosteuden hieman haihtua. Mutta nyt runsas tunti lirauksesta märkyys ei enää näy ja voin tästä aivan huoletta jatkaakin matkaa, vaikka takki auki.
Vierailija kirjoitti:
Tässä talvella kun junatkin paljon myöhästelivät ja itsekin meinasin myöhästyä alkuperäisestä aikataulusta. Olin aikonut käydä heti pissalla junassa, mutta jo laiturilla lirahti housuun. Tosiaan miehellä pissa ei helposti takapuolta kastele, mutta farkkujeni etumus oli kyllä märkä. Menin kuitenkin paikalleni istumaan, joka oli käytävä paikka erään nuoren naisen vieressä ja taisi hän olla vähän vaikeana vilkaistessaan housujani. Itsekin pelkäsin naiskonduktöörin lähestyessä hänen luulevan minun pissanneen penkille, mutta hän ei ainakaan sanonut mitään. Oman vaunun vessa oli epäkunnossa enkä kehdannut kulkea junassa pissa housussa, joten yritin vaan pidätellä. Pari pientä lirahdusta tosin pääsi ja huomasin vieressä istuvan hymyilevän itsekseen. Jäin sitten Helsingissä viimeisenä junasta, vaikka ei märkyys enää paljon näkynyt.
Ajattelinkin, että on varmaan keksitty ja kun sama tarina löytyy myös fetissipalstalta hieman muunneltuna, taisin olla oikeassa.
Joku fetissipervo kirjoittanut koko ketjun?
Eräässä koulutustilaisuudessa toiset halusivat jättää yllätyksekseni viimeisen tauon väliin, että voisi päästä kotiin aikaisemmin. En halunnut olla ainoana eri mieltä, vaikka olin jo henkisesti valmistautunut pääsemään vessaan helpottamaan alkavaa pissahätääni. Hieman aiemmin juomani pari kahvikupillista teki oloni nopeasti tukalaksi. Jouduin äkillisesti miettimään sanonko että on ihan pakko päästä vessaan, koska pystyn yleensä aika hyvin pidättelemään. Asia ratkesi siihen, että tunsin että pissa alkaa valua housuun. Koska en halunnut muiden huomaavan kastuneita farkkujani, istuin vaan ihan tavallisesti. Ei toisaalta ollut enää akuuttia tarvetta lähteä vessaankaan, koska pissahätää ei enää ollut. Itselläni joskus kahvin aiheuttama äkillinen kova pissahätä ei tarkoita rakon olevan täynnä ja pissaa ei ihan hirveästi tule. Olihan se hieman hankalaa pois lähtiessä, mutta ei sitä ainakaan kaikki huomannut. Luulen kouluttajan olevan ainoa, joka huomasi pissaa tulleen housuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla, mutta parikertaa olen ulkopuolisen nähnyt..
Olin shoppailemassa ja päätin sitten mennä metrolla seuraavaan paikkaan. Samassa metrossa tuli joukko jotain 17-19v poikia(?) Katselin, että naurattaako yhtä kun se huojui, mutta istuin niin lähellä, että sivusilmällä katsoin. Huomasin, että sillä on kova hätä. Kaverit vaan sanoi, että: Kyllä sä kestät loppuun, pääset kuselle sit ku jäädään, ennen vaihtoo ehit. " Yms. Katselin, kun poika "piteli" itsestään ja katseli ulos tuskaisena. Metro jäi ja poika rynnisti ulos ja oli puunjuurelle kusasemassa, ei vaan saanut housuja auki. Oli se kyllä näky. Poika hyppi ja piteli toisella kädellä lujasti kiinni. Yhtäkkiä se metro tuli, ei poika ollut ehtinyt. Kamut oli sillee äkkiääkkiä tuu! Poika huusi ett pakko päästä!! Menin samaa metroo ja poika melkein huusi siellä hädästä. Se vaihteli asentoa ja yhtäkkiä, kun se oli seisonut se alko kusta. Kusi valu lattialle ja k
Alkuperäisessä kirjoituksessa oli kyseessä ratikka ja olihan se hieman realistisempaa, kun mietitään millaisessa tilanteessa metroa vaihdetaan. Siis joku lähtee Itäkeskuksessa (ainoa paikka, missä metroa täytyy vaihtaa) jonnekin puun juurelle eikä vessaan, ja siinä puun juurella, eli metroaseman ulkopuolella, huomaa, että vaihtometro on tulossa :D
"Pilden painaminen" on myös yksi ilmaisu, josta huomaa kirjoittajan olevan mies ja fetisisti.
Olin kirjaston tietokoneella ja en halunnut jättää työtäni kesken. Aikaisemmin juomani kahvi alkoi todellakin tuntua rakossa. Olen joskus muissa tilanteissa onnistunut helpottamaan pissahätää antamalla pienten lirausten tulla. Joten annoin hieman periksi, mutta en onnistunut saamaan tilannetta hallintaan. Pian oli farkkuni ja vähän tuolikin kastuneet. Oli noloa lähteä takapuoli kastuneena ja jättäen märkä tuoli seuraaville käyttäjille. No sain myöhemmin kuulla moitteita alleni laskemisesta.
Mä en ymmärrä kysymystä. Maailma on pisuaarini.
Pitkän baari illan jälkeen aivan kammottavaa kusihätä eikä vessaa missään sanoin taksikuskille että ajaa nopeasti mut kotiin tai kastuu penkki.. Se hätä oli aivan kammottava painoin vain itseäni penkkiä vasten lujasti ja toivoin ettei rakko pettäis mutta kun taksi saapui kotipihaan maksoin äkkiä ja tunsin että nyt ei ehdi vessaan vaikka miten yrittäisin ja niin siinä kävi vaaleat farkut aivan litimärät rakko tyhjeni kerrasta enkä pystynyt pysäyttämään virtaa... Jotenkin helpotti mutta myös hävetti samaan aikaan. En unohda tuota hätää ikinä...
Kun kerran festareilta tullessa kotiin ihan hirveä pissahätä se tuntui jo kivulta ja koitin vain kaikin keinoin pidättää sitä mutta olin juonut paljon alkoholia ja se hätä oli niin kammottava että kotiovella en mahtanut mitään ja pissasin housuun
Vaikka 20v aikuinen olenkin, kyllä kuset joskus housuun on tullut;
Olin menossa metrolle kun menen sillä töistä(en ole ostanu autoa vielä joten juu. Näitä mun metroi menee aika usein joten vessassa ei ehdi kahden metron välissä käymään. Olin tulossa töistä, mutta pissahätä vaivasi, olin juonut vähän liikaa kahvia kokouksessa, myös tuplana, mul oli tällöin jonkinlainen ripuli, niin kiva yhdistelmä. Olin menossa metrolle ja edelleen se pissahätä päällä. Pääsin metroon mut alko molemmissa päissä tuntua, ensin etu sitten hieman myöhemmin taka, menen siis kahdella metrolla aina kotiin nii juu, pääsin ekasta metrosta ja oli kova hätä, tiesin että jos menisin vessaan niin en ehtisi metroon(ja niitä SAMOJA metroja kulkee sitten aika harvoin) joten päätin pidätellä, tokaan metroon ollaan aika hyvin nytten päästy. Päösin pois ja nyt oli hirvittävä vessahätä ja mun julkiseen lähi vessssa oli hirvittävä jono joten menin vaan kotiin, ihan pian alkoi vähän valua pissa ja se vaan valua ja valua joten kaikki tietää että nytten on mahdotonta enää pidättää ja pitää hyväksyä että nytten kuset tulee housuun. Jatkoon vaan matkaa ja noin 10 min päästä jäin vaan keskelle katua molemmat kädet alapään kohdalla kun en halunnut kusta housuun ja alkoi jo sattua alapäätä, pisu vaan valui käsin ja en voinut liikkua. Kohta kakka alkoi myös tulla housuun. Olin todella häpeissäni kun allani oli pissa lääkkeiden ja kakkaa valui vaan housuun mulla oli vielkin kädet alaspäin kohdalla ja kohta aloin itkeä ja aika moni tuijotti 20v naista kellä oli selvösti ollut hätä päällä...
Ihan sikana noloa
Kerran kauppoja kierrellessä tunsin jo vähän pissahädän yltyvän mutta ajattelin että kierrän kaupat loppuun ja lähtiessä käyn pissalla mutta hätä yltyikin nopeasti ja kiirehdin jo vessaan ja yllätys kauhea jono.... Siinä sitten steppasin ja niiailin jalkoja ja pakko oli käsiä pitää jalkojen välissä ja painaa reisiä yhteen ja edessä oleva huomas ja sanoi vaan että koita kestää... Mutta vaikka miten anelin ala päätäni että koita kestää vielä ei ole aika pissata hoin mielessäni niin alkoi väkisin karkaamaan mutta sain onneksi vielä hallintaan... Sitten kun minun vuoro tuli niin juoksin koppiin ja aahhh se helpotus pikkuhousut olivat kastuneet mutta suurin osa kumminkin pönttöön. Se. Oli aivan kammottava hätä