Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
Kommentit (188)
Pissasin kerran housuille. Yleinen vessa ja pissaan aina ilmasta. En siis istu vaan olen vähän ilmassa. Yleensä se onnistuu enkä roiski. Tällä kertaa en huomannut, että pöntön kansi oli kiinni. Eli pissasin kannen päälle ja siitä pissa valui lattialle housuilleni ja kengille.
Ei niinkään noloa, koska tapahtui kotona, mutta kamalaa muuten. Hirveässä migreenissä oksensin ankarasti wc-pyttyyn, enkä voinut mitään sille, että pissasin samalla vessan maton aivan märäksi. Päänsärky oli aivan hirveä, ja oksentaminen tavallaan helpotti, vaikka oksentaessa tuntui siltä, että nyt päätodella räjähtää. Sen päälle sitten oli siivottava wc-pytty oksennuksesta ja lattia pissasta. Oli aika tyhjentävä kokemus, tosiaan. Suurin piirtein hirveydessä samaa luokkaa, kun mahataudissa oksentaessa paskansin samalla housuuni. Mahtava tunne. Sekin tapahtui onneksi kotona.
Joskus laitan vaipan turvaksi. Silloin pissat tulee kyllä vielä helpommin.
M25
Kerran olin kaverilla ja istuttiin lattialla ja naurettiin ihan kauheesti ja yhtäkkiä pissa alkoi syöksyä housuun, nauruni loppui heti ja painoin kantapäätä pildeen mutta se oli jo ihan märkä. Sain pissan loppumaan mutta housuissa oli iso läiskä ja hävetti.
Miks noista vanhoista kommenteista puuttuu alusta sanoja?
Kerran en jaksanut käydä kaupungilla vessassa ja oli aivan järkky hätä sit vaa pidättelim ja jossain vaiheessa kaveritkin alko jo huomauttelee et pitäskö mun mennä vessaan ku en pysty olleen paikallaan mutta jostain syystä vaa jatkoin pidättelyä.. sitten jossain vaiheessa hätä tuntui jo kivulta ja ajattelin etten selviä kotia kuivin housuin ja niinkuin kävikin kaverit kahto pitkään ku märkä läntti haarovälissä vaan kasvoi ja kasvoi...
Olin joskus noin 2 vuotta sitten poikaystäväni ja hänen kahden kaverin kanssa lumitöitätekemässä .mulla oli ihan Hirvee Kusihätä se oli ihan valtava ja sanoin et meen vessaan mut poikaystävä sano et lähetään kahville et sinne on vaan 5 min et kestät kyllä sinne asti sanoin et joo ja samalla suihkautin noin 3 lusikallista pissaa vaaleisiin farkkuihin. Sitä ei vielä onneks nähny mut pissahätä oli kauhee.Kun päästiin sinne kahvilaan niin istuin penkille mun poikaystävän viereen ja sen 2 kaveria meni vessaan. Kun istuin tunsin lirauttavani taas vähän ja nyt sen jo näki.sanoin mun poikaystävälle et pakko päästää housuun et jos nousen ylös niin päästän ja vessatkin on varattu. Mun poikaystävä sano et päästä vaan et ei kukaan kato ja sit mä yritin vielä pidäättää mut oli ihanpakko päästää niin sit kuin housuun.
Vierailija kirjoitti:
Miks noista vanhoista kommenteista puuttuu alusta sanoja?
Varmaan laitettu otsikkoon, ja otsikoiden käytöstä on luovuttu.
Olin menossa työterveyslääkärille rajun flunssan takia ja ostin matkalla ison jääkahvin josta ehdin juoda jo puolet ennenkuin saavuin lääkärin vastaanotolle. Kahvihan holahtaa hetkessä elimistön läpi ja vaikka tunsin että vähän pissattaa, koetin pidätellä että jos lääkäri kutsuu kun olen vessassa.. samassa sain yskänpuuskan ja rakko antoi periksi, hätä oli tuntunut pieneltä mutta pissaa tuli kuin saavista kaatamalla! Hemmetti miten nolotti, juoksin vessaan ja huuhtelin farkkuni lavuaarissa, pikkuhousut heitin roskiin. Lääkärille selitin Jokerimaisesti hekotellen miten kaadoin kahvin syliini mutta onneksi oli jääkahvia, heh heh.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000582091.html
Ei ole oma eikä pissajuttu, mutta tässä kakataan housuun bussissa. Hesarin ja Suomen Kuvalehdessä vaikuttavat nyt nämä kulttuurin eturintaman vaikuttajat!
Ripuloin juuru viime viikolla lenkillä ollessani housuuni. Lieveri valui pitkin kinttuja.
Armeijassa käsketään virtsaamaan vaikka silmään jos sinne meni fosforia, kaasua tms. Virtsa ei ole ihan puhdasta, mutta riittävän puhdasta ellei sairasta. Ja sitten on se golden shover porukka joka tietää mitä siideriä juoda jotta se keltainen....
...ja juu odotan bongaavani alapeukkuja. .... kaupunkilaisilta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000582091.html
Ei ole oma eikä pissajuttu, mutta tässä kakataan housuun bussissa. Hesarin ja Suomen Kuvalehdessä vaikuttavat nyt nämä kulttuurin eturintaman vaikuttajat!
Miten sulkijalihaksen saa auki jos istuu penkkiä vasten. Paine painaa tavaraa jo vähän takaisin. Taitaa olla mielikuvateko.
Kerran yhdellä keikalla se oli kammottavan hätäni koskaan. Jo keikalle jonottaessa tunsin että vähän pissattaa mutta siinä ruuhkassa ja kauheat jonot vessakopeille ajattelin että kai sen pystyy pidättelemään helposti. Otin sitten vielä juomista keikan aikana ja puolessa välin keikkaa alkoi jo rakkoa painamaan aikalailla piti vähän vaihtaa asentoa kokoajan että ei tuntuisi hätä niin paljoa.sitten kun keikka oli loppumaisillaan oli hätä jo sitä luokkaa että jalat ristissä odotin vain keikan loppua että pääsen vessaan ja viimein keikan loputtua piti oikeasti juosta vessajonook ja siinä vaiheessa oli jo niin hirmuinen hätä että oli pakko pyytää jonossa olioilta että saanko pliis käydä ensin ja nekin varmasti tajusi kuinka kova hätä mulla oli kun kädet jalkoväliä puristaen anelin vessaan pääsyä.... Sit kun lopulta vessa vapautui olin jo niin tuskissaan ja paniikissa kun tuntui että millä hetkellä hyvänsä hallinta pettää yritin repiä tiukkoja farkkuja alas hypin paikallaan ja kirosin kuinka paljon pissattaa se oli ihan hirveää ja sitten se tapahtui ...pissaa vaan alkoi tulemaan en mahtanut enää mitään vaikka toinen käsi piteli pildeä kokoajan tiukasti kiinni ja sitten viimein sain farkut pois ja loput pissat pönttöön ja sitä riitti aivan järjettömän kauan ennenkö pissan tulo loppui... Pikkarit oli aivan läpimärät ja farkuissa kun kyllä näkyi että vahinko oli sattunut.
Kertokaa muutkin jos on sattunut tai ollut läheltä piti tilanteita
Kerran töistä kotiin tullessa ei vaan rakko pitänyt enää kun jäin bussin kyydistä pois ja farkut kastui kokonaan.
Peukutan kymmenen vuotta vanhoja vastauksia!
Kerran baarin vessajonossa kun oli armoton hätä...
Minua hämmästyttää, että joku tarkoituksella pissaa housuun.