Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä

Vierailija
29.08.2011 |

niin kerron omani.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 15-Vuotias poika ja voin sanoa että noloin elämäntilanne on nyt kun olen istunut kireissä farkuissa kauheassa nälässä 3 henkisen lapsilauman keskellä aivan käsittämättömän kamalassa kusihädässä eikä näissä kiskobusseissa ole vessaa!!!!! Jalkoja heilutellen ja kyyryssä istuen tässä olin hetken kunnes ei voinut mitää kaikki kuset housuihin ja nää lapset tietysti kailotti kaiken ja kyllä haisee.

Vierailija
122/188 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiessani rehtorina päästin aamunavauksessa housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en usko kyllä.

124/188 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa vessaan kaupungilla ja sinne oli hirveät jonot ja minulla oli hirveä pissa hätä ja parin minuutin päästä en enää voinut pidätellä ja pissa valui housuun noin 30 ihmisen nähden. Ja kyllä nolitti

125/188 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa vessaan kaupungilla ja sinne oli hirveät jonot ja minulla oli hirveä pissa hätä ja parin minuutin päästä en enää voinut pidätellä ja pissa valui housuun noin 30 ihmisen nähden. Ja kyllä nolitti

Vierailija
126/188 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-Leena kertoi eilen kuutamolla ohjelmassa omansa, kun oli raskaana laskenut alleen lavalla. Itselle tuli heti mieleen oma vahinko.

Meidän lähikentällä oli paikallisen lions clubin tapahtuma, jossa oli kaikkee lauluesityksistä, ongintaan ja peleihin. Ratsastin silloin teininä ja minut oli kutsuttu vetämään lasten poniratsastusta. Siellä esikaupungin kentän laidalla ei ollut mitään vessoja. Porukkaa tuli ja meni, mutta minä en päässyt mihinkään sen ponin vierestä ja hätä kasvoi. Sit jossain vaiheessa jouduin vain sanoon, että lähden taluttamaan ponin takas tallille. Kävelin läpi omakotialueen, kun pissa vaan alkoi tulla housuun! Kirosin mielessäni päätöksen ottaa aamulla jalkaan vaalean ruskeat ratsastushousut. Mustatkin olis ollut, mut oli hiukan pölyiset.

Kehittelin selityksen limpparin kaatumisesta syliin, mutta muiden tallilla olijoiden ilmeistä päätellen se ei oikein uponnut.... niin kuin ei kotonakaan, kun en ehtinyt luikahtamaan pesuhuoneeseen äidin ja veljen näkemättä...

Vierailija
127/188 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pissat mutta....

Voimakkaasti tärisevällä lämpöisellä vesihierontapatjalla pääsi spermat lirumaan ulos?

En käsnää ei orkkua...

Sinnä oli aikas nolona kun hoitsu tuli ja pyysi nousemaan kun aika loppui jä mällissä paikat ja patjansuojus

Vierailija
128/188 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
129/188 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kaupassa

Vierailija
130/188 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
131/188 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
132/188 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiessani rehtorina päästin aamunavauksessa housuun.

Et edes ole tarpeeksi vanha että voisit olla rehtori.

Vierailija
133/188 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneks noloja.. lapsena, teininä ja aikuisena. Lapsena koulun pihalla talvella en uskaltanut vessaan remontin äänien takia. Kävin sanoon opelle ja pääsin kotia.

Teininä keskustassa oltiin kavereiden kaa juotu 1.5litran limuja ja nauroin niin että pääsi kaikki ihan kunnolla. Muut ei nähny ja kotona hipsin huoneeseen.

Aikuisena nyt vasta sänkyyn kun näin unta että olin vessassa. Jännä että ennen ei vaikka aina nään noita unia.

Vierailija
134/188 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin, että pissat housuun.

Vierailija
135/188 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D lapsivesien tulo 2kertaa ollu tosi draamaa. Sairaalan lattialle hirveellä paineella ku olin kyykyssä ja toisen kerran ammeeseen ku poika potkas kunnolla alas

Vierailija
136/188 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oo aikuinen mutta se ei haittaa, koska tää on sika noloa.

Eli meillä oli oppitunti ja meidän piti seisoa melkein kokonaan se tunti.

Mulla oli kova vessahätä, mutta mä en uskaltanut sanoa siitä opettajalle.

Paine yltyi ja yltyi kunnes alkoi tuntua märältä.

Sitten lattialle, mun jalkojen juureen tuli lätäkkö.

Ja KAIKKI katsoi mua.

Koko luokka siis tiesi että mä olin laskenut alleni.

Vierailija
137/188 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt noloa mutta ärsyttävää. Otin vuosia sitten Opamoxia jonkin aikaa ennen nukkumaan menoa, ja se vaikutti jotenkin niin syvästi uneen että havahduin vasta siihen kun pissasin sänkyyni. ”Kiva” siinä alkaa keskellä yötä vaihtamaan vuodevaatteita... Onneksi ongelma poistui kun lopetin lääkkeen käytön (en siis ominpäin yhtäkkiä, vaan kerroin asiasta lääkärilleni).

Vierailija
138/188 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin moden päähän.

Vierailija
139/188 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin

Vierailija
140/188 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...

Niin minäkin luulin, kunnes tapahtui jotain. En tiedä mitä, mutta ns.seurapiirirakkoni pettää joskus ja pissa vain valuu. Ennen pystyin pidättelemään tarvittaessa vaikka kuinka monta tuntia. Tarkoittaa siis koko päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi