Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
niin kerron omani.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 20v aikuinen olenkin, kyllä kuset joskus housuun on tullut;
Olin menossa metrolle kun menen sillä töistä(en ole ostanu autoa vielä joten juu. Näitä mun metroi menee aika usein joten vessassa ei ehdi kahden metron välissä käymään. Olin tulossa töistä, mutta pissahätä vaivasi, olin juonut vähän liikaa kahvia kokouksessa, myös tuplana, mul oli tällöin jonkinlainen ripuli, niin kiva yhdistelmä. Olin menossa metrolle ja edelleen se pissahätä päällä. Pääsin metroon mut alko molemmissa päissä tuntua, ensin etu sitten hieman myöhemmin taka, menen siis kahdella metrolla aina kotiin nii juu, pääsin ekasta metrosta ja oli kova hätä, tiesin että jos menisin vessaan niin en ehtisi metroon(ja niitä SAMOJA metroja kulkee sitten aika harvoin) joten päätin pidätellä, tokaan metroon ollaan aika hyvin nytten päästy. Päösin pois ja nyt oli hirvittävä vessahätä ja mun julkiseen lähi vessssa oli hirvittävä jono joten menin vaan kotiin,
Voi toki olla niinkin, että älykkäämmät fetisistit kirjoittaa uskottavia tarinoita, joita ei tunnista keksityiksi. Koska aina näitä feikkijuttuja lukiessa tulee mieleen onko heillä joku yleinen älykkyyden vajaus, kun tässäkin ensin näitä metroja meni niin usein, ettei välissä ehtinyt käydä vessassa, mutta sitten seuraavaksi niitä menikin jo niin harvoin, ettei viitsinyt käydä vessassa, ettei joudu odottamaan seuraavaa pitkään.
Joskus mun vaimo pussas mun kenkää, ja silloin lirahti housuun. Oli aika noloa.
kaameassa kännissä olin tullut kotiin ja heräsin selälläni siihen, että oli järkyttävä stondis ja siitä huolimatta kusi lensi kaarella suuhun ja sängyn takana olevalle seinälle.
Kerran olin kaupassa katselemassa sopivan kokoisia lenkkareita ja siinä sitten tuli hätä semmoinen iso hätä ja siinä sitten jalat ristissä menin istumaan istuin siinä kenkä sovitus penkillä varmaan joku10min ja alapäähän alkoi sattumaan ihan kunnolla ja itkuhan siinä sitten tulikin
Sitten pahin tapahtui
Pissa alkoi ryöpytä ja nousin seisomaan jalat auki leveänään pissan tuloakin kesti varmaan viisi min
Olin raskaana ja kusitulehdus. Jonotin antibiootteja kun vauva jotenkin pamautti rakkoon ja KAIKKI tuli samantien ulos,oli vielä kesä ja mulla hame päällä. Juoksin vessaan ja soitin miehelle että hae ne mun antibiootit! Ihanaa oli pestä käsisuihkulla kusta sääristä ja hinkata hametta lavuaarissa käsisaippualla. Miehen ilme oli mielenkiintoinen, kun tuli hakemaan mun kelakorttia ja annoin sen invavessan oven raosta perse paljaana.
Pissasin nukkuessa poikaystävän sänkyyn uneksiessani olevan vessassa. En kehdannut kertoa vaan vein lakanat pesuun ja käänsin patjan ympäri.
Teininä oksensin ja kusin housuun keskellä toria kun olin kännissä. Onneksi ei ollut kamera kännyköitä,takuulla olisi kiusaajat kuvanneet kun läski kusee alleen.