Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
Kommentit (188)
Olin koulus ja oli iha jäätävä hätä ja kysyin opelt et saaks mennä vessaa ja se sano ei. no sain pidäteltyy siihen asti et koulu loppu ja ku olin pukees ni sit tunsin jotaa lämpöst ja se oli kusta ja kaverit nauro. Nyt käytän vaippoja yölläkii ja aina on tarpeet siel
Jee, samat käyny mulle. Oli mukava herättää äijä et voisko nousta niin saadaan sänky kuivaks.
Voiko oikeesti aikuinen ihminen kusta housuun?!
Minuakin hämmästyttää, että aikuiset pissaavat housuunsa? Ennakointi? Varmuuden vuoks "lähtöpissat"? Siis oikeesti... En muista koskaan pissanneeni housuun. Tainno, kerran teininä kävi vahinko. Mulla oli todella paha virtsatietulehdus ja lähdin jostain ihmeen syystä Stockalle. Kävelin sisään ja alkoi sellainen polttava pissahädän tunne vaikka olin just käynyt tyhjentämässä pari tippaa. "Luotin pissaan" ja päästin housuun, ajattelin ettei siellä voi olla mitään, mutta sitä tulikin kuin saavista kaatamalla.. Onneks oli pitkä takki. Ostin housut ja pikkarit, kävin vaihtamassa ne vessassa ja menin taksilla suoraa päätä kotiin.
No housuun en pissannut mutta sänkyyn! Näin unta että olin pissalla ja heräsin siihen että pissasin sänkyyn ja siinä vaiheessa oli myöhäistä jo yrittää enää pidätellä joten oli annettava vaan tulla loppuun saakka. Ei oo ikinä ennen käynyt mitään tällaista, edes lapsena en pissannut unissaan sänkyyn. Nyt oon ruvennut käymään aina pissalla ennen nukkumaan menoa :'D ihan vaan varmistuksesk :D olis kauheeta pissata sänkyyn vaikka poikaystävän luona yötä ollessa :'D
Juurihousut jalassa pytyllä kohta lirisee ja kovaa aah pissa ah
Tapahtui eilen; istuin mieskaverini kanssa yhdellä, kun tuopillisen jälkeen iski armoton pissahätä. Ystäväni oli kertomassa pitkää ja polveilevaa tarinaa, joten päätin kuunnella ja pidätellä toivoen että, tiukat farkut pitäisivät pintansa. Tajusin siinä vähän aikaa istuttuani, että minulla on vielä tampooni sisällä joten jos lähtisin äkillisesti kävelemään, pissat tulisivat housuun takuulla. Tarjoilijan kiitäessä ohi kaverini huikkasi meille toiset tuopit. Kylmä hiki alkoi iskeä. Tekaisin äkkiä tarinan, että minulla olisi toinen tapaaminen ja pitäisi pikkuhiljaa alkaa lähteä. Kaverini sanoi itsekin olevansa menossa toisaalle, joten ei auttanut kuin kärvistellä ja odottaa, että hän saisi tuoppinsa juotua. Itse en koskenutkaan olueeni, ja tunsin, kuin hiljaa mutta varmasti pissa alkoi levitä norona takamustani pitkin reisille. Kului miltei tunti, ennenkuin kaverini nousi lähteäkseen. Soitin tekopuhelun ja valehtelin jääväni odottamaan ravintolaan toisen tapaamiseni saapumista. En edes uskaltanut nousta halaamaan lähtevää ystävääni. Kahden tunnin pidättelyn jälkeen kaverini viimein keräsi kamansa ja lähti. Tilasin laskun salamanopeudella, heitin rahat pöytään ja juoksin ulos ravintolasta (onneksi oli ilta ja pimeää). Pissa lensi takanani ja sitä vain ryöppysi ja ryöppysi hallitsemattomana suihkuna. Juoksin lähimpään tyhjään porttikongiin, vedin housut alas, tamponin ulos ja pissasin siihen paikkaan. En ole eläissäni hävennyt mitään niin paljoa! Valitettavasti tälläista tapahtuu vähintään kerran kuukaudessa. Olen 25 -vuotias nainen. Ehkä aika tsekata yliaktiivinen rakko?
pikku vahinko kirjoitti:
Tapahtui eilen; istuin mieskaverini kanssa yhdellä, kun tuopillisen jälkeen iski armoton pissahätä. Ystäväni oli kertomassa pitkää ja polveilevaa tarinaa, joten päätin kuunnella ja pidätellä toivoen että, tiukat farkut pitäisivät pintansa. Tajusin siinä vähän aikaa istuttuani, että minulla on vielä tampooni sisällä joten jos lähtisin äkillisesti kävelemään, pissat tulisivat housuun takuulla. Tarjoilijan kiitäessä ohi kaverini huikkasi meille toiset tuopit. Kylmä hiki alkoi iskeä. Tekaisin äkkiä tarinan, että minulla olisi toinen tapaaminen ja pitäisi pikkuhiljaa alkaa lähteä. Kaverini sanoi itsekin olevansa menossa toisaalle, joten ei auttanut kuin kärvistellä ja odottaa, että hän saisi tuoppinsa juotua. Itse en koskenutkaan olueeni, ja tunsin, kuin hiljaa mutta varmasti pissa alkoi levitä norona takamustani pitkin reisille. Kului miltei tunti, ennenkuin kaverini nousi lähteäkseen. Soitin tekopuhelun ja valehtelin jääväni odottamaan ravintolaan toisen tapaamiseni saapumista. En edes uskaltanut nousta halaamaan lähtevää ystävääni. Kahden tunnin pidättelyn jälkeen kaverini viimein keräsi kamansa ja lähti. Tilasin laskun salamanopeudella, heitin rahat pöytään ja juoksin ulos ravintolasta (onneksi oli ilta ja pimeää). Pissa lensi takanani ja sitä vain ryöppysi ja ryöppysi hallitsemattomana suihkuna. Juoksin lähimpään tyhjään porttikongiin, vedin housut alas, tamponin ulos ja pissasin siihen paikkaan. En ole eläissäni hävennyt mitään niin paljoa! Valitettavasti tälläista tapahtuu vähintään kerran kuukaudessa. Olen 25 -vuotias nainen. Ehkä aika tsekata yliaktiivinen rakko?
Tylsää töissä? Olipa juu tarina kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
No housuun en pissannut mutta sänkyyn! Näin unta että olin pissalla ja heräsin siihen että pissasin sänkyyn ja siinä vaiheessa oli myöhäistä jo yrittää enää pidätellä joten oli annettava vaan tulla loppuun saakka. Ei oo ikinä ennen käynyt mitään tällaista, edes lapsena en pissannut unissaan sänkyyn. Nyt oon ruvennut käymään aina pissalla ennen nukkumaan menoa :'D ihan vaan varmistuksesk :D olis kauheeta pissata sänkyyn vaikka poikaystävän luona yötä ollessa :'D
Eikö se ole ihan perustoiminto, että käydään kusella ennen nukkumaanmenoa juuri siksi ettei tarvitse keskellä yötä herätä? Luulin että kaikki tekee näin. Ja reissuun lähtiessä kanssa, jos on esim. pitkä automatka tiedossa.
Lisää näitä.
Kusen housuun lukiessani...
Makuulla ollessani en tunne rakoon olevan täynnä. Kun aamulla nousen sängystä on heti lähdettävä vessaan vaikka pissahätää ei olekaan. Kun nousen ylös tuntuu heti, että pissa tulee housuun just nyt. Jos molemmat vessat on varattuna juuri silloin, on vahinko todella lähellä. Muutaman kerran on käynyt niin, että olen päässyt kylpyhuoneeseen asti ja sitten pissa on alkanut vaan suihkuamaan. Sitä ei ole voinut pidättää millään. Onneksi kylppäristä on helppo siivota jäljet.
Muutenkin minun täytyy huolehtia siitä, että käyn säännöllisesti wc:ssä. En välttämättä tunne, että rakko on täynnä. Kun olen päättänyt, että nyt menen vessaan, alkaa tuntua siltä, että rakko on täysi. Ennen tuota päätöstä ei pissahädän tuntua ole.
Rakko on tutkittu ja minkäänlaista vikaa tai syytä tähän tunnottomuuteen ei ole löytynyt.
Ööh. Lähin baarista joskus bussilla kotiin. Sammuin bussiin ja kuski herätti mut sitten päättäriltä, josta oli noin kilometrin matka kotiin. No eksyin sitten vielä sillä matkalla ja tuli ihan hirveä pissahätä. En vaan pystyny pidätteleee ja lorottelin jonnekin keskelle puistoa. Olin vielä niin humalassakin etten tajunnut edes kyykistyä vaan siellä se valu reisiä pitkin :D Ei tosiaan ollut onneks hirveesti ketään liikkeellä siihen aikaan.
Poliisi pysäytti tiellä ja moitti ettei minulla ole ajovalot päällä.
Olen mies ja anopilla kylässä nukuin sen vieressä kun sillä pieni asunto niinpä jostain syystä tuli yöllä alle. Seuraavaksi yöksi anoppi anto vaipan ja toi sit nyt päälle täksi yöksi
Helpottava ketju! Asun kaupunkini keskustan tuntumassa. Olin tänään asioilla ja rekisteröin jossain vaiheessa alkavan pissahädän. Nou hätä, ehdin kotiin, en viitsi mennä kahvilaan tms. tämän takia. Hätä yltyi pakottavaksi yllättävän äkkiä. Yritin kävellä pidätellen, sitten kiirehtien availlen vaivihkaa jo takin alta vyötä ja nappia. Sitten vaan totesin, että en pysty pidättämään ja annoin tulla. Onneksi mustat farkut ja "joka kelin saappaat". Kotona vaan pesukone pyörimään. Rehellisyyden nimissä läheltä piti tilanteita on ollut viime aikoina useampiakin. Juuri noita, että olen kaupungilta tulossa. Vaihdevuodet alkoivat pari vuotta sitten, eivätkä ole paljoa haitanneet. En tiedä johtuuko siitä vai lisääntyneestä liikuntaharrastuksesta, jonka myötä tulee ehkä juotua enemmän vettä sekä rooibosia. Uutta on tuo pissahädän äkillinen yltyminen: se minkä on aiemmin pystynyt tulkitsemaan, että pärjään tämän kanssa niin ja niin pitkään, ei enää päde. Pitää sekä kiinnittää huomiota juomisiin, kun lähden liikenteeseen; käydä kaupungilla vessassa (vaikka maksaen) sekä ehkä jopa ostaa Tenaa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2011 klo 12:45"]Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
[/quote] Kuinka niin? Ei sille mitään mahda sitten kun rakko on tarpeeksi täynnä. Vaikka kuinka yrittäisi pidättää