Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu homoseksuaaliksi?

Vierailija
04.02.2026 |

Minua luullaan jatkuvasti ja se on kiusallista.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta kun toinen mies alkoi kielisuutelemaan, niin ehkä saattoi olla sellaisesta kyse.

Vierailija
2/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useinkin.

T. Homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain äiti on sen sanonut ääneen ja yrittänyt selittää että hän hyväksyy kyllä plaa plaa. Oikeasti olen pedofiili ja ei varmasti olisi hyväksynyt. Ja EN ole hyväksikäyttänyt ketään.

Vierailija
4/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu lesboksi vaikka olen melkein hetero. Ainakin joskus.

Vierailija
5/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jostain syystä useastikin. En osaa yhtään sanoa, mistä johtuu. Feministiset kasvonpiirteet ehkäpä syynä.

Vierailija
6/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Pieni paikkakunta ja viihdyn sinkkuna. Jopa äitini on joskus varovasti vihjaillut, että ehkä tykkäänkin tytöistä. 

Vierailija
7/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta olen itse luullut montaakin miestä homoksi, kun jaksavat aina keskustella ja cauhistella miesten välisestä peppuseksistä keskenään ja kanssani.

Vierailija
8/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman kerran homo tullut iskemään, kerran Lappeenrannassa joku homo ehdotti lähdetäänkö mun kämpille? Minä meinasin että mitä v... minä sun kämpille lähtisin, enhän minä edes tunne sinua. Kerran Vaasassa joku tyyppi tuli juttusille että saako tulla juttelemaan, hän on vain tälläinen keikura ja haluaisi tutustua uusiin ihmisiin, meinasin että no ei.

Vierailija
9/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joku homppeli tuli juttelemaan ja ihan vahingossa ja läpällä (sekä kännissä) päädyin hänen luokseen antamaan peppua. Tulin, mutta nautin, vaikka hävettää vieläkin. En ole vieläkään kehdannut kertoa tästä tyttikselleni, jonka tilasin Temusta.

Vierailija
10/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla kiusallista, eikö se ole ihanan woke??

Vierailija
11/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutaman kerran homo tullut iskemään, kerran Lappeenrannassa joku homo ehdotti lähdetäänkö mun kämpille? Minä meinasin että mitä v... minä sun kämpille lähtisin, enhän minä edes tunne sinua. Kerran Vaasassa joku tyyppi tuli juttusille että saako tulla juttelemaan, hän on vain tälläinen keikura ja haluaisi tutustua uusiin ihmisiin, meinasin että no ei.

Kuulostaa ihan siltä, että tämä keikura oli Sebastian?

Vierailija
12/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi varmasti luultu, yksi nainen taisi olla ihastunutkin. Olen rempseä ja jossain asioissa jätkämäinen. Onneksi ei haittaa aviomiestäni.

konservatiivi uskis

Vierailija
13/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet niin jätä kertomatta

Vierailija
14/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, mutta muistaakseni olin silloin höyrysaunassa jonkun toisen muna kädessä.

Vierailija
15/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aina vaan miehet lähestyy 🤢

Lepakko

Vierailija
16/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mut ei haittaa.

Vierailija
17/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, mutta muistaakseni olin silloin höyrysaunassa jonkun toisen muna kädessä.

Höyrysaunassa jokaisessa miehessä asuva pieni homo tulee esiin kun kukaan ei näe höyryltä mitään sekä se ja lämpö myös jotenkin rentouttaa sulkijalihakset.

Vierailija
18/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aina vaan miehet lähestyy 🤢

Lepakko

No se johtuu vaan siitä että naiset eivät lähesty...ikinä...

Vierailija
19/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, lukuisia kertoja.  

Vierailija
20/29 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni luulee ja se on ihan ok. Pisimmät suhteet samaa sukupuolta olevien kanssa. Olen kuitenkin bi, jos ihan tarkkoja ollaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän