Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
niin kerron omani.
Kommentit (188)
Mun mielestä housuihin kuseminen aikuiselta ihmiseltä on '''normaalia'' vain a)juuri synnytyksen jälkeen/raskaana tai b) sairaana. Ja tähän sairaana-kohtaan lasken myöskin nämä yliaktiivisen rakon uhrit.
Kyllä nyt muuten varmasti osaa lähteä etsimään vessaa ennenkuin on myöhäistä. Ja jättää sen kahvin/kokiksen juomatta jos tietää että pidätyskyky on rajallinen. Humalassa nyt voi sattua ja tapahtua, itse tosin en haluaisi juoda itseäni housuunkusemiskuntoon :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:48"]
On ihan vihonviimeistä, kun on hirveä vessahätä, ei mahdollisuutta mennä vessaan ja sitten alkaa kaupan päälle naurattaa. Pidätyskyky koetuksella todellakin.
Sekin on aika kamalaa, että kauppakeskusten vessat maksaa. Jos ei löydä sopivaa kolikkoa, on pulassa. Jos taas haluaa käyttää jonkun kaupan vessaa, pitäisi ensin ostaa jotain.
Oon jostain syystä tottunut pidättelemään, joten ei oo ylitsepääsemätöntä tilannetta vielä tullut. Tosin pidättely on aika epäterveellistä, eli se kannattaa vain pakon edessä.
[/quote]
Minullakin verenpaine nousee uhkaavasti kun armottomassa kusihädässä huomaat vessan ovella että sulla ei ole sopivaa kolikkoa. Jo on helvetti että Suomen hinnoilla ei kauppakeskuksessa pääse yleiseen vessaan ilman että maksaa siitä.
Sattui kerran yläasteella. En tiedä huomasiko kukaan, mutta totta kai se silti tuntui valtavan nololta. Olimme leirillä saaressa, metsän keskellä. Lähdimme kävelemään kohti rantaa josta oli venekuljetus maihin. Siinä tarpoessa tuli vessahätä joka vaan yltyi ja yltyi... Olisi pitänyt käydä vessassa ennen lähtöä, mutta kuvittelin ettei ole tarvetta, kun yleensä rakkoani ei tarvi tyhjentää kovin tiheään. Onneksi siinä vaiheessa kun hätäni yltyi, olin vähän kauempana muista. Oli pakko antaa vähän lirahtaa housuun, kaikkea en kuitenkaan päästänyt kun tuokin jo kummasti helpotti. Koko loppumatkan mietinkin sitten että huomaakohan kukaan... Mitään läikkiä ei mielestäni näkynyt päällepäin mutta epäilin että joku saattaa haistaa. Onneksi ei ole tuommoisia tilanteita sattunut sen jälkeen, vaikka joskus onkin aikamoinen hätä ollut. :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2012 klo 23:41"]olin ostoskeskuksessa ja join pari kuppia kahvia. sitten menin prismaan katselemaan jumppatossuja. tarvitsin välttämättä sellaiset. katselin hyllyjä ja yhtäkkiä alkoi tuntua kova paine alapäässä.
juoksin äkkiä hedelmäosastolle ja olin aika paniikissa. esitin katselevani siinä banaaneja ja pidin jalkoja ristissä. alapäähän alkoi ihan sattua ja tuli tosi hikinen olo.
juoksin äkkiä takaisin kenkäosastolle ja istuin pikku penkille missä saa sovittaa niitä. mietin että mitä teen nyt kun on niin paha olla.
alapäähän sattui jo ja minua alkoi itkettämään. hiki valui otsalla ja selässä ja oli pakko alkaa hyppimään tasajalkaa. hypin siinä käytävällä ja tihrustin itkua. sitten sain itkukohtauksen ja itkin kovaan ääneen ja pitelin alapäätä kaksin käsin.
yhtäkkiä tuli kuuma aalto ja pissa alkoi syöksyä käsilleni. samalla tuntui niin helpottavalta mutta samalla nolotti ja hävetti ja itkin kovaan ääneen. pitelin edelleen alapäätä kaksin käsin ja seisoin siinä keskellä käytävää haara-asennossa.
pissaa vain tuli ja tuli. se kesti todella kauan. äärimmäisen pitkän ajan päästä se loppui ja minuakaan ei itkettänyt enää. lopetin itkemisen ja katselin, kun housuni olivat läpimärät ja sen näki. lattialla oli iso lätäkkö.
menin hieman kauemmas ja niistin nenäni ja kuivasin käteni. etsin sopivat jumppatossut ja menin kassalle.
[/quote]
Mitä mä just luin... Hyi saatana, mitä sä siinä vielä vollottamaan rupesit? Mahtoi olla näky joo, olisit ansainnut vähintään sakot.
istuin bussia odottamassa kovassa pissahädässä niin päästin housuun kun luulin että pissa ei näy ruskeista nahkahousuista. "ei näy mustista".
onneksi pysäkillä ei ollut muita niin ei muuta kuin takkia sitomaan vyötärölle.
Mitään noloa ei ole koskaan sattunut, mutta inhottavaa silti. Pari kertaa olen unissani känni-illan jälkeen pissinyt sänkyyn ja aamulla vasta tajunnut koko asian. Miehellänikin on varmaan ollut todella inhottavaa herätä siihen, kun minä olen kastellut hänenkin puolensa sängystä.
Ai taas tämä kusifetisisti on nostanut oman ikivanhan ketjunsa, johon hän itse on kirjoittanut lähes kaikki viestit.
Älkää viitsikö kirjoittaa hänelle, tai näistä kusiketjuista ei pääse taas eroon pitkään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2012 klo 23:41"]olin ostoskeskuksessa ja join pari kuppia kahvia. sitten menin prismaan katselemaan jumppatossuja. tarvitsin välttämättä sellaiset. katselin hyllyjä ja yhtäkkiä alkoi tuntua kova paine alapäässä.
juoksin äkkiä hedelmäosastolle ja olin aika paniikissa. esitin katselevani siinä banaaneja ja pidin jalkoja ristissä. alapäähän alkoi ihan sattua ja tuli tosi hikinen olo.
juoksin äkkiä takaisin kenkäosastolle ja istuin pikku penkille missä saa sovittaa niitä. mietin että mitä teen nyt kun on niin paha olla.
alapäähän sattui jo ja minua alkoi itkettämään. hiki valui otsalla ja selässä ja oli pakko alkaa hyppimään tasajalkaa. hypin siinä käytävällä ja tihrustin itkua. sitten sain itkukohtauksen ja itkin kovaan ääneen ja pitelin alapäätä kaksin käsin.
yhtäkkiä tuli kuuma aalto ja pissa alkoi syöksyä käsilleni. samalla tuntui niin helpottavalta mutta samalla nolotti ja hävetti ja itkin kovaan ääneen. pitelin edelleen alapäätä kaksin käsin ja seisoin siinä keskellä käytävää haara-asennossa.
pissaa vain tuli ja tuli. se kesti todella kauan. äärimmäisen pitkän ajan päästä se loppui ja minuakaan ei itkettänyt enää. lopetin itkemisen ja katkun housuni olivat läpimärät ja sen näki. lattialla oli iso lätäkkö.
menin hieman kauemmas ja niistin nenäni ja kuivasin käteni. etsin sopivat jumppatossut ja menin kassalle.
[/quote]toi olis ihan kamalaa...
Eiköhän huomenna sidukan lipityksen jälkeen ole useammallakin av mammalla kokemus jaettavana:D En tiedä saattoiko minua kutsua silloin aikuiseksi kun olin ensimmäisen vuoden yliopisto opiskelija mutta pissasin silloin vappubileissä haalareihini.
Lukiossa liikuntatunnin jälkeen iski kauhea vessahätä. Kaikki pukukopin vessat oli varattuja, kun jotkut tytöt halusivat aina vaihtaa vaatteitaan siellä. Juoksin sitten seuraavan kerroksen vessaan ja kun viimein pääsin pöntölle, kiskaisin housut nopeasti alas ja annoin viimeinkin pissan tulla. Too bad, siinä kireessä mulla oli huomaamatta jääny alushousut jalkaan ja tajusin sen vasta liian myöhään.
Onni onnettomuudessa sitä ei kukaan nähnyt tai osannut arvatakaan. Pesin alushousut lavuaarissa ja kuljin kommandona loppupäivän. Kaikesta huolimatta nolotti kuitenkin.
tapahtu aika tarkkaan vuosi sitten kun oltiin tuttava pariskunnan kanssa veneellä keskellä järveä ja miesten oli ihan pakko saada muutama kala.
istuin veneen perässä kivuliaassa pissahädässä ja yritin pidättää vaikka se oli tosi tuskaa.
lopulta tilanne oli niin kestämätön että pissasin pimeän turvin housuuni!!!
tarkoitukseni oli heti rantaan tultuamme mennä äkkiä omaan autoon istumaan ettei kukaan varmasti huomaisi märkiä housuja.
no tultiin rantaan ja aloin heti ensimmäisenä nousemaan laiturille niin eiköhän tämä tuttava mies ottanut jostakin kirkkaan taskulampun jolla alkoi osottelemaan ja tottakai minua kun olin ensimmäisenä menossa.
olisin voinut todellakin vaipua maan alle sillä hetkellä!
kukaan ei siitä mitään sanonut mutta varmasti kaikki tajusi että tällä tytöllä on kyllä pissat housuissa.
Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
olet. Sellainen esimerkiksi, joka sairastaa tautia nimeltä yliaktiivinen rakko.
Miten aikuinen ihminen, joka ei ole raskaana, voi pissata housuunsa?? Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Miten aikuinen ihminen, joka ei ole raskaana, voi pissata housuunsa?? Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
olet. Sellainen esimerkiksi, joka sairastaa tautia nimeltä yliaktiivinen rakko.
Mulla diagnosoitiin se muutama vuosi sitten ja sain lääkityksen, joka helpotti vaivaa kummasti. Jätin kokonaan teen pois enkä kolajuomia ole koskaan juonutkaan. Nykyään juon 2-3 kuppia kahvia päivässä ja vaiva on ihan siedettävässä mittakaavassa. Siis voiko siitä parantua vai onko loppuikäistä?
julkiset vessat pitäis maksaa tyyliin 2e... sen verran likaisia ovat... tuolla hinnalla luultavasti ne sais hyvään kuntoon ja ne roskaajat pois..
Tuo ensimmäinen kaupassa housuihin kusemistarina on ainakin jonkun perverssin kirjoittama eikä varmasti tositarina. Miten joku voi kiihottua tollaisesta, menisi edes johonkin muualle kuin tälle palstalle kirjoittelemaan seksinovellityyppisiä fantasioitaan :D