Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä

Vierailija
29.08.2011 |

niin kerron omani.

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vessaan kehtaa lähteä kesken tunnin, antaa lapsille vaikka jonkun lukutehtävän siksi aikaa. Samoin kesken ostosten teon kyllä voi lähteä vessaan. Ostokset voi jättää ostoskoriin odottamaan ja kassajonon voi ohittaa kun ei niitä ostoksia ole.

Tiedoksi: mä ainakin haistan taaperonkin pissin, ei edes haise niin kuin aikuisen pissi. Jos pissii autossa ollessamme, haistan kyllä välittömästi että nyt on lirissyt. Että se joka kuvitteli salaa lirittävän veneessä, niin jäit luultavasti kiinni jo siellä veneessä, lampulla oli tarkoitus vain katsoa _kuka_ se oli.

Mulla ei ole tuollaisia kokemuksia, mutta äitini joka sairastaa diabetestä joutui eräistä juhlista poistumaan ulos pissille, koska vessajonot olivat niin pitkät ja kun hänelle hätä tulee, on jo kiire. Keskellä kaupunkia ja keskellä talvea onneksi pimeään aikaan pissi sitten rakennuksen taakse. Kuka hyvänsä kaupungin kaduilta saattoi kyllä hänet bongata, koska rakennus oli valaistu.

Terve aikuinen ei kyllä pissaa housuunsa.

Vierailija
62/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monesti olen pissannut housuun kovassa humalassa. Viimeisin tapaus sattui pikkujouluissa ei se hirveästi siinä nolottanut, mutta kyllä aamulla nolotti aivan hirveästi. :(.

N42

Vierailija
64/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto :DD

eksän luona olin yötä oltiinkohan 17. Tultiin kylältä kauhee kusihätä ja sen pikkusisko oli paskalla vessassa enkä päässyt sinne. Siinä sitten eksän edessä kusi lirahti housuun kun ei sinne vessaan päässy  KYLLÄ NOLOTTI !

Vierailija
65/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2011 klo 11:36"]

tapahtu aika tarkkaan vuosi sitten kun oltiin tuttava pariskunnan kanssa veneellä keskellä järveä ja miesten oli ihan pakko saada muutama kala.
istuin veneen perässä kivuliaassa pissahädässä ja yritin pidättää vaikka se oli tosi tuskaa.
lopulta tilanne oli niin kestämätön että pissasin pimeän turvin housuuni!!!
tarkoitukseni oli heti rantaan tultuamme mennä äkkiä omaan autoon istumaan ettei kukaan varmasti huomaisi märkiä housuja.
no tultiin rantaan ja aloin heti ensimmäisenä nousemaan laiturille niin eiköhän tämä tuttava mies ottanut jostakin kirkkaan taskulampun jolla alkoi osottelemaan ja tottakai minua kun olin ensimmäisenä menossa.
olisin voinut todellakin vaipua maan alle sillä hetkellä!
kukaan ei siitä mitään sanonut mutta varmasti kaikki tajusi että tällä tytöllä on kyllä pissat housuissa.

[/quote]

Tässä tarinassa ihmettelen tosissaan sitä, että miten aikuinen ihminen ei osaa sanoa, että "anteeksi, mutta rakko alkaa olla tiukilla. Voitaisiinko käväistä rannassa?".

Vierailija
66/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ekan synnytyksen jälkeen ajattelin kokeilla käydä juoksemassa, kun oli niin kaunis kesäpäiväkin. Ei ehkä ollut kovin hyvä idea, koska kesken lenkin lirahti housuun... jalassa vaaleanharmaat trikoot, joissa kyllä ihan selvästi näkyi tumma läikkä haaroissa. Käännyin kotiapäin ja yritin vetää t-paitaa alemmaksi että edes vähän peittäisi. Vähän ennen kotia tuli vielä yksi naapuri vastaan! Ihan vähän hävetti :D

Vierailija
67/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee riita eksän kanssa, suuttuessaan paiskasi oven lukkoon ja itse hypin pihalla hirveässä hädässä. No, pihalle nyt olisin voinut kyykkypissiäkin, mutta itkusta ja raivosta voimattomana annoin tulla vaan.

Noloa tässä on se, että siedin sitä ääliötä aivan liian monta vuotta.

Vierailija
68/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että jokaiselle on joskus aikuisenakin tullut pissat tai paskat housuun mutta kaikki eivät vain kehtaa tunnustaa:D Kun sulla on maha kuralla siihen ei vaadita paljoa että on märkä pieru housussa. Housuun pissaamiseen ei tarvita muuta kuin ärhäkkä tulehdus niin siinä ei pidättely paljoa auta:D

Vierailija
69/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:40"]

Minä luulen että jokaiselle on joskus aikuisenakin tullut pissat tai paskat housuun mutta kaikki eivät vain kehtaa tunnustaa:D Kun sulla on maha kuralla siihen ei vaadita paljoa että on märkä pieru housussa. Housuun pissaamiseen ei tarvita muuta kuin ärhäkkä tulehdus niin siinä ei pidättely paljoa auta:D

[/quote]

Kuulun sitten ilmeisesti vähemmistöön, kun en ole tuntenut tarvetta housuun kusta. Enpä vaan olisi uskonut, että suurin osa aikuisista näyttää tarvitsevan vaippoja.

Sen tulehduksen voi hoitaa pois jo ennen ärhäkkää vaihetta. Oletkos kuullut antibiooteista? Lääkäriasemalle, resepti käteen ja apteekkiin, niin ei tarvitse housuun kuseksia.

Vierailija
70/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla olivat alkaneet pissatulehdun oireet & aamulla soitin lääkärille, sain ajan parin tunnin päähän. soitin taksin & kävin odotellessa pissalla, mutta jostain syystä tuntui että pissaa vaan lorahteli koko ajan vaikka ei ollut edes hätä! :O

virtsanäytteen tuloksia odotellessa menin kahvilaan, otin limpan kun ajattelin että pitää juoda & kävin sitten taas vessassa. no, sain sitten antibiootit ja tarkoitus oli mennä bussilla kotiin.. mutta apteekissapa oli ruuhkaa & kun juoksin pysäkille, tunsin miten pissaa vain lorahteli joka askeleella.

olin tuohon aikaan vielä lapseton parikymppinen, jonka rakon piti olla loistokunnossa mutta ilmeisesti se tulehdus teki tepposet :( !

kun pääsin kotiin, jaloissani olivat pissalta haisevat kosteat farkut & olo tuntui hyviin nöyryytetyltä, olinhan haissut bussissa kuin puliakka

Vierailija
71/188 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ilmeisesti löysäpilluisia naisia. kyllä hyvillä lihaksilla saa kusta pidettyä kauankin kun alkaa oikeasti nipistämään alavatsalta

Vierailija
72/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Mulla se ekat oireet=ärhäkkä vaihe. Tunti ekoista vihlaisuista on jo täyttä tuskaa. Saattaa alkaa esim. töissä, jossa on rajalliset mahikset suojautua. Nyt ei ole vähään aikaan vaivannut oneksi

Vierailija
73/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap terveestä puhunutkaan? Mulla on keuhkokuume ja yskä niin kamala! Että pissaa lirahtanut monta kertaa yskiessä.

Vierailija
74/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa, en tiedä. Ei sitä kukaan muu huomannut. Lapseni kanssa menin trampoliinille ja hyppäsin. Ja hups keikkaa, pissaa lirahti housuihin. Kylässä oltiin. Olin aivan ymmälläni. Eli oli jumpat jääneet toisen synnytyksen jälkeen tekemättä. Vieläkään en tohdi pomppia, jos en juuri ole vessassa käynyt.. :)

Vierailija
75/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia

Vierailija
76/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin baarista puolitutun miehen luokse yökylään. Aiemmin meillä ei ollut ollut mitään sutinaa, mutta nyt välit tuntuivat lupaavasti lämpenevän. Humalainen kävelymatka Helsingin keskustasta Kallioon kesti sen verran kauan, että rakko alkoi tuntua tuskaiselta, mutta ajattelin sinnitellä perille asti.

Päästiin viimein sisään, mutta mies ehti livahtaa vessaan ensin, kun itse jäin ottamaan jotain kenkiä jalasta ja takkia pois päältä. Tähän tuhlaantui selvästikin liikaa aikaa, koska tunsin kusinoron valuvan lahkeeseen keskellä eteistä. Mies tuli vessasta ja syöksyin mitään sanomatta hoitamaan homman loppuun, vaikka suurin osa rakon sisällöstä olikin jo tyhjentynyt. Yritin kuivata vessan lattialta paperilla suurimpia kusilammikoita, mutta eteisen puolelle en kehdannut mennä luuttuamaan sotkujani. Olin myös varmaan kovin innokas riisumaan sinä yönä vaatteeni, mutta en muista tarkkaan, miten kusesta märkien housujeni kanssa selvisin tilanteesta paljastumatta.

Luojan kiitos, eteisen valaistus oli hämärä ja äijä sen verran humalassa, että tämä episodi jäi aamuyön osalta huomaamatta. Aamulla märkä lattia ja nätisti patterin päälle kuivamaan asettelemani sukat (!) herättivät kuitenkin hieman kysymyksiä, jotka kuittasin sillä, että kylppärin lattia oli ollut vedestä märkä yöllä sinne mennessäni, kenties herran itsensä ennen viihteelle lähtöä ottaman suihkun jäljiltä... Tämän jälkeen poistuin vähin äänin.

Vierailija
77/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään prisman kassalla tuli sellainen aivastus että rakko aukesi siinä samassa ja koko sisältö valui lattialle. onneksi oli hame.

Vierailija
78/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin sektiolla niin ei tule pissat housuun.

Vierailija
79/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2011 klo 12:45"]

Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...

[/quote]

Niin minäkin luulin...

Vierailija
80/188 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan vihonviimeistä, kun on hirveä vessahätä, ei mahdollisuutta mennä vessaan ja sitten alkaa kaupan päälle naurattaa. Pidätyskyky koetuksella todellakin.

Sekin on aika kamalaa, että kauppakeskusten vessat maksaa. Jos ei löydä sopivaa kolikkoa, on pulassa. Jos taas haluaa käyttää jonkun kaupan vessaa, pitäisi ensin ostaa jotain.

Oon jostain syystä tottunut pidättelemään, joten ei oo ylitsepääsemätöntä tilannetta vielä tullut. Tosin pidättely on aika epäterveellistä, eli se kannattaa vain pakon edessä.