Mikä on sellainen yleinen ruoka/ruokaine jota vihaat?
Itsellä peruna, pinaatti, kananmunat ja sianliha.
Kommentit (93)
Makaryyni eli hienommin pasta kaikissa muodoissaan. Sehän on pelkkää vehnää ja vielä geenimanipuloitua sellaista.
Paprika. En syö, pienetkin palat nypin veke ruoista.
Liityn tuohon tilli ja silli-kerhoon. Joulusta mainittakoon porkkana- jalanttulaatikot
Miksi ihmeessä minun pitäisi vihata ruokaa tai ruoka-ainetta?
Jos en tykkää jostain, en syö. Ei herätä tunteita sen enempää.
No en voi sanoa että vihaan, mutta kaikkea muuta syön mieluummin kun pinaattikeittoa. Ruohon makuinen klimppinen maitosoppa, kiitos mutta ei, edes kananmuna ei pelasta tuota ällötystä.
En vihaa mitää ruoka-ainetta. Se etten tykkää yhdestä jos toisesta ruoka-aineesta ei tarkoita että vihaan niitä, en vain halua olla tekemisissä niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole yhtään mitään, jota vihaisin tai en söisi. Ihan kaikki menee. Sushia en itse ostaisi enkä tekisi, mutta ilman mielenilmaisuja söisin, jos jossain tarjottaisiin. Korianteri on sellainen, mitä yritän opetella, mutta se maistuu minulle saippualta, niin ei oikein ole mieleinen, mutta kyllä sitäkin syön. Kampasimpukoista en oikein tykkää; yritin opetella kyllä, mutta jätän ravintolassa tilaamatta.
En ymmärrä näitä nirsoilijoita yhtään. Tottakai ymmärrän eettisistä perusteista kieltäytyviä eli tarkoitan kasvissyöjiä ja vegaaneja.
N54
Korianterin maistuminen saippualta johtuu geeneistäsi eli voit lopettaa opettelemisen, se ei tule koskaan muuttumaan sun suussa muun makuiseksi. Googlaa asia, jos et usko.
Minun suussa korianteri maistuu likaiselta tiskirätiltä. Ja sen takia en olekkaan kummoinen aasialaisten ruokien ystävä.
Miksi pitäisi vihata mitään ruokaa? Jos todella olet nälkäinen, niin uskon että kaikki maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vuohenjuusto
anjovis
hillosipulit
varsiselleri
vesikastanja
säilykekirsikat
Ja minkälaisissa piireissä mainitsemasi on yleisiä ruoka-aineita?
Noi on kyllä sellaisia joita mulla on aina kaapissa, paitsi säilykekirsikoita, ja jos anjoviksella tarkoitetaan anchovies, eli kilohailia, ei sitä janssoninkiusauksen Suomi anjovista joka tosiaankin on pahaa. Kirsikkahilloa on jääkapissa.
Mikä noista sun mielestä on jotenkin harvinaista? Ihan arkiruokaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole yhtään mitään, jota vihaisin tai en söisi. Ihan kaikki menee. Sushia en itse ostaisi enkä tekisi, mutta ilman mielenilmaisuja söisin, jos jossain tarjottaisiin. Korianteri on sellainen, mitä yritän opetella, mutta se maistuu minulle saippualta, niin ei oikein ole mieleinen, mutta kyllä sitäkin syön. Kampasimpukoista en oikein tykkää; yritin opetella kyllä, mutta jätän ravintolassa tilaamatta.
En ymmärrä näitä nirsoilijoita yhtään. Tottakai ymmärrän eettisistä perusteista kieltäytyviä eli tarkoitan kasvissyöjiä ja vegaaneja.
N54
Korianterin maistuminen saippualta johtuu geeneistäsi eli voit lopettaa opettelemisen, se ei tule koskaan muuttumaan sun suussa muun makuiseksi. Googlaa asia, jos et usko.
Korianterista voi oppia pitämään geeneistä huolimatta. Täysin mahdollista. Googlaa asia, jos et usko.
Veripalttua en syö lainkaan. Hernekeittoa, kaalilaatikkoa, kaalikeittoa,maksalaatikkoa ja kesäkeittoa ei tee koskaan mieli. Perunamuusia syön aniharvoin. Samoin pullaa ja muita pullataikinapohjaisia leivonnaisia.
Kaikkea näitä silti söisin, jos en muuta ruokaa saisi, eli viha-sana on turhan vahva. Vain tuo palttu suorastaan etoo.