Mikä on sellainen yleinen ruoka/ruokaine jota vihaat?
Itsellä peruna, pinaatti, kananmunat ja sianliha.
Kommentit (50)
Lipeäkala, lammaskaalikeitto., sianliha, veriletut, Masa ja munuaiset milläänlailla. 🤮🤮🤮
En pysty syömään vuohenjuustoa enkä sianlihaa. Kammottava sivuhaju ja -maku molemmissa. Muutenkin liha on pääasiassa ällöttävää, mutta muita kuin sikaa pystyn toisinaan syömään. Lisäksi kaikki anista sisältävät jutut kuten tietyt salmiakit ja ruisleivät, sekä aniksen makua muistuttava fenkoli. Myös kaikki makeahkot leivät, kumimaiset kevytjuustot ja muu kuin rasvaton maito.
Sika ja nauta
Haisevat urealle ja ei kiitos suolistosyöpää
Vierailija kirjoitti:
Purjo.
Mikäs siinä tökkii?
Vierailija kirjoitti:
Paprika. Olen ihan lapsesta saakka inhonnut sitä makua. Syön sitä kyllä, mutta pahaa se on silti.
Mulla raaka/vihreä paprika. Kypsät keltaiset ja punaiset on ihan hyviä, kun ne on makeita, mutta raa'at vihreät on kitkeriä ja saastuttavat kaiken mihin koskevat.
Popsi popsi porkkanaa, hampaitaa se vahvistaa. Minä työnnän porkkanan pyllyyni.
Merilevä, makea riisi, raaka kala ja liha, punajuuri, hernekeitto...paljon muutakin, ei nyt tule mieleen
Pinaattilettuja ja niiden hajua en siedä ollenkaan eli vessa kutsuu jos joku lämmittää niitä vaikka mikrossa. Jännä sikäli että minulla ei ole ongelmaa pinaatin kanssa muuten, tykkään esim. pinaattikeitosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset tomaattisoosi ruuat oksettaa. Esim joku spagetti ja sen kanssa se punertava jauhelihakastike. Monet tunkee sitä jopa lasagneen. YRJÖ LENTÄÄ.
Aika huono saa olla laittamaan ruokaa sitten
Makeaksi maustettu riisi, makea leipä, bataatti, yms. aika huonosti menee ns. makeat suolaiset ruuat vaikka joihonkin makeus sopii kyllä tosi hyvinkin, tottunut länsimaalaisiin makuihin.
Fenkoli ei sovi mihinkään. Se oli taannoin muotivihannes, joka hemmetin reseptissä lohikeittoa myöten.
Fenkoli, korianteri ja mausteista juustokumina. Joululimppu, eli setsuuri. Muuten menee kaikki, sisäelinruoat yms.
Raejuusto, perunasalaatti, sinappi, majoneesi, rahka, kermaviili, piimä, jugurtti. Näistä pahin on perunasalaatti, se näyttää oksennukselta ja on oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paprika. Olen ihan lapsesta saakka inhonnut sitä makua. Syön sitä kyllä, mutta pahaa se on silti.
Mulla raaka/vihreä paprika. Kypsät keltaiset ja punaiset on ihan hyviä, kun ne on makeita, mutta raa'at vihreät on kitkeriä ja saastuttavat kaiken mihin koskevat.
Vihreä paprika sopii makunsa puolesta mexikolaisiin ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Fenkoli ei sovi mihinkään. Se oli taannoin muotivihannes, joka hemmetin reseptissä lohikeittoa myöten.
Eilen laitoin fenkolia kokonaisen meribassin sisälle,vierreen,sitruunaa,valkosipulia ja tuoreita yrttejä. Reilusti oliiviöljyä,suolaa,pippuria ja hiukan tuoretta chiliä, pohjalle valkoviiniä ja hiukan vettä. Uuniin,tosi herkullista tuli.
Viha on turhan voimakas tunne tälläisen asian kanssa, mutta en syö enkä valmista ruokaa jossa on sinihomejuustoa tai vuohenjuustoa.